TUL tvillinger!

Strå91

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Må bare «rope» litt!

på ultralyd i uke 5 så vi to poser, men kunne ikke se noe mer da det var så tidlig.

men nå på TUL fikk vi bekreftet at begge hadde klart seg og hadde bankende hjerte :Heartpink

mer jo alltid en risk at den ene «forsvinner» men nå er de der å vokser begge to!

håper flere kanskje får tvillinger slik at vi har noen å skravle og dele tips med...er ganske rolig på tvillingdelen av forumet.

måtte bare få det ut! Er noen vi kjenner som allerede vet det, men har jo så lyst å skrike det til hele verden!! Men må vente litt :p
 
Så fantastisk! Gratulerer :hilarious: Hadde du noen anelser fra før? (Fortsett fra TUL)
 
Må bare «rope» litt!

på ultralyd i uke 5 så vi to poser, men kunne ikke se noe mer da det var så tidlig.

men nå på TUL fikk vi bekreftet at begge hadde klart seg og hadde bankende hjerte :Heartpink

mer jo alltid en risk at den ene «forsvinner» men nå er de der å vokser begge to!

håper flere kanskje får tvillinger slik at vi har noen å skravle og dele tips med...er ganske rolig på tvillingdelen av forumet.

måtte bare få det ut! Er noen vi kjenner som allerede vet det, men har jo så lyst å skrike det til hele verden!! Men må vente litt :p
Gratulere så mye!❤ jeg fikk tvillinger i 2017, og det er magisk!❤
 
Må bare «rope» litt!

på ultralyd i uke 5 så vi to poser, men kunne ikke se noe mer da det var så tidlig.

men nå på TUL fikk vi bekreftet at begge hadde klart seg og hadde bankende hjerte :Heartpink

mer jo alltid en risk at den ene «forsvinner» men nå er de der å vokser begge to!

håper flere kanskje får tvillinger slik at vi har noen å skravle og dele tips med...er ganske rolig på tvillingdelen av forumet.

måtte bare få det ut! Er noen vi kjenner som allerede vet det, men har jo så lyst å skrike det til hele verden!! Men må vente litt :p
Anbefaler at du melder deg inn i Tvillingmødre på Facebook, samt Tvillingforeldreforeningen for støtte og mer informasjon enn du finner her.:cat:
 
Så fantastisk! Gratulerer :hilarious: Hadde du noen anelser fra før? (Fortsett fra TUL)

stemmer som ivfdrømmen sa, var prøverør så vi satt inn to...hadde hele tiden følelse på tvillinger.

vi hadde følelsen på tvillinger før vi i det hele tatt fikk spørsmål om å sette inn to , så på vår egne kleine måte tenker vi at det var «skjebne»
 
stemmer som ivfdrømmen sa, var prøverør så vi satt inn to...hadde hele tiden følelse på tvillinger.

vi hadde følelsen på tvillinger før vi i det hele tatt fikk spørsmål om å sette inn to , så på vår egne kleine måte tenker vi at det var «skjebne»
Så gøy!! :D
 
Må bare «rope» litt!

på ultralyd i uke 5 så vi to poser, men kunne ikke se noe mer da det var så tidlig.

men nå på TUL fikk vi bekreftet at begge hadde klart seg og hadde bankende hjerte :Heartpink

mer jo alltid en risk at den ene «forsvinner» men nå er de der å vokser begge to!

håper flere kanskje får tvillinger slik at vi har noen å skravle og dele tips med...er ganske rolig på tvillingdelen av forumet.

måtte bare få det ut! Er noen vi kjenner som allerede vet det, men har jo så lyst å skrike det til hele verden!! Men må vente litt :p
Ååh, gratulerer.. koselig med tvillinger på vei :happy::Heartred Så utrolig spennende. Krysser fingrene for at alt går deres vei og at begge to kommer til verden neste sommer :wav
 
Gratulerer så mye.

Jeg venter også IVF tvillinger, litt forsiktig i jubelen på egne vegne enn så lenge. Den ene tvillingen hadde mindre CRL enn forventet de to forrige UL jeg var på, skal på ny UL onsdag neste uke. Da er jeg 10+1 i forhold til IVF, tror jeg, ikke helt trygg på utregning og har blitt flyttet litt på.
 
Back
Topp