Nedtelling til OUL

I dag kl 20.30! :happy: Blir lannngggg dag og litt rart å dra inn så seint :joyful:
 
29
 
Hadde OUL på lillejulaften! En sprek gutt som var opptatt med å sparke i blæren min! Litt moro med OUL på lillejulaften da.
 
Hvordan gikk det?:p

Det fikk fint :) viste allerede det var en gutt så ingen overraskelser der. Var en akrobat som sin bror så da ble ikke bildene noe gode og beina over hodet og bare snudde seg vekk. Men ingenting galt ihvertfall :Heartblue tror jeg hadde samme jordmor som sist også.

Hva med dere ? Alt bra ?
 
Det fikk fint :) viste allerede det var en gutt så ingen overraskelser der. Var en akrobat som sin bror så da ble ikke bildene noe gode og beina over hodet og bare snudde seg vekk. Men ingenting galt ihvertfall :Heartblue tror jeg hadde samme jordmor som sist også.

Hva med dere ? Alt bra ?
Så bra! Alt bra her også:) Fikk hun som het Hege, veldig flink! Fikk fine bilder selvom hun turna voldsomt inni der :hilarious: Ikke noe galt, men morkaka var bak og helt nede ved åpningen, så får ny sjekk i uke 31 :)
 
Var på OUL i dag og alt sto bra til. Ser ut til at det blir ei jente. Veldig overraskende da det bare blir født gutter på mannens side:joyful: Ble satt tilbake 3 dager.
 
Back
Topp