Ballong!

abrakad

Forelsket i forumet
Har fått satt inn ballong idag! det var ingenting som tilsa at det var modent der nede, så nå håper vi det skjer noe snart. Noen flere som ikke har hatt moden livmorhals og fått ballong? Hvor lang tid tok det før det skjedde noe/ til fødsel var i gang?
Uke 41 imorgen så er spent og utålmodig :joyful:
 
Har fått satt inn ballong idag! det var ingenting som tilsa at det var modent der nede, så nå håper vi det skjer noe snart. Noen flere som ikke har hatt moden livmorhals og fått ballong? Hvor lang tid tok det før det skjedde noe/ til fødsel var i gang?
Uke 41 imorgen så er spent og utålmodig :joyful:

Lykke til! Håper du slipper vente for lenge!
 
Har fått satt inn ballong idag! det var ingenting som tilsa at det var modent der nede, så nå håper vi det skjer noe snart. Noen flere som ikke har hatt moden livmorhals og fått ballong? Hvor lang tid tok det før det skjedde noe/ til fødsel var i gang?
Uke 41 imorgen så er spent og utålmodig :joyful:
Ingen egen erfaring, ville bare si lykke til ❤️
 
Ingen erfaring med ballong, men masse lykke til :happy:
 
Har fått satt inn ballong idag! det var ingenting som tilsa at det var modent der nede, så nå håper vi det skjer noe snart. Noen flere som ikke har hatt moden livmorhals og fått ballong? Hvor lang tid tok det før det skjedde noe/ til fødsel var i gang?
Uke 41 imorgen så er spent og utålmodig :joyful:
Lykke til :D jeg fikk åsså balong i går, hadde 2 cm åpning fra før, men den bare sklei ut, så jeg måtte begynne med modningspiller i stede. Dag 2 med det da. Og jeg tror at jeg kommer i aktiv fødsel til kvelden. Men på di få sek balongen var inne så ble d 3 cm åpning. Men har stått stilt helt til nå. Nå er det rie fest her :arghh::hilarious:
 
Lykke til :D jeg fikk åsså balong i går, hadde 2 cm åpning fra før, men den bare sklei ut, så jeg måtte begynne med modningspiller i stede. Dag 2 med det da. Og jeg tror at jeg kommer i aktiv fødsel til kvelden. Men på di få sek balongen var inne så ble d 3 cm åpning. Men har stått stilt helt til nå. Nå er det rie fest her :arghh::hilarious:
Lykke til! Stå på :gen014
 
Fikk ballong midt på dagen. Ca 1 cm, Noe mykt men ikke modenT. Ble tatt ut etter 30 timer. Hadde ikke skjedd stort. Fikk modningstablett som skulle virke over natta. Morgenen etter hadde jeg ca 3 cm og de kunne ta vannet. 3,5 t etterpå var han ute :)
 
Fikk ballong med mellomste. Var ikke særlig moden. Ble satt inn i 13 tiden og datt ut 18. Pga fulle fødestuer fikk jeg beskjed om å komme opp morgenen etter. Etter en natt med smårier tok de vannet 11 dagen etterpå. Han ble født 18.10 :)
 
Jeg fikk ballong på formiddagen. Ble satt igang en god uke før tiden pga høyt blodtrykk og minkende fostervann.
Ingenting som var klart. Etter en dag med heftige rier, datt ballongen ut på kvelden. Hadde vel rundt 4 cm åpning da.
Neste morgen fikk jeg modningspiller. Det viste seg da at det hadde trukket seg sammen igjen. Fikk to runder med piller, før de tok vannet rundt kl 17. Litt senere fikk jeg drypp.
Men alt endte i haste-ks rundt kl 22.30, av forskjellige årsaker:smiley-ashamed004

Håper du har kommet i gang til nå! :happy:
 
De tok ut ballongen etter 24 timer, gikk fra nada modning til 3 cm! Hatt en del rier/kynnere(??) inatt også, så det var fint at det var "verdt det" :joyful: går nå på angusta tabeletter. Blir vell sjekket ikveld om det er større åpning! Jeg blir veldig optimistisk når jeg leser at det har gått relativt fort med noen her, så satser på det her også :)

MEN!!! han har lagt seg med ryggen til åpninga :smiley-angry017
Igår når jeg fikk ballongen hadde han hodet ned... eller, han har hatt hodet ned hele tiden, frem til idag....:smiley-angry019
 
Masse lykke til!
 
