Symptomer

7+5 her. Det jeg merker mest er ømme brystvorter og lite energi/trøtthet. Ellers har det vært noen få episoder der jeg har følt meg litt uggen, og jeg har kjent litt murringer. Ellers merker jeg så og si ingenting. Noe som både føles godt og skummelt på samme tid :shy:
 
7+4
Veldig trøtt og sliten, legger meg tiiidlig..ZzzZZz..
Kvalm
Må tisse ofte
Uren hud, plutselig fått et par kviser i ansiktet
Kald og varm omhverandre
 
Er 10+3. Har egentlig hatt minimalt med stilling og murringer. Andre som også hatt minimalt?
Ellers trøtt og av og til småkvalm
 
Er 10+3. Har egentlig hatt minimalt med stilling og murringer. Andre som også hatt minimalt?
Ellers trøtt og av og til småkvalm
Hadde litt murringer i dagene etter ikm men ellers ingenting. Stikker kun når jeg hoster eller nyser. Hadde konstant murringer med den kommende storebroren så synes det er veldig rart.. men skal visst være like normalt å ikke ha noe særlig med murringer..
 
Hadde litt murringer i dagene etter ikm men ellers ingenting. Stikker kun når jeg hoster eller nyser. Hadde konstant murringer med den kommende storebroren så synes det er veldig rart.. men skal visst være like normalt å ikke ha noe særlig med murringer..
Takk for svar:Heartred
 
Så trøtt... Setter jeg meg ned så kan jeg fort sovne.så det hender det blir en power nap eller to om dagen. I tillegg sover jeg 8timer hver natt. Bryst vortene er super ømme. Vond om noe kommer innatt de. Fortstoppa og oppblåst.
 
7+6
Var veldig uggen/småkvalm i uke 5 og 6, men synes det har vært bedre denne uken. Nå sliter jeg mest med smerter på venstre side av halebeinet. Får tett oppfølging med ultralyder fremover, da jeg har en noe truende blodansamling i livmoren. Får spørre om hva disse smertene i halebeinet er for noe på neste UL. Ellers er jeg småøm i brystene, småspiser hele tiden (da jeg føler meg mindre kvalm av det) og sover mye
 
7+3 Oppblåst og fryktelig trøtt..
 
11+0 og føler jeg har fått mer energi de siste dagene, veldig deilig! Men begynt å slite med å sove, kan sovne 5.30. Samme som i forrige svangerskap :hungover:
 
Og! Ikke et symptom kanskje, men drømmer helt syke drømmer :hilarious: Nesten sånn at jeg blir flau når jeg våkner :hilarious:
 
11+2
Forstoppelse, oppblåsthet og ømme bryster :hungover: det gjør vondt å få i bh! Føler også at klærne begynner å være litt for trange ;)Å ja, og alt lukter vondt nå....:hungover:

Heldigvis, ikke så trøtt lenger :D har mye mer energi enn f.eks. for to uker siden, fungerer mye bedre på jobb og hjemma:cat:
 
12+0, og alle symptomene mine er nå borte! :confused: Hadde tidligere så ømme bryst at jeg ikke kunne sove på siden, har måtte gå på do hver natt og vært kjempetrøtt på kveldene. Nå merker jeg ingenting, alt er som om jeg ikke var gravid.. Hadde en liten blødning (ikke friskt blod) for 3 dager siden, og blir seff livredd for MA pga det og manglende symptomer!:oops: Så et bankende hjerte 8+0 og alt var bra da.
Vet jo symptomer ofte roer seg rundt denne tiden, men at ALT skulle forsvinne trodde jeg ikke??:sorry: Flere som har opplevd det samme?
 
10+0 i dag. Den helt utmattende trøttheten er borte har hatt uker hvor jeg legger meg tidlig, sover med en gang og nesten sover før jeg når senga etter å ha vært på toalettet. Den siste uka derimot er jeg tilbake til mine «vanlige» søvn utfordringer med å bruke lang tid på innsovning og kan være våken flere timer dersom jeg våkner og må på toalettet på «feil» tidspunkt. Savner litt en tunge søvnen :rolleyes:

Har ikke vært veldig kvalm, men tåler nå også bedre å gå litt sulten uten at jeg blir kvalm og ekkel - noe som er deilig.
 
9+1 og egentlig veldig lite symptomer fortsatt. Kan være litt kvalm innimellom. Litt dårlig matlyst, men det har jeg generelt også:hilarious:
 
Noen som merker noe til graviditeten enda? Her kom kvalmen allerede 3+2 :meh: Er 3+5 i dag. Kvalm hele dagen lang. Og klarer ikke lukten av smeltet smør og honning. Forrige graviditet kom den ikke før 5+4. Redd jeg skal få ekstrem svangerskapskvalme :(
Samme her, bare at kvalmen kom i ca uke 5.... spyr og er kvalm! Begynte å bli dehydrert. Prøver å få i meg nok væske, men er vanskelig. Og magen har eeeeest ut!!! Er bare 9+0, men har Flat /markert mage til vanlig.
 

Vedlegg

  • 5EE796ED-9FF0-42D1-83D9-0365B68E0AC3.jpeg
    5EE796ED-9FF0-42D1-83D9-0365B68E0AC3.jpeg
    47,1 KB · Visninger: 21
Helt ærlig, det er vanskelig :p Jeg prøvde å leve som vanlig og fokusere på jobb, venner og familie. Men tiden går sakte. Spesielt mot 12 uker og de siste ukene av svangerskapet.
Tiden går enormt sakte frem til uke 12. Spesielt da vi ikke har delt nyheten med noen enda og hverdagen består av å sove og kaste opp!!! Helt utkjørt.... Hadde det ikke vært for coronavirus, så hadde jeg vært sykemeldt nå fra jobb. Går veldig rolig for seg på jobb, så jeg prøver å holde ut...
 
Samme her, bare at kvalmen kom i ca uke 5.... spyr og er kvalm! Begynte å bli dehydrert. Prøver å få i meg nok væske, men er vanskelig. Og magen har eeeeest ut!!! Er bare 9+0, men har Flat /markert mage til vanlig.
Her og er magen stoooor! Kvalmen har heldigvis ikke vært såå ille dette svangerskapet. Verst de første ukene, men kun kastet opp 1 gang og det var i uke 12.
 
Back
Topp