Hvilke klær bruker du?

Glitterstøv

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Julibarna2024☀️
Jeg bruker enda vanlige klær, men kjenner buksene strammer litt ekstra nå (spesielt når jeg sitter) :p
 
Er ikke tema å få igjen knappen i buksene mine uten at jeg må holde inne magen :hilarious: Turbuksen holdes oppe med en hårstrikk mellom knapp og knapphull :rolleyes: Går mest i tights, løse bukser og løse gensere/kjoler. Bruker vanlige klær selv utenom at jeg har droppet dongeri og highwaist buksene mine, samt tatt frem gravidtightsene. Må forresten ikke gå med løse topper, men gjør det når jeg skal ut blandt folk. Spesielt på kvelden ser jeg jo veldig gravid ut nå (luft...).
 
Har gravd fram gravidbuksene fra sist. Ble for kvalm av press fra vanlige bukser.
 
Kjøpte nye stretchy bukser i større størrelse enn vanlig i starten, men er snart på bristepunktet av dem også :hilarious: Ikke gått opp i vekt, men er så utrolig oppblåst! :p
 
Har ikke prøvd de vanlige jeansene mine på ukesvis da det ikke frister :hilarious: har tydd til turbukser, joggebukser og kjoler:)
 
Treningstights på generell basis :p selvfølgelig ikke bare slike kompresjonstights altså, men slike som også ikke strammer så alt for mye :hilarious:
 
Gravidbukser eller løse bukser. Ikke sjans å få igjen knappen lenger. Henger de sammen ved hjelp av hyssing på vanlige jeans med en stor genser over.
 
Tights med goood strikk i livet og store, varme strikkegensere.
 
Her går det mye i kjole eller treningstights og turbukser. Men turbuksene går såvidt på. Noen med gode anbefalinger ift turbukser som er tilpasset gravide? Og eventuelt noen sykkelentusiaster som vet om det finnes sykkelshortser for gravide?
 
Her går det i skjørt og vide gensere, evt joggebukser og hettejakker. Får ikke på meg dongeribuksene eller turbuksene lengre, ubehagelig å ha på :yuck:
 
Kan bruke de fleste genserne mine, men har begynt å bruke gravidbuksene fra forrige svangerskap :)
 
Går i vanlige klær ennå, men føler at snart er det på tide å skaffe mamma-bukser og større bh :wacky: føler det er ganske mye press på magen de siste dagene...
 
Enda vanlige klær! Men hevder jeg må kneppe opp buksen når jeg sitter
 
Har gått i vanlige klær til nå, men knepper opp de strammeste jeansene når jeg sitter :p Ellers blir det mye kjoler.
Straks 13 uker nå, og idag krøp jeg til korset og fikk mannen til å hente ned gravidklærne fra loftet :rolleyes: Fant heldigvis en vanlig jeans som passet og som ikke har sånn strikk over magen. Orker ikke det helt enda :p
 
Bruker trenings tights i forskjellige farger, de er ekstra high waist, og t-skjorte. Ser fresh ut, samtidig som jeg er komfortabel :hello2

Kjøper også jeans fra H&M i str 42, passer enda jeans viss de er ekstra high waist og super stretch. De koster bare 199, har fargene sort, grå, blå, denim farge.
 
Merker buksene blir for strame over livmor nå, som ligger midt på bukseliningen, så går helst i joggebukser som går opp til navlen, kjempe behagelig :happy: ellers bruker eg gravidbukser når det trengs, sjølv om eg syns dei er så strame overalt, nesten værre enn vanlige bukser.. dagens mote altså :hilarious: men blir dårlig av press på livmor nå, sjølv truser (boxertyper) kan bli for strame og skape ubehag, så må bli gravidbukser skal eg se nåkenlunde ut:hilarious:
 
Her går det stort sett i tights og store gensere eller kjoler. Kan ikke ha noe som strammer på magen, det er så ubehagelig
 
Back
Topp