Kjenne bevegelse!<3

Jeg har også følte jeg har kjent liv... Er bare 10+5 og det jeg trodde var støt/spark kjente jeg første gang i starten av uke 10. Har egentlig slått fra meg at det var knøtte, men når jeg ser hva dere forklarer er det akkurat samme! Men kan ikke helt tro det, har også følt de to siste ukene at jeg har hatt MA :wideyed:
 
Fikk bekreftet på ul i dag at føttene lå der jeg kjente spark ❤️
 
Ingen tvil om at jeg kjenner bevegelse!:happy: Et par små bobler hver dag. Herlig følelse! Fikk også bekreftet på ultralyd på onsdag at det var godt mulig å kjenne bevegelse som andregangsfødende allerede nå. Er 13+3 (om 20 min:p)
 
Jeg tror også jeg kjente bevegelse i går kveld. Var to små svake støt i livmorområdet. Har mye luft for tiden men dette tror jeg ikke var luft:hilarious: er 13+6 i dag.
 
Jeg tror jeg kjente bevegelse for noen dager siden, var da 13+0. Var helt annerledes enn luft og annet jeg har kjent på, men tviler samtidig på at det var det :bored:
Fortsatt ikke fått noen kul, jordmor sa også at jeg har livmor foran så da vil jeg nok kjenne bevegelse senere. Men synes Bevegelse minnet litt på det første jeg kjente sist graviditet :bored: Ikke kj
 
Har vært litt bekymret noe dager siden jeg ikke har kjent noe på en stund, men har sagt til meg selv at det fortsatt er tidlig og at det ikke er vanlig å kjenne noe helt enda. Men i dag! Da har jeg kjent romstering flere ganger :D Ikke i tvil nå! 14+2 i dag :Heartred Gleder meg til det blir enda tydeligere og kommer hver dag :p
 
Har vært litt bekymret noe dager siden jeg ikke har kjent noe på en stund, men har sagt til meg selv at det fortsatt er tidlig og at det ikke er vanlig å kjenne noe helt enda. Men i dag! Da har jeg kjent romstering flere ganger :D Ikke i tvil nå! 14+2 i dag :Heartred Gleder meg til det blir enda tydeligere og kommer hver dag :p
Sååå koselig å kjenne bevegelse :Heartred Føler jeg har kjent noe jeg også, men veldig usikker på om det er knøtte.. Det rare er at det er på samme sted hver gang, ca midt på magen, rett over det forrige keisersnittet :angelic:
 
Sååå koselig å kjenne bevegelse :Heartred Føler jeg har kjent noe jeg også, men veldig usikker på om det er knøtte.. Det rare er at det er på samme sted hver gang, ca midt på magen, rett over det forrige keisersnittet :angelic:

Da er det helt sikkert det :Heartred Det er nok mange som egentlig kjenner noe, men som avfeier det fordi det ikke er så tydelig :)
 
Sååå koselig å kjenne bevegelse :Heartred Føler jeg har kjent noe jeg også, men veldig usikker på om det er knøtte.. Det rare er at det er på samme sted hver gang, ca midt på magen, rett over det forrige keisersnittet :angelic:
Jeg kjenner det også på samme sted:happy:
 
Da er det helt sikkert det :Heartred Det er nok mange som egentlig kjenner noe, men som avfeier det fordi det ikke er så tydelig :)
Åååh, så koselig! Men begynte å kjenne det 10+5 eller noe, det MÅ jo vel være for tidlig? :p Nyter iallfall hver gang jeg kjenner det i håp om at det er knøtten :angelic:
 
Åååh, så koselig! Men begynte å kjenne det 10+5 eller noe, det MÅ jo vel være for tidlig? :p Nyter iallfall hver gang jeg kjenner det i håp om at det er knøtten :angelic:

Vanskelig å si sikkert:p Men nå er det i hvert fall ikke for tidlig :D
 
Er 14+2 i dag og nå er det ikke tvil om at det er baby jeg kjenner:Heartred så deilig følelse!
 
Kjente noen små støt 11+6 og 12+2. Etter det har jeg ikke kjent noe som helst. Men har morkake foran. 14+6 i dag. Men storesøster kjente jeg spark fra uke 15.
 
I dag kjente jeg det skikkelig godt!! Ikke noe tvil lenger!! :smiley-bounce016
Kunne til og med legge hånda over der jeg kjente det og da kjente jeg det prikket litt på fingrene da hun sparket :Heartred Var flere ganger! Helt fantastisk!! :Heartred 15+4
 
er 15+1 men har enda ikke kjent bevegelse, men har morkaken foran som i første svangerskap. Tror ikke jeg kjente noe skikkelig før rundt uke 18/19 i første svangerskap. Håper jeg kjenner noe snart. :)
 
Kan noen beskrive hvordan det kjennes og ca hvor dere kjenner på magen? Har litt ekstra polstring fra før :shy:

Kjenner det er som d rumler i magen, men så usikker på om det er babyen eller sult, føler ikke jeg er sultne heller men.. Kjennes som rumling :wideyed:
 
Kan noen beskrive hvordan det kjennes og ca hvor dere kjenner på magen? Har litt ekstra polstring fra før :shy:

Kjenner det er som d rumler i magen, men så usikker på om det er babyen eller sult, føler ikke jeg er sultne heller men.. Kjennes som rumling :wideyed:
Kjenner det rett under navlen. Bittesmå dult :) Gjerne ett dult om gangen for min del, men flere ganger om dagen. For min del kjenner jeg forskjell på rumling og babyen, men det kan jo naturligvis være forskjell fra person til person:happy: Hvor langt på vei er du? Jeg er andregangs, og 15+0. Kjent bevegelse i et par uker.
 
Back
Topp