Gravid med tvillinger!

LilletrilleMor

Blir kjent med forumet
Fant ut på tul at jeg venter tvillinger, nå er jeg bare super stresset! Hadde aldrig sett for meg dette? Har en datter på 1,5 fra før. Nå er jeg såå stesset
 
Gratulerer:Heartred
Jeg ønsker meg tvillinger selv, så syntes du er heldig!
Det kommer til å gå så bra:love2
 
Fant ut på tul at jeg venter tvillinger, nå er jeg bare super stresset! Hadde aldrig sett for meg dette? Har en datter på 1,5 fra før. Nå er jeg såå stesset
Gratulerer så mye med dobbel lykke!!
Har selv vært i dine sko.
Ble gravid med tvillinger da frøkna var 12 mnd. Så fikk 3 barn iløpet av 20 mnd. Var skrekkslagen og gruet oss mye da vi hadde et tøft første år med frøkna, og så for oss hvor innmari vanskelig alt kom til å bli, hørte jo bare negative ting om å få tvillinger.. MEN- det har gått helt fantastisk!! Tvillingene er straks 15 mnd, og de 3 har et såå fint og godt forhold. Utrolig mye glede og selskap i hverandre!!
Eneste utfordringen er logistikken.
Selvsagt er det travelt, men for oss har det vært enklere å ha tvillinger enn enling. (Har 4 barn). De har selskap i hverandre, krever ikke like mye oppmerksomhet som en enling, og å se det båndet de har - det er magisk!!

Masse lykke til på veien!! Håper lykken kommer snikende når sjokket har lagt seg :)
 
Fant ut på tul at jeg venter tvillinger, nå er jeg bare super stresset! Hadde aldrig sett for meg dette? Har en datter på 1,5 fra før. Nå er jeg såå stesset
Gratulerer så mye ❤ kan forstå stressnivået hos deg nå, hadde blir det selv :nailbiting: men det kommer nok til å gå helt fint bare du venner deg litt til tanken ;)
 
Så gøy (og stressende)! :D Skjønner du får sjokk, men dette går fint! Gratulerer så mye ❤️
 
Fant ut på tul at jeg venter tvillinger, nå er jeg bare super stresset! Hadde aldrig sett for meg dette? Har en datter på 1,5 fra før. Nå er jeg såå stesset

Gratulerer :Heartbigred

Skjønner godt at du er stresset akkurat nå
 
Gratulerer så mye med 2 mirakler i magen!! ❤❤
Så heldig du er som er utvalgt til en helt spesiell oppgave! Nå har jeg ikke fått mine tvillinger enda, men den gleden og store æren av å få bære de frem i magen er ubeskrivelig! Helt fantastisk :love017
 
Fant ut på tul at jeg venter tvillinger, nå er jeg bare super stresset! Hadde aldrig sett for meg dette? Har en datter på 1,5 fra før. Nå er jeg såå stesset

velkommen i gjengen :Heartred
Og gratulerer så mye!
 
Gratulerer så mye:Heartred skjønner at du er stresset! men det er dobbellykke spør du meg:love7
 
Gratulerer og jeg har alltid tenkt tvillinger hadde vært koselig men tror vi får en men ikke vært på ul så bitte liten sjangs er det jo men sannsynligvis ikke...
 
Gratulerer så mye❤ vi fikk våre tvillinger tre uker før storesøster fylte 2 år. Jeg har kun positivt å si. Svangerskapet var tungt i forhold til når jeg hadde én i magen, men tiden etter at de ble født har vært magisk. Selvfølgelig hektisk, men de tre har såå glede av hverandre. Nå er de eldste 5 og tvillingene 3 og vi venter en gutt i juni, så vi ble åpenbart ikke skremt av den tiden. ;) masse lykke til ❤
 
Gratulerer så mye og velkommen i klubben! Om du ønsker, kan du slenge deg på i Facebook gruppen TwinTeam2021. :)
 
Gratulerer! :Heartred Så kjekt, men eg forstår du er stresset;) Ønsket meg tvillinger selv, kanskje vi klarer det neste gang :p:p
 
Back
Topp