Noen som har fått målt hcg?

Jeg er veldig fersk på dette og lurer sånn på hva dere mener med kjemisk?
Det er når man spontanaborterer før fem uker har gått. Det heter egentlig biokjemisk graviditet.

Okei. Vil det si SA mellom 4+0 og 4+6 eller 5+0 og 5+6?
Søkte det opp på Google. Det første som kom opp var fra klinikkfjeld.no :
Kjemisk graviditet, er en variant av spontan abort. Denne formen for graviditet finner sted i løpet av de fem første ukene av svangerskapet. En kjemisk graviditet gir positivt utslag på graviditetstest, men så vil det komme blødning raskt etterpå.

Jeg vil tro at det er opp til 4+6.

Jeg vil ikke gi deg unødige bekymringer:sorry: Tenker du noe på det?

Søkte det opp på Google. Det første som kom opp var fra klinikkfjeld.no :
Kjemisk graviditet, er en variant av spontan abort. Denne formen for graviditet finner sted i løpet av de fem første ukene av svangerskapet. En kjemisk graviditet gir positivt utslag på graviditetstest, men så vil det komme blødning raskt etterpå.

Jeg vil tro at det er opp til 4+6.

Jeg vil ikke gi deg unødige bekymringer:sorry: Tenker du noe på det?

Åja okei. Jeg er 4+6 i dag. Jeg tenker jo en god del på ulike typer spontanabort og alt som kan gå galt, men det ser jeg at de fleste her inne gjør:Heartred Jeg krysser fingre og tær for at det skal gå bra og ikke minst hele veien for alle sammen:smiley-angelic001 Hvor langt på vei er du nå? Håper så inderlig at du slipper en til kjemisk eller noen spontanaborter:love2

Åja okei. Jeg er 4+6 i dag. Jeg tenker jo en god del på ulike typer spontanabort og alt som kan gå galt, men det ser jeg at de fleste her inne gjør:Heartred Jeg krysser fingre og tær for at det skal gå bra og ikke minst hele veien for alle sammen:smiley-angelic001 Hvor langt på vei er du nå? Håper så inderlig at du slipper en til kjemisk eller noen spontanaborter:love2
Da er du over grensa hvert øyeblikk:)
Jeg er 4+2 og ble ganske overrasket i dag med en enda sterkere test. Spent på blodprøvesvar på mandag

Hei
13dpo - 8dp5dt hcg 106
15dpo - 10dp5dt hcg 204

Skal ta ny på tirsdag 19dpo.
Har mistet mange ganger og er nå gravid etter ivf behandling ❤ Vi har aldri hatt så høy hcg så tidlig før så dette ser positivt ut

Hei
13dpo - 8dp5dt hcg 106
15dpo - 10dp5dt hcg 204

Har mistet mange ganger og er nå gravid etter ivf behandling ❤ Vi har aldri hatt så høy hcg så tidlig før så dette ser positivt ut
Krysser fingrene for deg! :-) Ser bra ut så langt!

Masse lykke til denne ppen, jeg heier på dere! :hello2:Heartred Har lest man er ekstra fruktbar etter en kjemisk, så nå får vi håpe på en babystrek som holder seg! :smiley-angelic001

Håper det stemmer :)

Hei
13dpo - 8dp5dt hcg 106
15dpo - 10dp5dt hcg 204

Da har jeg fått svar på hcg fra i dag, 19dpo:)
Den var 1163:Heartred Alt over 800 hadde vært bra :)

3.12 ( 5+6) 20473
7.12 ( 6+3) 38350

Stiger ikke så mye som det burde:sorry:

håper du har fått snakket med legen din i dag? Er nok eneste måten å finne ut om hva som er rett eller feil når det kommer til blodprøvene.. håper alt er bra :Heartred

3.12 ( 5+6) 20473
7.12 ( 6+3) 38350

Stiger ikke så mye som det burde:sorry:
Fra uke 6 begynner hcg å doble seg etter 96 timer, så det er ikke langt i fra dobbelt. Dobbelt hadde vært 40946, så du er bare 2596 i fra, det er bare 6% under dobbelt :)

Back
Topp