Det er når man spontanaborterer før fem uker har gått. Det heter egentlig biokjemisk graviditet.Jeg er veldig fersk på dette og lurer sånn på hva dere mener med kjemisk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er når man spontanaborterer før fem uker har gått. Det heter egentlig biokjemisk graviditet.Jeg er veldig fersk på dette og lurer sånn på hva dere mener med kjemisk?
Det er når man spontanaborterer før fem uker har gått. Det heter egentlig biokjemisk graviditet.
Nei så dumt da, vi får håpe denne er unntaket!Fordi jeg har hatt kjemiske før og på prøverør så legen at eggene mine tar imot to sperm. Som da vil til slutt går til grunne.
Søkte det opp på Google. Det første som kom opp var fra klinikkfjeld.no :Okei. Vil det si SA mellom 4+0 og 4+6 eller 5+0 og 5+6?
Tenker du noe på det?Søkte det opp på Google. Det første som kom opp var fra klinikkfjeld.no :
Kjemisk graviditet, er en variant av spontan abort. Denne formen for graviditet finner sted i løpet av de fem første ukene av svangerskapet. En kjemisk graviditet gir positivt utslag på graviditetstest, men så vil det komme blødning raskt etterpå.
Jeg vil tro at det er opp til 4+6.
Jeg vil ikke gi deg unødige bekymringerTenker du noe på det?
Jeg krysser fingre og tær for at det skal gå bra og ikke minst hele veien for alle sammen
Hvor langt på vei er du nå? Håper så inderlig at du slipper en til kjemisk eller noen spontanaborter
Da er du over grensa hvert øyeblikkÅja okei. Jeg er 4+6 i dag. Jeg tenker jo en god del på ulike typer spontanabort og alt som kan gå galt, men det ser jeg at de fleste her inne gjørJeg krysser fingre og tær for at det skal gå bra og ikke minst hele veien for alle sammen
Hvor langt på vei er du nå? Håper så inderlig at du slipper en til kjemisk eller noen spontanaborter
![]()
Krysser fingrene for deg!Hei
13dpo - 8dp5dt hcg 106
15dpo - 10dp5dt hcg 204
Skal ta ny på tirsdag 19dpo.
Har mistet mange ganger og er nå gravid etter ivf behandling ❤ Vi har aldri hatt så høy hcg så tidlig før så dette ser positivt ut
Masse lykke til denne ppen, jeg heier på dere!Har lest man er ekstra fruktbar etter en kjemisk, så nå får vi håpe på en babystrek som holder seg!
![]()
Det er jo kjempebra!300 17 dpo og 600 19 dpo. Dei sir dobling annakvar dag, så satsa på det er bra![]()
Krysser fingrene for deg!Ser bra ut så langt!

Hei
13dpo - 8dp5dt hcg 106
15dpo - 10dp5dt hcg 204
Skal ta ny på tirsdag 19dpo.
Har mistet mange ganger og er nå gravid etter ivf behandling ❤ Vi har aldri hatt så høy hcg så tidlig før så dette ser positivt ut
Alt over 800 hadde vært bra 3.12 ( 5+6) 20473
7.12 ( 6+3) 38350
Stiger ikke så mye som det burde![]()

Fra uke 6 begynner hcg å doble seg etter 96 timer, så det er ikke langt i fra dobbelt. Dobbelt hadde vært 40946, så du er bare 2596 i fra, det er bare 6% under dobbelt3.12 ( 5+6) 20473
7.12 ( 6+3) 38350
Stiger ikke så mye som det burde![]()
håper du har fått snakket med legen din i dag? Er nok eneste måten å finne ut om hva som er rett eller feil når det kommer til blodprøvene.. håper alt er bra![]()