Vellykket ultralyd 12+2

:Heartred Så fin, gratulerer! Hadde tippet gutt:)
 
Alt var perfekt:Heartred fikk komme på fostermedisinsk avd pga min diagnose. Var veldig godt å høre at alt så bra ut:happy: så nå skal storesøster få nyheten:happy:
Ble satt frem to dager til 12+4.Men hun mente det var for tidlig å se kjønn. Noen som vet når man kan forvente å se?:hilarious: Noen som ser noe her?
Gratulerer ❤️ Jeg sniker fra Juli, jeg er sånn på grensen mellom Juni/Juli, men fikk lyst til å tippe jente faktisk - jenter har typisk «flatere» panner - gutters panner skråner ofte mer inn... Men det kan også være vinkelen sikkert, men hadde vært moro om teorien stemte;)
 
Gratulerer ❤️ Jeg sniker fra Juli, jeg er sånn på grensen mellom Juni/Juli, men fikk lyst til å tippe jente faktisk - jenter har typisk «flatere» panner - gutters panner skråner ofte mer inn... Men det kan også være vinkelen sikkert, men hadde vært moro om teorien stemte;)

å så spennende! Takk for at du tippet! Skal sitere deg når jeg vet sikkert:Heartred
 
Gratulerer ❤️ Jeg sniker fra Juli, jeg er sånn på grensen mellom Juni/Juli, men fikk lyst til å tippe jente faktisk - jenter har typisk «flatere» panner - gutters panner skråner ofte mer inn... Men det kan også være vinkelen sikkert, men hadde vært moro om teorien stemte;)

det var en liten gutt:Heartred
 
Kunne enkelt se det allerede fra de første bildene dine at det var en gutt, ut i fra vinkelen! Gratulerer så mye, så gøy å få vite det så tidlig! :joyful::joyful: Har TUL i morgen 12+5, så krysser fingrene for å få se en antydning til kjønn da selv!
 

Vedlegg

  • 52133647357b5da10e7a3a67c8731ff7.jpg
    52133647357b5da10e7a3a67c8731ff7.jpg
    28,5 KB · Visninger: 38
Kunne enkelt se det allerede fra de første bildene dine at det var en gutt, ut i fra vinkelen! Gratulerer så mye, så gøy å få vite det så tidlig! :joyful::joyful: Har TUL i morgen 12+5, så krysser fingrene for å få se en antydning til kjønn da selv!

å så spennende! Håper du får se! Koselig om du oppdaterer:happy::happy:
 
Ikke for å kuppe tråden din, men noen som vil tippe her også? :p
 

Vedlegg

  • 0CBD7138-6A38-4A96-AC94-3EC07656C74A.jpeg
    0CBD7138-6A38-4A96-AC94-3EC07656C74A.jpeg
    29,9 KB · Visninger: 38
Back
Topp