Black friday

Kengu

Forumet er livet
VIP
Noen som har liste over hva de skal handle i år?

Er interesert i svar fra de som har liste, ikke de som er i mot hele bf ;)

Jeg har en lang liste , med både klær og elektronikk, jeg har skrevet opp førpriser på alt for å se om det er tilbud.
 
Jeg har tenkt å lage meg litt liste i helga.

Du har en smart tilnærming
 
Det var ikke dumt :) Vi hadde fryseboks på lista, men endte med å kjøpe for noen dager siden.
 
Planen hvert år er å ha klart en liste over julegaver, også se hva jeg finner på bf, men ikke kommet så langt. Er vel ikke så mange å kjøpe til da.

Men kjøpte ny laptop og ny tlf på elkjøp i går :)

Ellers ønsker jeg meg større fryseboks,så skal sjekke det
 
Last edited:
Jeg skal gjerne ha tak i noen mumi-kopper. Eller glass.
Og ei steikepanne.
Prinsesse - serviset til minstemor.

Men ellers vet jeg ikke helt.
 
Skulle kjøpe nye skjærefjøler på kitchn , men de er utsolgt allerede :eek:
Er nok mye som blir fort utsolgt. Derfor jeg bestilte på Elkjøp i går, så jeg får det før det blir utsolgt :)
De har åpnet for klubbmedlemmer og bedriftskunder nå. For resten på mandag.
 
Er nok mye som blir fort utsolgt. Derfor jeg bestilte på Elkjøp i går, så jeg får det før det blir utsolgt :)
De har åpnet for klubbmedlemmer og bedriftskunder nå. For resten på mandag.
Jo da men jeh synes det er dårlig å reklamere for det i dag når det er utsolgt.
 
Har skjønt at flere sentre kjører black week, så skal dra når det åpner 10 på tirsdag og ta en runde for julegaver :) Håper mange av tilbudene er igang da! Vil helst holde meg unna folk!
 
Har skjønt at flere sentre kjører black week, så skal dra når det åpner 10 på tirsdag og ta en runde for julegaver :) Håper mange av tilbudene er igang da! Vil helst holde meg unna folk!

Jeg skal også en runde på senteret en dag klokken 10. Muligens onsdag. Eller fredag.
 
Mye jeg kunne tenkt meg egentlig, så jeg skal følge med på tilbudene. Kommer til å se etter julegaver til unga, men ikke funnet ut hva vi skal kjøpe enda. Har planer om å kjøpe barbermaskin til samboer, så håper på et godt tilbud der.
 
Har skjønt at flere sentre kjører black week, så skal dra når det åpner 10 på tirsdag og ta en runde for julegaver :) Håper mange av tilbudene er igang da! Vil helst holde meg unna folk!
Her blir det netthabdling , senteret er fullt uansett dag og har vært det en stund allerede
 
Skal ha juletre, og robotstøvsuger til en gave. Ellers ser jeg hva som dukker opp. Bruker prisjakt-appen til å sjekke prisutvikling.
 
Back
Topp