Hodepine

Kjedelig å høre :(ja jeg tok parasett i sta, synes det hjalp litt. Klarte ikke gjøre noe som helst i sta, så måtte bare ta i dag og, men det burde gå bra:happy:

av det jeg har lest er det helt trygt å ta Paracet , å heller en god natt søvn å være i form enn å være helt ødelagt.

jeg snakket med legen om noen medisiner som jeg ble anbefalt å Ikke ta, ikke for de var farlig for foster ...men de er ofte redd for at hvis man skulle få ett barn med misdannelser så kan foreldre begynne å tenke at det er grunnet medisiner de har tatt-selv om det ikke er det :)
 
Godt å se at flere sliter med dette! Jeg har hatt hodepine hele den siste uken. 16+2. Tror det er en blanding av hormonell og spenningshodepine. Magemusklene har begynt å gi etter nå og jeg kaver litt med å finne ut hvordan jeg skal bevege meg ut av senga, sofaen osv., så godt mulig at det har bidratt til litt ekstra spenninger rundt nakken:wacky:
Paracet hjelper hos meg, heldigvis!
 
av det jeg har lest er det helt trygt å ta Paracet , å heller en god natt søvn å være i form enn å være helt ødelagt.

jeg snakket med legen om noen medisiner som jeg ble anbefalt å Ikke ta, ikke for de var farlig for foster ...men de er ofte redd for at hvis man skulle få ett barn med misdannelser så kan foreldre begynne å tenke at det er grunnet medisiner de har tatt-selv om det ikke er det :)

Ja hodepinen blir jo verre om man i tillegg sover dårlig, så da burde det være bedre å ta parasett.

ikke sant, det er jo egentlig forståelig :happy:
 
Jeg er 17+3, og har hatt daglig hodepine siden uke 5..Noen som har det likt, eller som har opplevd at det fir seg på noe tidspunkt? Holder på å bli gal:hungover:
 
Back
Topp