I kveld har jeg fått satt inn ballong! Ligger her spent og venter :happy: Har begynt å få noe som kjennes ut som menstruasjonssmerter som kommer i bølger, usikker på om det er begynnende rier eller bare kynnere/maserier... uansett er jeg nærmere enn noen gang og gleder meg skikkelig ❤️ Flere som har erfaringer med hvor lang tid det gikk med igangsatt fødsel?
 
I kveld har jeg fått satt inn ballong! Ligger her spent og venter :happy: Har begynt å få noe som kjennes ut som menstruasjonssmerter som kommer i bølger, usikker på om det er begynnende rier eller bare kynnere/maserier... uansett er jeg nærmere enn noen gang og gleder meg skikkelig ❤️ Flere som har erfaringer med hvor lang tid det gikk med igangsatt fødsel?

Fikk satt inn ballong kl.15:00 på en tirsdag, den datt ut noen timer senere og da fikk jeg to modningspiller. Onsdagsmorgenen var hun født :)
 
I kveld har jeg fått satt inn ballong! Ligger her spent og venter :happy: Har begynt å få noe som kjennes ut som menstruasjonssmerter som kommer i bølger, usikker på om det er begynnende rier eller bare kynnere/maserier... uansett er jeg nærmere enn noen gang og gleder meg skikkelig ❤️ Flere som har erfaringer med hvor lang tid det gikk med igangsatt fødsel?
Da jeg fikk ballong med første barnet gikk det fort! Fikk satt inn ballong om morgenen/formiddagen da jeg var 13 dager over termindato. Fikk det de kalte for ballongrier, som deretter gikk umerkelig over i vanlige rier og jeg ble sjekket da til seks cm. Da bar det rett inn på føden, og vips var barnet født. Da hadde det gått under 12 timer fra ballongen ble satt inn. Så det kan gå fort med bare ballong også, og som førstegangs!
 
I kveld har jeg fått satt inn ballong! Ligger her spent og venter :happy: Har begynt å få noe som kjennes ut som menstruasjonssmerter som kommer i bølger, usikker på om det er begynnende rier eller bare kynnere/maserier... uansett er jeg nærmere enn noen gang og gleder meg skikkelig ❤️ Flere som har erfaringer med hvor lang tid det gikk med igangsatt fødsel?
Ballongen falt ut i dag ca kl. 14. Dessverre ikke veldig mye mer åpning, men har begynt på modningstabletter nå. Sinnsykt spennende ❤️
 
Ser det er ca en måned siden tråden var aktiv, men skriver likevel :angelic: Jeg fikk satt inn ballong 7 dager over termindato. Hadde 2cm åpning og noe umodne forhold. Fikk rier så og si med det samme. Var førstegangsfødende og trodde det jeg kjente var normalt ubehag fra ballongen. Nå i ettertid forstår jeg at det ikke var det:p fikk ballongen kl 19. Kjørte hjem med rier. Dro tilbake etter 2,5 time, tok da ut 20ml vann fra ballongen for å se om det hjalp mot smertene (verken jeg eller føden fanget opp at det var rier), fikk med 5mg oxynorm hjem. Det hjalp ingenting :eek:! Så kl 1 dro vi inn igjen. Fikk tatt ut ballongen, var da 4cm og direktebillett til føden:happy:. Kl 05:55 var prinsessa vår født, nesten 11 timer etter at ballongen ble satt inn.
 
Back
Topp