Dere som IKKE har fortalt enda

Hvis alt er bra på UL på tirsdag. Da skal eg vera nesten 10 veker. Da skal eg fortelle det til folk. :)
 
Etter jeg har vært på tul. Sitter i karantene, så får se når det blir :) håper på å vente så lenge som mulig med å fortelle det :)
 
Litt usikker her. Er i uke 9 nå, så venter iallefall til uke 12. Men da er det ikke såå lenge til jul, og det kunne vært en fin anledning til å fortelle det. Så lurer på å vente til jul. Men da er jeg ca 16 uker på vei så får se.. :S
 
Vi venter til uke 12, men kjenner jeg snart må si det da sjefen min er helt sikker på at jeg har coronavirus
 
Vi håper å vente til jul med de fleste, da er jeg rundt 12 uker. Kommer nok til å dele det med noen få i familien og nære venner hvis alt er bra på tidlig UL neste uke:).
 
Vi skal vente til uke 14, etter privat ultralyd, om alt er bra da får barna vite det først for så å fortelle det til besteforeldre
 
Er 9+6, ingen vet noe ennå. Det er så kos å holde dette hemmelig, vårt etterlengtede første barn❤️ vært på UL og alt er bra.

Venter til rundt jul, men viss magen plutselig dukker opp må vi kanskje fortelle det tidligere.
 
Litt usikker her. Er i uke 9 nå, så venter iallefall til uke 12. Men da er det ikke såå lenge til jul, og det kunne vært en fin anledning til å fortelle det. Så lurer på å vente til jul. Men da er jeg ca 16 uker på vei så får se.. :S

Samme her, er 10 uker i morgen. Vurdere vente til jul, det hadde vært en så flott julegave til familien ❤️
 
Venter til etter uke 12 iallefall.. lenger hvis vi klarer. Har mistet før så vil vente så lenge som mulig :)
 
Samme her, er 10 uker i morgen. Vurdere vente til jul, det hadde vært en så flott julegave til familien ❤️
Ikke sant.❤ jeg for min del tror ikke det vil bli så vanskelig. Kommer ikke til å si noe på jobb før etter nytt år uansett, og sånn som det er nå fremover så får man jo ikke treffe så mye familie heller.. håper vi greier å holde oss til jul!❤
 
Ikke sant.❤ jeg for min del tror ikke det vil bli så vanskelig. Kommer ikke til å si noe på jobb før etter nytt år uansett, og sånn som det er nå fremover så får man jo ikke treffe så mye familie heller.. håper vi greier å holde oss til jul!❤
Ja det blir spennende å se hvor lenge vi klarer å holde oss ❤️ jeg vil forsøke å holde det så lenge som mulig, og aller helst til lillejulaften.
 
Foreløbig er det kun 2stykk som vet det. Håper det forblir sånn inntil ul før jul for å bekrefte alt er bra. Hvert en fin "julegave" si til familien!
 
Jeg er 10+4 i dag. Så håper å holde det skjult til uke 12 minst. Men har ingen behov for å fortelle noen egentlig. Med nr. 1 sa vi det etter OUL og med nr. 2 var jeg så dårlig hele tiden at jeg ikke la ut noen ting før 5 uker før termin :p
 
Her har vi bestemt oss for å ha det som vår egen lille hemlighet frem til ultralyden. Så sant ting går som normalt. Vil gjerne se at alt er iorden før vi sier det til barna, å så blir det kortere ventetid for dem. Usikker på når jeg skal fortelle det på jobb. Må se Ann hvordan det går med min form og korona smitte da jeg jobber på et sykehjem
 
Venter til jul :) er da ca 13 uker, og har fått vært på en TUL for å se at det står bra til :)
 
Her er det ingen andre enn oss to som vet - jeg tror ikke helt på at det er noe der inne. Skal på TUL i neste uke.

Hadde opprinnelig en plan om å fortelle kommende besteforeldre, våre søsken og nære venner rundt uke 12 - før julebordet med jobb - da jeg hadde tenkt og fortelle jobb i den forbindelse. Nå er derimot alt avlyst og vi er pålagt hjemmekontor på ubestemt tid, vurderer dermed å vente helt til jul jeg også:love7 Eneste er at jeg er litt bekymret for at jeg skal se gravid ut etter juleferien før jeg har fortalt øverste ledelse.
 
Ikke offisielt men sa ifra jobb pga vi skal fordele oppgaver på ny og ei tidligere kollega. Ikke vært hos lege eller tul så venter litt
 
Back
Topp