Tidlig ultralyd?

Jeg har booket til 6+6 - håper det er et lite blinkende hjerte :Heartred tirsdagen kan ikke komme fort nok :schocked028
 
Jeg har booket 21. desember, da er jeg 11+5 :) Gleder meg, krysser fingrene for at ting ser bra ut. Blir verdens beste julegaver i år :santa
 
Booker dere privat eller? o_O
 
vil ta rett før jul, sånn typ uke 10. Er uke 12 lillejulaften, så skal bli årets julegave er planen:Heartbigred
 
Vil ta tidligst mulig for å sjekke at det er liv så har bestilt til 7+0.... kan dette være for tidlig for å se noe?
 
Jeg skal på mandag! :D Da er jeg 6+5. Er spent, nervøs samtidig som jeg gleder meg og gruer meg. Håper virkelig alt er fint! Sist jeg var gravid var det i den perioden ting begynte å gå galt så nå går jeg for å forhåpentligvis få roet meg selv litt.
 
Og jeg skal på tirsdag, 6+4. Etter dødfødsel og blæremola skal alt sjekkes, det er jeg veldig glad for. Tidlig ultralyd sist jeg var gravid endte med innleggelse og utskraping på grunn av mola, så jeg håper virkelig det går bedre denne gangen! Må innrømme at jeg er nervøs, altså. o_O
 
Jeg har sendt e-konsultasjon til legen, med spørsmål om hennvisning til TUL, håper på et svar neste uke. Dette pga tidligere erfaring med MA, så jeg klarer ikke å glede meg, bare går å venter på blod hele tiden, så håper denne bekymringen kan være god nok grunn, ellers bestiller jeg time via volvat i løpet av november :)
 
Jeg vil også på TUL. Mest for å sjekke at det bare er en :joyful: Kan man få TUL hvis man vil? Eller må det være en grunn for det?
 
Skal til fastlegen på tirsdag for å få henvisning til tidlig ultralyd på sykehuset. Siden jeg har hatt to graviditeter utenfor livmor, så vil jeg være på den sikre siden om at det er plassert på riktig sted. Måtte fjerne den egglederen som sprakk for ett år siden. Vil ikke at det skal skje igjen, for det var en forferdelig smerte!!!
 
Jeg vil også på TUL. Mest for å sjekke at det bare er en :joyful: Kan man få TUL hvis man vil? Eller må det være en grunn for det?
Tror du må ha en grunn, de har ikke begynt med TUL for alle, men det har vært et forslag om det, fram til det er det vel bare OUL man får :)
Mange går privat :)
 
Jeg blir å ringe legen på mandag for å få bestilt tul. Vi har rett og slett vært gjennom for mye til å ikke ta det.
Så er det bare å håpe at det blinker et lite hjerte der :Heartred
 
Jeg blir å ringe legen på mandag for å få bestilt tul. Vi har rett og slett vært gjennom for mye til å ikke ta det.
Så er det bare å håpe at det blinker et lite hjerte der :Heartred
Håper dere får komme kjapt og får se et hjerte ❤️
 
Da har legen sendt en hennvisning så jeg kanskje får en TUL i ca uke 10, håper dette går mtp bekymringer :)
 
De ringte fra gynekologen i dag, og hennvisninga gikk gjennom, fått time neste fredag :D
 
Back
Topp