medela elektrisk brystpumpe

Stjernedama

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Novemberlykke2024❤️
Jeg fullammer, men ser behov for å pumpe når jeg skal være borte fra babyen og når jeg eventuelt skal ta meg litt vin ;) ønsker gjerne å ha litt melk tilgjengelig i fryseren. Jeg har en manuell pumpe fra før av, men ønsker elektrisk.

Det jeg lurer på er om jeg bør kjøpe enkel eller dobbel? :scratch Vet at mitt behov pr. dags dato er kun enkel, men så tenker jeg på at kanskje vil behovet endre seg etterhvert. Skal ha flere barn også.

Noen som vet om medela swing maxi flex kan benyttes som enkelpumpe, eller må man pumpe begge brystene?
 
Jeg fullammer, men ser behov for å pumpe når jeg skal være borte fra babyen og når jeg eventuelt skal ta meg litt vin ;) ønsker gjerne å ha litt melk tilgjengelig i fryseren. Jeg har en manuell pumpe fra før av, men ønsker elektrisk.

Det jeg lurer på er om jeg bør kjøpe enkel eller dobbel? :scratch Vet at mitt behov pr. dags dato er kun enkel, men så tenker jeg på at kanskje vil behovet endre seg etterhvert. Skal ha flere barn også.

Noen som vet om medela swing maxi flex kan benyttes som enkelpumpe, eller må man pumpe begge brystene?

Jeg kjøpte Medela swing maxi flex etter fødsel siden det tok tid før produksjonen var ordentlig i gang. Kjøpte en enkel slange ved siden av så jeg kunne pumpe bare ett bryst av gangen. Anbefaler å bare kjøpe ekstra slange, da kan du velge ut fra behov om du skal pumpe en eller begge.
 
Har medela swing flex tror jeg den heter. Kan brukes som både enkel og dobbel. Kjøpte den brukt av ei venninne og betalte 300. Fikk med flasker og tilbehør for et par tusenlapper så jeg tror jeg gjorde årets deal der :hilarious:
 
Eg har Medela swing maxi. Den ledningen som følger med kan eg bruke til å pumpe ett eller begge brystene samtidig. Eg kjøpte den brukt for 350kr med alt utstyr som hører til.
 
Da ble det swing maxi flex ;) INgen brukte å oppdrive her jeg bor, så ble en ny til ganske stiv pris:shifty:
 
Back
Topp