Kvalme

B6 kjøpes på apoteket ja :)
bare ingefær shots etc. Ingefær Te og i mat er helt trygt


Kan jeg drikke ingefær-te mot svangerskapskvalme?
Med utgangspunkt i kunnskapen vi har i dag, er det høye konsentrasjoner av ingefær det advares mot, noe vi vet kan finnes i shots og kosttilskudd. Vi har ingen holdepunkter for å mistenke at te kan inneholde like høye konsentrasjoner som shots, med mindre man lager te med høy konsentrasjon av ingefær. https://www.matportalen.no/verktoy/advarsler/sporsmaal_og_svar_om_gravide_og_ingefaer
Okei! Jeg elsker jo ingefær :D
 
Ser at man ikke er alene om å være kvalm i hvert fall Jeg snakket med legen i dag, og vi ble enige om at vi skulle vente litt å se om det gav seg snart, før vi tester ut noen tabletter. Så Krysser virkelig fingrene for at det gir seg snart. Huset står på hode, og klærne hoper seg opp, men merker jeg ikke har lite overskudd til husarbeid

Jeg får fortsette med mye hvile, merker kvalmen er på det værste når jeg er trøtt. Så satser vi på at det gir seg for oss alle snart ❤️
Jeg begynte også å mistenke det i går. For etter jeg sover en time eller to på ettermiddagen føler jeg meg mindre kvalm. Skal legge merke til det litt fremover.
 
Jeg begynte også å mistenke det i går. For etter jeg sover en time eller to på ettermiddagen føler jeg meg mindre kvalm. Skal legge merke til det litt fremover.
Jeg merker også at det blir bedre etter jeg har sovet. Trenger ikke være lenge heller. Duppet en liten stund imens jeg så film med ungene i helgen og da var kvalmen borte når jeg våknet igjen etter kanskje 20 min. Men den kom tilbake igjen når jeg begynte å bevege meg dao_O
 
Jeg merker også at det blir bedre etter jeg har sovet. Trenger ikke være lenge heller. Duppet en liten stund imens jeg så film med ungene i helgen og da var kvalmen borte når jeg våknet igjen etter kanskje 20 min. Men den kom tilbake igjen når jeg begynte å bevege meg dao_O
Samme her! Kommer raskt tilbake igjen! Hva skal vi gjøre med dette...
 
Back
Topp