Lykkeliten28 - 29år - PP7 - B1 - EL 25/11 - IKM 9/12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Håpet er ikke ute før tanta kommer på besøk! Så jeg krysser fingrene!Da er jeg 8 eller 9dpo, og idag var testen blenda. Beholder håpet inntil i morgen, og er den negativ, da veit jeg at jeg må belage meg på en ny PP
Overlay viser omtrent helt likt som forrige PP
Vis vedlegget 342656
Vis vedlegget 342657
Vis vedlegget 342658
Babykakadue - 37år - PP1 - B1 - EL 26/12 - IKM 10/12
@Lykkeliten28 Jeg har forstått det slik, og det står skrevet rundt om, bla. at sperm kan leve i opptil 5 dager til 1 uke inni deg, så det skal være mulig ja
Jeg var ELENDIG igår. Med de fleste symptomer man kan tenke seg.
Idaghar jeg vært helt i rute bortsett fra nervøsitet (), sterk urinlukt, og disse prikkene på området rundt brystvortene er blitt mye større alle sammen
Vurderer en test imorgen, men jeg vet jo at sjansen for positiv 7 dpo er veeeldig liten![]()
Men - kjenner veldig på spenningen med å teste.... så muulig eg hiver inn en i morgen Krysser fingrene for at spottingen holder seg unna, så du får testet7/8 dpo i dag og kjenner på en del symptomer - ikkje det at eg ikkje har kjent på de tidligare pp hvor det ikkje ble baby
Håper håper
Veldig fornøyd med at eg ikkje har begynt spottingMen - kjenner veldig på spenningen med å teste.... så muulig eg hiver inn en i morgen
Vil gjerne rekke en test eller to før spottingen kommer, blir veldig skuffet om den kommer meg i forkjøpet
![]()

tok jo selvsagt en test idag, og den ble jo selvfølgelig negativ. Har sett på den i alle mulige lys 

Er du fortsatt kvalm?Lurer på om jeg skal ta en test imorgen, og håpe at det negative svaret vil roe kvalmen min![]()
Kvalm, ligamentsmerter og ømme pupper. Og en mage som eser ut. Skjønner ingenting jeg. Men bare 7 dpo, og forrige svangerskap var jeg ikke kvalm før uke 7Er du fortsatt kvalm?Det er jo et godt tegn... Selvom det er grusomt å være kvalm
Jeg er fortsatt fryktelig svimmel og har hatt leamus på øyet 2 ganger i dag og 1 i magen (skal være symptom for enkelte), men tror nok tr kommer som vanlig
![]()
Kvalm, ligamentsmerter og ømme pupper. Og en mage som eser ut. Skjønner ingenting jeg. Men bare 7 dpo, og forrige svangerskap var jeg ikke kvalm før uke 7

Lurer på om jeg skal ta en test imorgen, og håpe at det negative svaret vil roe kvalmen min![]()

En test med sensitivitet på 25yg maks 8 dpoÅååh, sikker på den viser to streker![]()

Håper det. Var definitivt ikke så dårlig forrige måned i DPO-landHøres ut som spire![]()