Vi venter nr 2. Hvordan fortelle sjefen ?

Lykke27

Betatt av forumet
Septemberlykke 2021
Hei. Vi har nettopp funnet ut at vi venter nr 2 i september neste år. Planlagt altså. Permisjon er snart ferdig. Skal begynne å jobbe i begynnelsen av februar. Er da 9,5 uke på vei. vett ikke helt hvordan jeg skal fortelle sjefen det? Skal jeg vente til jeg begynner eller skal jeg si det før ? Tenker litt mpt at jeg jobber med corona pasienter, og vi skal helst ikke arbeide med dem når vi er gravide.
 
Gratulerer så mye med ny graviditet :Heartred Gøy med to tette!
Jeg ville nok nevnt det før i og med at du kommer til å jobbe med corona pasienter som du selv nevner.

Vi er også prøvere igjen, og har allerede lurt på hvordan jeg skal fortelle det om det klaffer snart når jeg begynner på jobb igjen :dead:
 
Jeg ville også sagt det med en gang ;) Jeg bruker heller ingen prevensjon, så er ikke umulig det blir to tette her og :joyful:
 
Gratulerer så mye med ny graviditet :Heartred Gøy med to tette!
Jeg ville nok nevnt det før i og med at du kommer til å jobbe med corona pasienter som du selv nevner.

Vi er også prøvere igjen, og har allerede lurt på hvordan jeg skal fortelle det om det klaffer snart når jeg begynner på jobb igjen :dead:

Å så spennende! Masse lykke til. Takk for det ! Ja skal snakke med sjefen i løpet av uken nå. Tror det er det lureste ja. Ja kjenner litt i magen at jeg gru gleder meg.. men det går sikkert fint
 
Gratulerer! Snakk med sjefen nå. Lykke til!:)

Så gøy med tette!

Jeg bruker heller ikke prevensjon, for ønsker tette barn. Men ikke fått tilbake mensen enda :)
 
Back
Topp