Vite kjønnet

For oss har det gått overraskende bra begge gangene :happy: Det som har vært ekstra fint, er øyeblikket hvor barnet har blitt født og far har vært den som har fortalt meg "vi har fått en gutt" ❤
Åå det er jo kjempe fint:Heartred:Heartred
 
For oss har det gått overraskende bra begge gangene :happy: Det som har vært ekstra fint, er øyeblikket hvor barnet har blitt født og far har vært den som har fortalt meg "vi har fått en gutt" ❤
Å, det hørtes utrolig fint og rørende ut :Heartblue
 
For oss har det gått overraskende bra begge gangene :happy: Det som har vært ekstra fint, er øyeblikket hvor barnet har blitt født og far har vært den som har fortalt meg "vi har fått en gutt" ❤
Det høres veldig hyggelig ut:happy::happy::joyful:
 
Jeg var på privat klinikk med 3D. Så tydelig kjønn i uke 12. Veldig usikker om jeg vil vite kjønnet denne gangen
 
Har en av hver så vil ikke vite denne gangen. Visste det på forhånd med de andre, så det på oul. :)
 
Har gutt og jente fra før,så denne gangen tror jeg at jeg ikke vil vite på forhånd. Spørs om jeg klarer det da, hadde vært moro å bevare spenningen helt til fødsel.

Vi gjorde det også slik når vi ventet nr. 3, utrolig spennende selvom magefølelsen min stemte på kjønnet:rolleyes:
 
  • Liker
Reactions: Srh
Vi gjorde det også slik når vi ventet nr. 3, utrolig spennende selvom magefølelsen min stemte på kjønnet:rolleyes:
Veldig spennende! Har ikke diskutert med samboer ennå, men han er nok med på det! Spørs om jeg klarer å vente da:nailbiting::happy:
 
4 desember er jeg 14 uker på vei, kanskje jeg skulle bestilt privat UL for å finne ut kjønnet før jul? OUL blir jo ikke før 5 januar, er jo sååå lenge til klarer ikke vente. Hadde lyst å fortelle det til familien rundt juletider. Hadde vært stas og fått nyss på kjønnet til den tid.
 
Med første fikk vi vite dt på oul, med nr to så di det på oul men vi ville ikke vite det. Har gutt og jente.. Nå vil jeg vite også for å innvolvere barna mer også :Heartpink
 
4 desember er jeg 14 uker på vei, kanskje jeg skulle bestilt privat UL for å finne ut kjønnet før jul? OUL blir jo ikke før 5 januar, er jo sååå lenge til klarer ikke vente. Hadde lyst å fortelle det til familien rundt juletider. Hadde vært stas og fått nyss på kjønnet til den tid.
Jeg skal på TUL 1.desember, da er jeg 14+3 ❤️ Håper på å få vite kjønn da!
 
Jeg skal på TUL 1.desember, da er jeg 14+3 ❤️ Håper på å få vite kjønn da!
Okei, så herlig, tror du at de ser kjønn? ❤️Alt dette er så nytt, første barnet.. Men skal på TUL den 23 november, er da nesten 13 uker. Må følges opp tett fordi jeg var så overstimulert i sommer etter ivf forsøket. Hadde infeksjon etter egguttak og gikk på langvarig antibiotika kur.
 
Okei, så herlig, tror du at de ser kjønn? ❤️Alt dette er så nytt, første barnet.. Men skal på TUL den 23 november, er da nesten 13 uker. Må følges opp tett fordi jeg var så overstimulert i sommer etter ivf forsøket. Hadde infeksjon etter egguttak og gikk på langvarig antibiotika kur.
Uffda, glad jeg slapp større bivirkninger etter våre forsøk ❤️ Håper de kan se kjønnet da, det sies jo at det begynner å tydelig fra og med rundt uke 13-14-15 :happy:
 
Uffda, glad jeg slapp større bivirkninger etter våre forsøk ❤️ Håper de kan se kjønnet da, det sies jo at det begynner å tydelig fra og med rundt uke 13-14-15 :happy:
Ser den, det kan være tøft med ivf. Men så utrolig godt når man endelig er i mål. Jeg har ikke turt å slippe gleden løs før i dag ❤️ er ti uker i dag, føler det er greit å juble nå.
Åh, gjør de det, kanskje sjansen er der for å se kjønn før jul det blir spennende for deg.
 
Back
Topp