Klagetråd

Jeg sitter i skoletimen (arbeider på skole) og er fryktelig kvalm. Uutholdelig. Får lyst å spise, men da blir elevene sjalu. What to do!!! Jeg burde spise for å dempe kvalmen......
Tenker at hvis du forklarer elevene at du må spise noe fordi du er så kvalm, så vil de nok forstå deg. De har ikke vondt av å se at du spiser litt. Det er bedre at du får kontroll over kvalmen, enn at du skal slite deg helt ut og kanskje ikke klarer å være på jobb lenger. Føler med deg, den kvalmen er forferdelig :Heartred
 
Bekknet trøbler seg så mye.. Så vondt sitte på jobb.
 
15 uker i dag som er "jippi!" Men samtidig så har jeg vært like kvalm om ikke mer enn før. Kastet opp flere ganger i dag, de siste dagene har jeg stort sett "bare" brekt meg.. åh, det er så utmattende å holde på sånn i så mange uker i strekk.. fra uke 6 har dette holdt på..
Bare en liten klage herfra.. er jo så takknemlig for at alt virker å være bra med den lille..❤
 
Må klage litt i dag! Fikk diagnosen hyperemesis i uke 8 ca. Hadde heftig kvalme med veldig mye oppkast fram til uke 14 ca. Følte at det da begynte litt å lette på formen, men nå føler jeg at bedringen er stagnert! Er 16+1 nå og igår og idag har jeg kastet opp flere ganger! Er så lei av dette! :( Huff det var dagens syting! Er selvfølgelig takknemmelig for å være gravid for 3. gang, men eg bare så utrolig lei av å kaste opp!
 
Idag har jeg vært skikkelig trøtt og sliten. Håper det blir bedre imorra :wideyed:
 
Idag har jeg vært skikkelig trøtt og sliten. Håper det blir bedre imorra :wideyed:

Samme her. Og bare ut av det blå skikkelig hodepine i hele dag. Humøret har ikke vært på topp pga dette. men håper vi begge får en litt bedre dag i morgen. :happy:
 
Nå vil jeg klage! :( vært i så dårlig form så lenge. Og nå 14+5 er kvalmen bedre og energien mer tilbake.. Meeen sliter med smerter i korsryggen og en ømhet under magen som blir verre jo mer jeg går :(
Hadde bekkenløsning i begge mine andre svangerskap, men ikke så tidlig som nå :(
 
5 åringen vår ble veldig dårlig. Så vi har hatt et intens døgn her. Høy feber, oppkast, vond hals, og kjempe dårlig allmenntilstand. Så det ble koronatest og fullpakke siden vi venter julebesøk.
Har ikke fått svar enda, men hadde høy crp og legen tror det er lungebetennelse så nå har hun startet på medisin. Håper det blir jul i år også:Heartred vært tongt å være gravid og våken hele natten, mannen tok alt stellet siden vi var redd for korona, men mammahjertet måtte ligge våken å høre på:Heartred
 
5 åringen vår ble veldig dårlig. Så vi har hatt et intens døgn her. Høy feber, oppkast, vond hals, og kjempe dårlig allmenntilstand. Så det ble koronatest og fullpakke siden vi venter julebesøk.
Har ikke fått svar enda, men hadde høy crp og legen tror det er lungebetennelse så nå har hun startet på medisin. Håper det blir jul i år også:Heartred vært tongt å være gravid og våken hele natten, mannen tok alt stellet siden vi var redd for korona, men mammahjertet måtte ligge våken å høre på:Heartred
God bedring til jenta di <3
 
Uke 15+1 idag, og jeg har så vondt i korsryggen og halebeinet... :( sitter jeg i dusjen, gjør det vondt, sitter jeg på hardt underlag, gjør det vondt, sitter jeg feil i stolen gjør det vondt..

Mamma hadde det også så tidlig sa ho.. Så det er jo hormonene mine som gjør alt løst... Allerede...
 
Nei kjenner på en hals som er begynt å bli sår og vi skal dra til svigers i morgen. Håper jeg våkner helt frisk i morgen så typisk hvis dette skulle ødelegge for noe. , :smiley-angry017:smiley-angry017
Samboeren hadde blot så utrolig lei seg ikke få drad hjem til jul. Arg! Typisk kroppen gjøre noe slikt når en endelig har ferie!
 
Nei kjenner på en hals som er begynt å bli sår og vi skal dra til svigers i morgen. Håper jeg våkner helt frisk i morgen så typisk hvis dette skulle ødelegge for noe. , :smiley-angry017:smiley-angry017
Samboeren hadde blot så utrolig lei seg ikke få drad hjem til jul. Arg! Typisk kroppen gjøre noe slikt når en endelig har ferie!

Føler med deg:Heartred Håper det gir seg. Mitt tips er å koke opp vann og ha i ren honning. Det kan hjelpe mot vondt i halsen og få det til å gå fortere over. Begynte selv å få vondt i halsen igår. Drakk to kopper te med honning og føler meg bedre idag. Har ikke vondt i halsen lenger. Nyser nå da, ikke noe gøy:wideyed: Frykter litt for morgendagen for å si det sånn:confused:
 
Føler med deg:Heartred Håper det gir seg. Mitt tips er å koke opp vann og ha i ren honning. Det kan hjelpe mot vondt i halsen og få det til å gå fortere over. Begynte selv å få vondt i halsen igår. Drakk to kopper te med honning og føler meg bedre idag. Har ikke vondt i halsen lenger. Nyser nå da, ikke noe gøy:wideyed: Frykter litt for morgendagen for å si det sånn:confused:
Takk for tips! Får prøve! Endte med covid test så håpe resultatet kommer fort så vi kan komme oss avgårde. Litt forkjølelse tåler man når man vet det ikke er covid. Er ikke veldig dårlig men litt sår i halsen og snufsete.
 
Klager over sinnsykt vondt i prolapsen i korsryggen :( skrellet 6 kg poteter og laget klar til kolerabistappe i morgen :bag:
 
Vi blir 12 :) men er godt over med potet da :hilarious: liker å ha rester til dagen etterpå + evt mer :hilarious:
 
Hehe ja viktig å ha nok :hilarious:
Hva skal dere spise? :)
Her blir det ribbe med tilbehør og pinnekjøtt med tilbehør :woot:
Her blir det pinnekjøtt med tilbehør og kjøttkaker med tilbehør til de som ikke liker pinnekjøtt :D (og selvfølgelig er jeg en av de:bag::hilarious:) er ikke så begeistret for pølse eller medisterkaker heller ... så da blir det kjøttkaker istedenfor :p
 
Back
Topp