Skravletråd: alenegravid

Løye at så mange er 37! Er også 37 og venter tvillinger i januar/februar. Gleder meg masse!
2021 blir visst babyår for oss :) Spennende med tvillinger. Jeg var spent på om det var to her selv, men det er en gutt her. Vet du kjønn på barna?
 
2021 blir visst babyår for oss :) Spennende med tvillinger. Jeg var spent på om det var to her selv, men det er en gutt her. Vet du kjønn på barna?
Ja, ser ut til å være vår babyår! :) Jeg venter en jente og en gutt, så her var alt perfekt! :Heartpink:Heartblue
Jeg var også spent, siden jeg visste at det var to store eggposer ved eggløsning, men jeg trodde ikke helt det, siden hcg ikke var så mye høyere. Fikk ikke 3 + på CB før jeg faktisk var over 5 uker gravid. Så det var meget stas når ve var på tul! :wav
 
Ja, ser ut til å være vår babyår! :) Jeg venter en jente og en gutt, så her var alt perfekt! :Heartpink:Heartblue
Jeg var også spent, siden jeg visste at det var to store eggposer ved eggløsning, men jeg trodde ikke helt det, siden hcg ikke var så mye høyere. Fikk ikke 3 + på CB før jeg faktisk var over 5 uker gravid. Så det var meget stas når ve var på tul! :wav
Koselig med en av hver! Det skjønner jeg veldig godt :) Trodde ikke helt på det jeg heller, men HCG prøven var ganske tydelig der. Så glad :)
 
Jeg er også frivillig alenemor, og venter en gutt i mars:)
 
Nå er jeg også gravid. Har brukt donor. Termin i juli :)
 
Hurra! Så bra det gikk med forsøket du fortalte oss om tidligere :) Hvordan synes du prosessen var i Norge?
Tusen takk! :)

Jeg synes det gikk veldig greit. Digg å slippe å reise til utlandet.
 
Ja, det var litt styrete med korona og alt, men heldigvis fin kjørevei fra Oslo til København.
Ja, det er fin kjøre vei der. Jeg måtte ha tatt båt og bil eller fly om jeg skulle til Danmark, også hadde det ikke vært bare å få barnevakt på kort varsel :)

Måtte du ha mange forsøk?
 
Ja, det er fin kjøre vei der. Jeg måtte ha tatt båt og bil eller fly om jeg skulle til Danmark, også hadde det ikke vært bare å få barnevakt på kort varsel :)

Måtte du ha mange forsøk?
Hadde ett forsøk, så ble to turer. En for egguttak og en for innsett. Ellers tok jeg alle UL og tester her hjemme. Synes det gikk veldig fint :)
 
Hadde ett forsøk, så ble to turer. En for egguttak og en for innsett. Ellers tok jeg alle UL og tester her hjemme. Synes det gikk veldig fint :)
Så bra :)

Hvor langt er du på vei nå?
 
Lenge siden jeg skrev i den tråden her, men jeg er nå blitt gravid 5+0 i morgen:happy: Liker det mye bedre enn 4+6:hilarious: Jeg er selvfølgelig, som alle andre sikkert, livredd for å miste.
Men krysser fingrene for at det går bra:happy:
 
Lenge siden jeg skrev i den tråden her, men jeg er nå blitt gravid 5+0 i morgen:happy: Liker det mye bedre enn 4+6:hilarious: Jeg er selvfølgelig, som alle andre sikkert, livredd for å miste.
Men krysser fingrene for at det går bra:happy:

Så moro :) Gratulerer så mye. Den første tiden er veldig nervepirrende, så har full forståelse. Krysser fingrene for at spiren holder seg på plass :)
 
Lenge siden jeg skrev i den tråden her, men jeg er nå blitt gravid 5+0 i morgen:happy: Liker det mye bedre enn 4+6:hilarious: Jeg er selvfølgelig, som alle andre sikkert, livredd for å miste.
Men krysser fingrene for at det går bra:happy:
Å, så koselige nyheter! Gratulerer :) Kjenner igjen følelsen... Jeg turte ikke helt å tro på det før uke 12. Da hadde jeg både fosterdiagnostikk UL og fikk svar på NIPT (inkl. kjønn). Jeg er nå 29+3 og kjenner på nye bekymringer og gleder. Jeg har innsett at det er en del av det å bli mor.

Har du hatt assistert befruktning her i Norge? Jeg hadde selv IVF i København.

Masse lykke til!!
 
Å, så koselige nyheter! Gratulerer :) Kjenner igjen følelsen... Jeg turte ikke helt å tro på det før uke 12. Da hadde jeg både fosterdiagnostikk UL og fikk svar på NIPT (inkl. kjønn). Jeg er nå 29+3 og kjenner på nye bekymringer og gleder. Jeg har innsett at det er en del av det å bli mor.

Har du hatt assistert befruktning her i Norge? Jeg hadde selv IVF i København.

Masse lykke til!!

Tusen takk:happy:

Klarer ikke helt å tro på det jeg heller:sorry: Er litt trist at man ikke kan glede seg over noe så fantastisk pga frykt for at det er noe galt:( Men, men, krysser fingrene for at alt går bra, og at jeg sitter med lille spiren i armen om 9 mnd:smiley-angelic001
Jeg tok IVF i Norge på Medicus:happy:

Lykke til med fødselen:)
 
Back
Topp