IKM uke 50 <3

Så spennende att flere har begynt å teste! :D Imorgen Skal jeg ta den første testen, kjenner jeg er litt spent. Men har ikke noen symptomer hittil så jeg føler meg litt skeptisk. Men sist PP hadde jeg MANGE symptomer å da var jeg ikke gravid :rolleyes: Så her er det mange tanker som surrer i hodet :wtf::happy7

Fikk skikkelig fine el-tester denne syklusen, med el 25/11 - CD 14. Dessverre fikk vi bare lagt inn aksjer de tre første fertile dagene, altså 20/11 tom 22/11, da min samboer reiste offshore 23/11.
Noen som tror det er håp, eller som selv har blitt gravid med så mange dager i mellom?:angel4

Vedlegg

• 24627691-8FC3-4344-8A8B-2D63B13D19F7.png
    24627691-8FC3-4344-8A8B-2D63B13D19F7.png
    102,2 KB · Visninger: 73
Babykakadue - 37år - PP1 - B1 - EL 26/12 - IKM 10/12

@Lykkeliten28 Jeg har forstått det slik, og det står skrevet rundt om, bla. at sperm kan leve i opptil 5 dager til 1 uke inni deg, så det skal være mulig ja :)

Jeg var ELENDIG igår. Med de fleste symptomer man kan tenke seg.
Idaghar jeg vært helt i rute bortsett fra nervøsitet (o_O), sterk urinlukt, og disse prikkene på området rundt brystvortene er blitt mye større alle sammen :wideyed:

Vurderer en test imorgen, men jeg vet jo at sjansen for positiv 7 dpo er veeeldig liten :angelic:

Da har første test denne pp blitt tatt. Men den var blenda. Hadde vel ikke regnet med så mye annet. Men skal ta ny på lørdag igjen, og med en annen type test :)

Maks 7 dpo her, så ingen test. 6 dager igjen. Ganske uggen idag og når jeg kom meg ut av senga

9DPO og jeg synes jeg ser «noe», men det gjorde jeg sist og :hilarious: Ser nada etter jeg lastet det opp her pga dårlig kvalitet.

Ny test i morgen. Har én tidligtest igjen, så jeg håper de jeg bestilte kommer innen fredag :wacky:

Vedlegg

• 586E4B5D-747A-41C2-8AAE-F11E5A6E3F05.jpeg
    586E4B5D-747A-41C2-8AAE-F11E5A6E3F05.jpeg
    41,3 KB · Visninger: 120
Da er jeg 8 eller 9dpo, og idag var testen blenda. Beholder håpet inntil i morgen, og er den negativ, da veit jeg at jeg må belage meg på en ny PP:p

Overlay viser omtrent helt likt som forrige PP:hilarious:

20201203_091525.jpg

20201203_093909.jpg

20201203_093926.jpg

Babykakadue - 37år - PP1 - B1 - EL 26/12 - IKM 10/12

@Lykkeliten28 Jeg har forstått det slik, og det står skrevet rundt om, bla. at sperm kan leve i opptil 5 dager til 1 uke inni deg, så det skal være mulig ja :)

Jeg var ELENDIG igår. Med de fleste symptomer man kan tenke seg.
Idaghar jeg vært helt i rute bortsett fra nervøsitet (o_O), sterk urinlukt, og disse prikkene på området rundt brystvortene er blitt mye større alle sammen :wideyed:

Vurderer en test imorgen, men jeg vet jo at sjansen for positiv 7 dpo er veeeldig liten :angelic:

Har lest det rundt omkring jeg også, så håper for alt i verden! Har hatt mensmurringer fra el, og det har jeg vanligvis ikke. De siste dagene har de blitt kraftigere og det stråler bak i korsryggen. Krysser fingrene for oss begge ❤️

7/8 dpo i dag og kjenner på en del symptomer - ikkje det at eg ikkje har kjent på de tidligare pp hvor det ikkje ble baby :rolleyes::p
Håper håper :Heartpink
Veldig fornøyd med at eg ikkje har begynt spotting :hello2 Men - kjenner veldig på spenningen med å teste.... så muulig eg hiver inn en i morgen :cool::cool: Vil gjerne rekke en test eller to før spottingen kommer, blir veldig skuffet om den kommer meg i forkjøpet :p:p

7/8 dpo i dag og kjenner på en del symptomer - ikkje det at eg ikkje har kjent på de tidligare pp hvor det ikkje ble baby :rolleyes::p
Håper håper :Heartpink
Veldig fornøyd med at eg ikkje har begynt spotting :hello2 Men - kjenner veldig på spenningen med å teste.... så muulig eg hiver inn en i morgen :cool::cool: Vil gjerne rekke en test eller to før spottingen kommer, blir veldig skuffet om den kommer meg i forkjøpet :p:p
Krysser fingrene for at spottingen holder seg unna, så du får testet :D:D

7 dpo. Jeg er så veldig veldig spent :nailbiting::dance018tok jo selvsagt en test idag, og den ble jo selvfølgelig negativ. Har sett på den i alle mulige lys :joyful:

Fortsetter å teste hver dag fremover til IKM.

Kjenner ingenting til noenting idag, bare denne urinlukten. Og puppene er like. Men ikke ømme, bare tunge.. Og så satt jeg meg ned med en julefilm, og har grått nesten gjennom hele filmen. Lettrørt idag :laughing002

Håper selvfølgelig det er et godt tegn at jeg kjenner så lite, og sippingen min. Har hatt uendelig mye symptomer hver mnd etter SA i august (mellom EL og TR), selv uten prøving, så denne mnd føles litt annerledes :Heartred

Er veldig spent for resten av dere også :Heartpink

Lurer på om jeg skal ta en test imorgen, og håpe at det negative svaret vil roe kvalmen min :p

Lurer på om jeg skal ta en test imorgen, og håpe at det negative svaret vil roe kvalmen min :p
Er du fortsatt kvalm? :D Det er jo et godt tegn... Selvom det er grusomt å være kvalm :( Jeg er fortsatt fryktelig svimmel og har hatt leamus på øyet 2 ganger i dag og 1 i magen (skal være symptom for enkelte), men tror nok tr kommer som vanlig :(

Er du fortsatt kvalm? :D Det er jo et godt tegn... Selvom det er grusomt å være kvalm :( Jeg er fortsatt fryktelig svimmel og har hatt leamus på øyet 2 ganger i dag og 1 i magen (skal være symptom for enkelte), men tror nok tr kommer som vanlig :(
Kvalm, ligamentsmerter og ømme pupper. Og en mage som eser ut. Skjønner ingenting jeg. Men bare 7 dpo, og forrige svangerskap var jeg ikke kvalm før uke 7

Kvalm, ligamentsmerter og ømme pupper. Og en mage som eser ut. Skjønner ingenting jeg. Men bare 7 dpo, og forrige svangerskap var jeg ikke kvalm før uke 7

Høres ut som spire:Heartred

Åååh, sikker på den viser to streker:love7
En test med sensitivitet på 25yg maks 8 dpo :p da vil jeg helst ikke vite hvor mange som er der inne :hilarious:

Jeg har ikke tidligtester i hus nemlig, trodde det var tidligtester jeg bestilte, men det var det ikke

Back
Topp