Skravletråd

Får helt hetta her.. gjennom hele svangerskapet har mini vært målt +5%. Idag, på termindato får jeg beskjed om at han er +25% HVA I H??????. Ingen modning og ingen tegn til fødsel, så blir satt i gang på søndag om ingenting skjer før den tid... Hærregud jeg ble så stressa, og gruer meg plutselig noe voldsomt til fødsel :(
Det kan være en saftig feilmåling, om det er en trøst. De bommer ofte når de måler så sent i svangerskapet!
 
Det kan være en saftig feilmåling, om det er en trøst. De bommer ofte når de måler så sent i svangerskapet!
Håper det er bom..... De tenker rundt 4600g.. HALLO!
stakkars Sjuremor o_Oo_O
Men ja, håper han kommer normalt og ikke er så stor. Jeg hadde lekt litt med tanken om å føde uten smertelindring, men den tanken la jeg fra meg hos jordmor idag :joyful:
 
Håper det er bom..... De tenker rundt 4600g.. HALLO!
stakkars Sjuremor o_Oo_O
Men ja, håper han kommer normalt og ikke er så stor. Jeg hadde lekt litt med tanken om å føde uten smertelindring, men den tanken la jeg fra meg hos jordmor idag :joyful:
Om det er noe trøst, så var min største baby den letteste å Føde :p tyngdekraften vettu :hilarious:
 
Håper det er bom..... De tenker rundt 4600g.. HALLO!
stakkars Sjuremor o_Oo_O
Men ja, håper han kommer normalt og ikke er så stor. Jeg hadde lekt litt med tanken om å føde uten smertelindring, men den tanken la jeg fra meg hos jordmor idag :joyful:
Min nr 2 var ca 4600, gikk veldig fint, helt uten smertelindring! Lykke til!
 
Håper det er bom..... De tenker rundt 4600g.. HALLO!
stakkars Sjuremor o_Oo_O
Men ja, håper han kommer normalt og ikke er så stor. Jeg hadde lekt litt med tanken om å føde uten smertelindring, men den tanken la jeg fra meg hos jordmor idag :joyful:
Vondt er det uansett, åpningsriene er de samme uansett størrelse på barnet, pressfasen er en befrielse å komme til, da skal barnet ut, så så lenge bekkenet har plass så tror jeg størrelsen kommer litt på det samme :rolleyes: Men jeg skjønner det psykiske aspektet da, høres selvfølgelig vondere ut med et større barn :dead:
 
Såå lei nå:yuck:Har termin på fredag! Håper hun melder sin ankomst snart. Var på sykehuset en tur på søndag, var da helt moden, avflatet og hadde 4 cm åpning.. Men enda ingen rier eller vannavgang :( med storebror gikk vannet to dager før termin, og etter 5 timer var han ute, så krysser fingrene nå!
 
Såå lei nå:yuck:Har termin på fredag! Håper hun melder sin ankomst snart. Var på sykehuset en tur på søndag, var da helt moden, avflatet og hadde 4 cm åpning.. Men enda ingen rier eller vannavgang :( med storebror gikk vannet to dager før termin, og etter 5 timer var han ute, så krysser fingrene nå!
Er sååå enig! Hadde termin i går og føler seriøst at jeg ikke klarer å vente et sekund til.... måtte det skje noe snart for oss begge ;)
 
Back
Topp