Cravings?

Går å tenker på bananyoghurt hele dagene. Spesielt den fra Q-meieriene med sånne små fargerike crispy baller (av alle ting) :laughing021:laughing021:laughing021 Spiser minst 1 til dagen.. Var tom hjemme idag, går å gleder meg til å handle etter jobb! :laughing001
 

Vedlegg

  • 29271BD5-7514-459C-9FD5-A864AC1BEE4C.jpeg
    29271BD5-7514-459C-9FD5-A864AC1BEE4C.jpeg
    27,9 KB · Visninger: 6
Går å tenker på bananyoghurt hele dagene. Spesielt den fra Q-meieriene med sånne små fargerike crispy baller (av alle ting) :laughing021:laughing021:laughing021 Spiser minst 1 til dagen.. Var tom hjemme idag, går å gleder meg til å handle etter jobb! :laughing001
Åh, dette var frøkna sin favoritt før hun fikk cøliaki. Jeg kalte det bare for crispy og hun for fisspinn :laughing002
 
Epler går igjen hos flere ser jeg. Grønne epler for meg. Og cherrytomater har jeg lagt merke til. Ellers så har jeg dårlig matlyst:sour:
 
Har ikke fått noe cravings enda.. Heller det motsatte.. Totalt avsmak på det meste:sour:
 
Er samme her, egentlig veldig kvalm hele dagen. Ikke så matlyst om dagen, samtidig som jeg må spise hele tia for å ikke bli kvalm :grumpy: men har fått litt dilla på tropisk juice. Og sendt akkurat samboeren på butikken for å kjøpe sitronis og sitron :hilarious::hilarious:
 
Har ikke fått noe cravings enda.. Heller det motsatte.. Totalt avsmak på det meste:sour:

Veldig enig med deg! Tidligere hadde jeg lyst på godteri hver dag, og brus, men nå har jeg ikke lyst på noe. Men spiser masse hele tiden fordi det er det eneste som holder kvalmen borte... huff.. Håper det går over for oss snart!
 
Veldig enig med deg! Tidligere hadde jeg lyst på godteri hver dag, og brus, men nå har jeg ikke lyst på noe. Men spiser masse hele tiden fordi det er det eneste som holder kvalmen borte... huff.. Håper det går over for oss snart!
Jeg hadde glemt for utmattende første trimester er :wtf:
Ja, får håpe på bedring snart <3
 
Ikke direkte cravings, for kvalmen er nokså overskyggende enda. Men i perioder hvor kvalmen ikke er fullt så intens, så får jeg fryktelig lyst på makrell i tomat og sushi! Spesielt :cool:
 
Her går det i frukt og gulerøtter, gulrøtter med dipp og helst klementiner for tia, men er ikke cravings, bare lyst. Når jeg gikk med jenta hadde jeg cravings,, da gule epler, spiste sikkert 8 om dagen og på natta også... Det var rart for meg og mannen...Men han skrella og laga biter midt på natta :joyful:
 
Så resten av graviditeten er bedre? :D Første her, og sånn som det ser ut nå så tror jeg det holder med en........
Ja jeg har de to andre gangene følt meg myye bedre etterhvert :)
Med jenta mi ble jeg dårlig igjen på slutten av svangerskapet
 
Appelsinjuice:hungry: kan drikke masse i det siste! Og kokt skinke, likte den ikkje så godt før men nå så elsker ostesmørbrød med kokt skinke!:woot:
 
Har tenkt at jeg ikke hadde noe særlig med cravings, men nå ser jeg at handlekurven ofte inneholder litt andre ting enn til vanlig. Det nye nå er crabsticks, gulrøtter med holiday-dip og en og annen pakke med surkål :p
 
Har tenkt at jeg ikke hadde noe særlig med cravings, men nå ser jeg at handlekurven ofte inneholder litt andre ting enn til vanlig. Det nye nå er crabsticks, gulrøtter med holiday-dip og en og annen pakke med surkål :p

Haha :D Jeg gleder meg så sykt til julemiddag med ribbe og masse surkål og rødkål!
 
Har tenkt at jeg ikke hadde noe særlig med cravings, men nå ser jeg at handlekurven ofte inneholder litt andre ting enn til vanlig. Det nye nå er crabsticks, gulrøtter med holiday-dip og en og annen pakke med surkål :p
Haha! Spiser du det sammen?:p:p Surkål er såå digg!!
 
Back
Topp