OUL dato?

Da har jeg endelig fått brev men det lå gjemt på helsenorge under pasientjournal (og ikke i innboks som jeg ville trodd). Fikk time 05.01 kl 20.30. Det sto ikke noe om partner i brevet.

Kanskje du også har fått ? :)

Ja!! Der lå det! Står at jeg fikk det i går, så er ikke rart jeg ikke har sett det. Men takk! :D Endelig en dato! Fikk også 05.01. Men kl 16 :p Du fikk veldig seint.
 
Ja!! Der lå det! Står at jeg fikk det i går, så er ikke rart jeg ikke har sett det. Men takk! :D Endelig en dato! Fikk også 05.01. Men kl 16 :p Du fikk veldig seint.

så bra ! Man kanskje litt irriterende å vente til over jul hvis du var forberedt på uke 52 :Heartred Klokken 16 hadde vært så mye bedre enn så seint ja for min del siden jeg jobber i Tønsberg men ikke bor der men men . Er jo bare å kjøre tilbake igjen på kvelden det :D tror jeg hadde kl 18/19 sist jeg var gravid også. Tror de legger de seint for at folk skal kunne komme og ikke måtte avlyse så ofte pga jobb .
Yay endelig en dato å telle bed til ! :wav
 
Jeg var hos lege nå på mandag ettermiddag og fikk brev med innkalling med dato på sykehuset allerede på tirsdag. Skal på ultralyd i slutten av januar, da er jeg i uke 19.
 
så bra ! Man kanskje litt irriterende å vente til over jul hvis du var forberedt på uke 52 :Heartred Klokken 16 hadde vært så mye bedre enn så seint ja for min del siden jeg jobber i Tønsberg men ikke bor der men men . Er jo bare å kjøre tilbake igjen på kvelden det :D tror jeg hadde kl 18/19 sist jeg var gravid også. Tror de legger de seint for at folk skal kunne komme og ikke måtte avlyse så ofte pga jobb .
Yay endelig en dato å telle bed til ! :wav

Litt kjedelig ja, men var litt forberedt på det :p Om jeg hadde fått så seint måtte jeg ha flyttet på den. Må ha pass til 2 åringen :p Kl. 16 er innafor
 
Litt kjedelig ja, men var litt forberedt på det :p Om jeg hadde fått så seint måtte jeg ha flyttet på den. Må ha pass til 2 åringen :p Kl. 16 er innafor

det hadde ikke jeg tenkt på ! Hvis partner lan være med må vi også ha pass til 2 åringen over natta :wideyed: får legge inn noen gode aksjer hos svigers på forhånd :p
 
det hadde ikke jeg tenkt på ! Hvis partner lan være med må vi også ha pass til 2 åringen over natta :wideyed: får legge inn noen gode aksjer hos svigers på forhånd :p

Oi ja! Da er det greit å høre :p Det blir jo ganske seint!
 
Jeg har fått time 30. desember. Har allerede vært på en UL på sykehuset, og den måtte jeg gå på alene. Hørtes ut da som at partner fikk være med på OUL, men ikke andre kontroller. :)
 
Skal på ultralyd 22 januar... På vestreviken.no står det at partner får være med på ultralyd hvis symptomfri og ikke i karantene... Noen som har hørt motsatt på Drammen sykehus?
 
Jeg fikk time i går etter TUL, skal 08.01.21, da er jeg 18+3.
Er det for tidlig?

Har dere fått forklaring på hvorfor de ville vente til uke 19?

Mener å ha lest at OUL er i perioden uke 18-20
 
Fått time 19 januar. Da er jeg 17+6
 
Jeg fikk time i går etter TUL, skal 08.01.21, da er jeg 18+3.
Er det for tidlig?

Har dere fått forklaring på hvorfor de ville vente til uke 19?

Mener å ha lest at OUL er i perioden uke 18-20
Du er jo helt innafor med 18+3 du da :)
 
Jeg fikk time i går etter TUL, skal 08.01.21, da er jeg 18+3.
Er det for tidlig?

Har dere fått forklaring på hvorfor de ville vente til uke 19?

Mener å ha lest at OUL er i perioden uke 18-20

Jeg har fått når jeg er 17+5 og tenkte det var tidlig. Spurte på TUL hos en veldig erfaren gynekolog i byen og han sa at det var innafor det. Så da burde 18+3 også være innafor :joyful:
 
Jeg kommer til å være 19+5 på OUL. Er akkurat 20 hvis man regner etter menstermin, så det er kanskje litt sent (?), men det passer fint for meg siden jeg har hatt et par ultralyder allerede. Gleder meg til å se den lille igjen, og forhåpentlig få bekreftet kjønnet :)
 
Jeg kommer til å være 19+5 på OUL. Er akkurat 20 hvis man regner etter menstermin, så det er kanskje litt sent (?), men det passer fint for meg siden jeg har hatt et par ultralyder allerede. Gleder meg til å se den lille igjen, og forhåpentlig få bekreftet kjønnet :)
Er innenfor uke 20 så er ikke sent :)
 
Fikk innkalling 26. januar, da er jeg 19+4.Synes det er er fryktelig lenge å vente til, vet ikke om jeg klarer det.. Er heller ikke lov å ha med partneren sto det i brevet. Det spørs om vi tar oss en privat ultralyd litt tidligere.
 
Fått innkalling til 29. Januar gleder meg, og har gledet meg helt siden jeg fikk beskjed om timen i november en gang :p Og nå er det jo endelig snart januar :D
 
Back
Topp