Gjøre graviditeten offentlig?

Babydrøm94

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Når har dere tenkt å gjøre graviditeten offentlig (hvilken uke)? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg ønsker å gjøre det offentlig etter uke 12, etter ordinær ultralyd eller vente til etter uke 20.
 
Tenker å vente litt, men om det blir helt til OUL det er jeg usikker på. Skal sies at de som bør vite det av venner og familie samt jobb vet det:happy:
 
Neste gang det er lov å møte mennesker igjen. Bor i rød sone:sad010

Forrige svangerskap fortalte vi via tlf, så ønsker å fortelle det da vi treffes denne gangen:Heartred
 
Når du skriver offentliggjøre så tenker jeg at du mener på insta/Facebook? Tenkte å gjøre det på Valentines dagen, da er vi 23+2 :) Fortalte til de kommende besteforeldre + tanter og onkler etter TUL i uke 8+5, og resten av slekta i går, 10+4. Ville egentlig vente noen uker til, men samboer fant ut at vi skulle gjøre det i går. Så da ble det visst i går :hilarious:
 
På sosiale medier ble det offentlig i uke 12 sist. Denne gangen skal jeg ikke offentliggjøre det.
 
Offentliggjorde det på sosiale medier etter OUL med førstemann. Andre gangen droppet vi det og heller bare fortalte det til nærmeste familie og venner. Det blir sånn denne gangen også. Andre utenfor nærmeste krets oppdager det vell underveis eller etter minien har kommet:hilarious:
 
På sosiale medier ble det offentlig i uke 12 sist. Denne gangen skal jeg ikke offentliggjøre det.
Det er gøy. Jeg offentliggjorde ingenting sist. Mange som ble overrasket :hilarious:
 
  • Liker
Reactions: Srh
Offentlig gjør det ikke på Facebook eller Instagram.

venner og kollegaer en gang etter uke 12 muligens etter nyttår
 
Her blir det nok til aller nærmeste venner og fam etter vi er ferdig med fosterdiagnostikk. Orker ikke tankene på noe tidligere. Ellers blir det vel. Lagt ut en snapp etter oul. Ikke noe insta og fb
 
Jeg kløøøøør i fingrene etter å offentliggjøre det :hilarious::hilarious: er dog førstegangs, så er vel da man er mest ivrig. Vi tenker å vente til jul ca, er da 16-17 uker på vei og har vært på en ultralyd til. De fleste rundt oss vet det allerede.
 
Vi vil nok offentliggjøre det (typ face/insta) på julaften ❤️ Er da 17+5. Mye familie, venner og kollegaer vet om det nå, og mange har visst det i flere uker allerede :happy::p
 
Last edited:
Verdens beste julegave ❤️ som vi har ventet på og ønsket oss i 5 år :smiley-angelic001❤️


Får tårer i øynene ❤️ dette er så flott ❤️ vi forsøkte å få barn 7 år før vi fikk vår første ved hjelp av ivf, denne gangen tok det kun 5 mnd med ivf før spiren satt. Spent på ultralyd på mandag
 
Jeg skrev heller ingenting på sosiale medier før babyen var født, var så koslig å overraske folk :)

Der er planen min, å skrive på fb/Instagram etter babyen er født :p

Nærmeste familie og venner vet allerede, samt sjefen på jobb - men ingen andre ansatte, se skal få vite senere :cat:
 
Er 11+5, og det er kun meg og kjæresten som vet om graviditeten :hello2 i mellomtiden planlegger vi store begivenheter.. vi skal fortelle familie neste uke, er da nesten 13 uker.

Vi offentliggjør graviditeten til venner på nett etter OUL i starten av januar uke 20
 
Jeg kløøøøør i fingrene etter å offentliggjøre det :hilarious::hilarious: er dog førstegangs, så er vel da man er mest ivrig. Vi tenker å vente til jul ca, er da 16-17 uker på vei og har vært på en ultralyd til. De fleste rundt oss vet det allerede.
Samme her, er første barn og har ventet så mange år på å klare å bli gravid xsmile3 tenkte publisere offentlig på nett etter OUL i januar. Men hadde vært artig å publisert det på julaften, er vel 17 uker på vei julaften.
 
Back
Topp