Skravletråd

Flere som opplever mindre hårvekst?
Jeg har hormonforstyrrelser, og har en del hårvekst blandt annet på legger. MEN de siste 2 mnd har jeg nesten ikke trengt og barbert leggene? Barberte de forrige helg, og det er bare såvidt det har vokst opp noe? :joyful::eek:
Vanligvis barberer jeg hver/ annen hver dag, men dette er jo mere enn luksus!

Sniker fra desember!
Jepp! Barberte de sikkert for 1,5 mnd siden, og nesten ikke kommet noe! Sykt deilig :D
 
Flere som opplever mindre hårvekst?
Jeg har hormonforstyrrelser, og har en del hårvekst blandt annet på legger. MEN de siste 2 mnd har jeg nesten ikke trengt og barbert leggene? Barberte de forrige helg, og det er bare såvidt det har vokst opp noe? :joyful::eek:
Vanligvis barberer jeg hver/ annen hver dag, men dette er jo mere enn luksus!

Å, heldige deg! Jeg har Pcos og har mista sjukt mye hår på hode, mens det vokser som ugress alle andre steder :facepalm:
 
Her er det motsatt, hårveksten tar helt AV. Å med tanke på at jeg allerede er en mørkhåret hårete dame så er det ikke så lekkert :hilarious:
 
Synes det vokser fortere :shifty: og ser jo ingenting der nede... gir opp:woot:
 
@Ryvita hvordan klarte du å skrive 50 innlegg på kort tid og få tilgang på skjult igjen? Her går det tregt :wacky:
 
Flere som opplever mindre hårvekst?
Jeg har hormonforstyrrelser, og har en del hårvekst blandt annet på legger. MEN de siste 2 mnd har jeg nesten ikke trengt og barbert leggene? Barberte de forrige helg, og det er bare såvidt det har vokst opp noe? :joyful::eek:
Vanligvis barberer jeg hver/ annen hver dag, men dette er jo mere enn luksus!
Same opplevelse her! Også meir hårvekst enn "normalt" til vanleg.
 
Noen ganger får jeg litt panikkfølelse "shit, jeg kan føde når som helst ".. flere? Annengangs så har jo vært gjennom dette før og stort sett er jeg rolig, men kan på en måte ikke forstå at babyen snart skal ut:p
 
Noen ganger får jeg litt panikkfølelse "shit, jeg kan føde når som helst ".. flere? Annengangs så har jo vært gjennom dette før og stort sett er jeg rolig, men kan på en måte ikke forstå at babyen snart skal ut:p

ja! Og så så mye logistikk som må på plass om/dersom det plutselig smeller. Så går jeg rundt og føler: er det noe i gang, eller er det ikke? På tide å sette familien i sving? :joyful:
 
Noen ganger får jeg litt panikkfølelse "shit, jeg kan føde når som helst ".. flere? Annengangs så har jo vært gjennom dette før og stort sett er jeg rolig, men kan på en måte ikke forstå at babyen snart skal ut:p

Samme her.. Er 3 gang fødende, Mn er ni år siden sist. Så kjenner at jeg går å gruer meg litt.. Mn samtidig lei av å gå å vente... :bored: herregud.. Termin om 7 dager :smiley-bounce016
 
Føles som om jeg befinner meg i rom med tung luft HELE TIDEN :joyful:
Hikster nærmest etter pusten dag og natt. Lille trykker godt på lungene nå :wacky:
 
Føles som om jeg befinner meg i rom med tung luft HELE TIDEN :joyful:
Hikster nærmest etter pusten dag og natt. Lille trykker godt på lungene nå :wacky:
Samboer klager å at jeg ligger å puster så tungt på natta.. :joyful:
 
Får helt hetta her.. gjennom hele svangerskapet har mini vært målt +5%. Idag, på termindato får jeg beskjed om at han er +25% HVA I H??????. Ingen modning og ingen tegn til fødsel, så blir satt i gang på søndag om ingenting skjer før den tid... Hærregud jeg ble så stressa, og gruer meg plutselig noe voldsomt til fødsel :(
 
Får helt hetta her.. gjennom hele svangerskapet har mini vært målt +5%. Idag, på termindato får jeg beskjed om at han er +25% HVA I H??????. Ingen modning og ingen tegn til fødsel, så blir satt i gang på søndag om ingenting skjer før den tid... Hærregud jeg ble så stressa, og gruer meg plutselig noe voldsomt til fødsel :(

Skjønner godt at det ikke er en hyggelig beskjed å forholde seg til. Men +25 er vel ca 700 gram om jeg ikke tar feil? Så det høres mye ut med +25, men det går helt sikkert strålende!
 
Back
Topp