Hva er dine cravings i graviditeten?

Julebrus.. fikk akkurat mld om at Ringnes tilbakekaller julebrusene:sorry: akkurat åpnet min når jeg fikk mld fra Trumf:hilarious::inpain:

Skikkelig bummer, var så happy for at det ikke var Hansa sin julebrus som ble tilbakekalt :angelic: De på glassflaske er jo best...
 
Skagensalat! I kveld slukte jeg 4 skiver med det. Det har jeg ikke fått servert siden jeg var gravid i 2017, men idag fikk jeg helt sinnsykt lyst på det!
 
Eple og mandarin! Og dessverre cheeseburger fra Macern/BK :oops: Helt siden jeg spiste det for første gang på kanskje ett år så drømmer jeg om det og våkner med smaken av det i munnen. Syns helt ærlig ikke det er spesielt godt en gang, minner meg om nattmat i fylla :hilarious:
 
Fortsatt ingenting jeg craver , men spiser som regel de samme matvarene, da disse ikke trigger kvalmen (knekkebrød, egg, skyr, kremost, potet, grønnsaker og frukt).

Klarer fortsatt ikke kjøttdeig, ris, fet mat og chips/godteri, og må unngå dette for å ikke bli kvalm. Er 16+1 i dag. Håper det gir seg innen en uke (til julaften :hilarious:)..
 
Har cravings på druer og hatt det leeeenge :eek:

Ellers er det lite annet, men har fått super-nese! Alt lukter så intenst, spesielt smelta smør.... Fysj! :yuck:
 
Ingen craving så lang dette svangerskapet heller. Men har gått mye iskaffe og iste siste to ukene.
 
Jeg har ingen direkte cravings, men har fått mer lyst på frukt og bær! Spiser frukt til frokost + et eple eller lignende ut på dagen. Noen dager lager jeg også smoothie. I følge jordmor måtte man være forsiktig med frukt fordi det er så mye sukker i det, men kan ikke skjønne at jeg spiser SÅ mye. Spiser ikke 5 om dagen liksom.
 
Jeg har heeelt hangup på saltsild:hilarious: aner ikke om det kan kalles en craving, men det er det jeg alltid har mest lyst på! Kan selvfølgelig klare meg med annen salt lakris, men saltsild er uten tvil vinneren :joyful:
Også er luktesansen klikka helt, lukter alt for tida :happy:
 
Jeg har ingen direkte cravings, men har fått mer lyst på frukt og bær! Spiser frukt til frokost + et eple eller lignende ut på dagen. Noen dager lager jeg også smoothie. I følge jordmor måtte man være forsiktig med frukt fordi det er så mye sukker i det, men kan ikke skjønne at jeg spiser SÅ mye. Spiser ikke 5 om dagen liksom.

Har også craving på frukt! Prøver å holde meg til dem med minst sukker :joyful:
 
Jeg har fått cravings på frukt i det siste. Sure epler, sure og saftige appelsiner, kiwi, melon... Mmmm! Utrolig digg å lage fruktsalat :rolleyes:
 
Har ikke hatt noen cravings, men det er mange former for vanlig mat som byr meg imot. Eksempelvis poteter og kjøttstykker som ren biff:wacky:
 
Cevita sine epler:) Sååå gode! Også er det veldig godt med Gullbrød om dagen:D
 
Ikke noe cravings her, men derimot flere ting som ikke frister (taco, og kjøtt som biff, entrecote osv, fastfood, tung mat)
Er vanligvis en sjokoladeelsker, men sjokolade og spesielt freia sin vanlige melkesjokolade smaker helt forferdelig. Hvem skulle tro at jeg noen gang skulle si det?? :joyful:

Går mye i knekkebrød med kremost, kalkunpålegg, egg og grønnsaker, torsk, potet og diverse grønnsaker og frukt som appelsin og druer.
Skyr sin yoghurt med smak av appelsin og mango er nydelig! Anbefaler den! Har blitt en del av den:p men alltid vært glad i den, så ikke noe ny cravings.
 
Back
Topp