IKM uke 50 <3

Testetøsa i meg vil så gjerne teste, men jeg vet det er unødvendig når jeg bare er 6-7 dpo :hilarious: Smører meg med den siste lille tålmodigheten jeg har!!

Er det med vanlige tester eller tidligtester?
Det er jeg usikker på altså .. Vet ikke hvor troverdig den siden er heller, men jeg vil tro det er tidligtester :) I alle fall hvis man skal se det fra test-leverandøren sin side – tidligtestene fra Babyplan sier jo at man kan få positivt svar opp til 5 dager før forventet menstruasjon :)

Spennende! Jeg kan også skimte noe her, så gleder meg til å følge med på testingen fremover :D

Er litt spent selv nå også, men prøver å ikke håpe for mye:rolleyes: Kan være en skyggestrek også:oops:

Testetøsa i meg vil så gjerne teste, men jeg vet det er unødvendig når jeg bare er 6-7 dpo :hilarious: Smører meg med den siste lille tålmodigheten jeg har!!

Når skal du begynne å teste?:)

Er SÅ kald:oops: Ligger under to pledd, har på meg tjukke ullsokker og genser:sorry: Samt har full fyr i vedovnen.

Jaa :angel8 Det er litt sånn elsk-hat følelse, så redd for å blir skuffa...

Ja, men jeg tenker som så at man blir skuffa når mensen kommer uansett:)

Prøver å ikke få for store forhåpninger, vil se en mer tydelig strek før jeg tenker at det er spire på gang, men det at det var "noe" på testen idag er mer oppløftende enn helt blenda:rolleyes:

Hahah, ja, helt ille hvordan man promper som gravid:hilarious: Det er ikke akkurat lydløse, hvertfall ikke hos meg og for en stank:yuck:*grøss*

Spennende:happy: Hvilke symptomer har du?:joyful:

Mhm, er spent på om jeg ser noe mer på kveldstesten:rolleyes:

Ja, det er rett og slett helt ille med den prompingen - mest lukten her altså, den er jo til å besvime av :laughing021:laughing021 Den ene der måtte me faktisk rømme rommet for :laughing001

Symptomer ja..
- kjenner på masse murringer i dag igjen (6/7 dpo) og det hadde eg mye av på 4/5 dpo også... ikkje kommet noe spotting enda, men forventer det kommer noe i dag igjen da siden murringen har tatt seg såpass opp igjen. Krysser fingre :nailbiting:
- veldig ømme pupper faktisk de siste to dager. Har hatt det i dpo-land før og altså, så vet ikkje om det teller. Kjenner de såpass godt nå utover dagen at det er litt småplagsomt.
- småuggen, men det er eg også innimellom i dpo-land.
- antydninger til mye ligamentsmerter, hatt et par tydlige... det er i grunn det som gir meg litt håp (for det har eg ikkje hatt i de andre pp'er hvor eg ikkje har fått babystrek eller de to hvor det ble kjemisk :p:p Kan nok like gjerne være andre ting også, så har ikkje lyst å få håpet opp i grunn :rolleyes::rolleyes:
- så er eg i grunn sulten oftere :rolleyes::rolleyes:

Men - om eg kommer meg til 10 dpo uten spotting, så eg får testa litt med reell spenning skal eg vell være fornøyd :D:D La jo ikkje inn alt for mange aksjer denne pp, så kan jo være sjansen er litt liten uansett :rolleyes::p

Klarte ikke å motstå fristelsen, så tok en test til, den var blenda:p Så da tester jeg først igjen imorgen tidlig:happy:

Uff - du er ikkje blitt syk altså? :Heartpink
Fryser eg også, men ikkje så ille. Prøv å drikk kokt vann i stede for kaldt - det hjelper for meg, og det er faktisk godt :D:D

Har hatt det sånn i 4 dager nå, så kan godt hende, men føler meg ikke syk. Tempen var også på kun 36.80°, så har ikke feber:) Takk for tips, snille du:smiley-angelic003

Jeg er spykvalm :(

Hvordan går det med dere jenter? Jeg kom akkurat hiem fra jobb. Er sååå sykt svimmel i dag (kjentes ut som jeg kom til å besvime, da jeg satt litt på jobb i dag) og har humørsvigninger ut av en annen verden. Sikkert PMS, men pleier ikke å være så svimmel :( Ekkelt.

Hvordan går det med dere jenter? Jeg kom akkurat hiem fra jobb. Er sååå sykt svimmel i dag (kjentes ut som jeg kom til å besvime, da jeg satt litt på jobb i dag) og har humørsvigninger ut av en annen verden. Sikkert PMS, men pleier ikke å være så svimmel :( Ekkelt.

Jeg var veldig svimmel den første mnd jeg var gravid med mini:joyful: men ja, er kjempe ekkelt å være svimmel:oops:

Back
Topp