Middagstråd

Paeonia

Glad i forumet
Himmelbarn
JuniJubel2021
Kan ikke se at vi har en middagstråd fra før av, og jeg kan umulig være alene om å være tom for ideer, ikke ha lyst på noe og å trenge inspirasjon. Sååå;

Hva spiste du til middag i dag? :joyful:
 
Her ble det risotto med tomat og basilikum fra Superbra, med kylling og salat. :p
 
Her ble det ost og skinke-pai :) jeg sliter med matlysten pga. Kvalmen, så klarer ikke spise nesten noe:yuck:
 
Vi hadde pizzabakeren idag da vi har vært så flinke med matbudsjettet og hadde litt til overs. :woot:
 
Bakte poteter med mais bacon rømme kryddersmør og revet ost.
 
Eg laga ein stor pai tidligere i veka, og det var innmari godt! Så blei det rester til lunsj fleire dager etter :D sliter sjølv med å lage mat, til tross for kvalmen kan eg godt spise, så lenge eg sleppe å laga sjølv :hilarious: ellers kan eg meddela at de blei ingen middag idag :laughing021
:nicethread
 
Her ble det ost og skinke-pai :) jeg sliter med matlysten pga. Kvalmen, så klarer ikke spise nesten noe:yuck:

Eg laga ein stor pai tidligere i veka, og det var innmari godt! Så blei det rester til lunsj fleire dager etter :D sliter sjølv med å lage mat, til tross for kvalmen kan eg godt spise, så lenge eg sleppe å laga sjølv :hilarious: ellers kan eg meddela at de blei ingen middag idag :laughing021
:nicethread

Nå fikk jeg skikkelig lyst på pai! Det får jeg aldri mannen til å lage, så håper jeg er i form selv til å lage det nå i uken! Yuuum :p
 
Her ble det rullekebab :smiley-ashamed004 Ikke akkurat verdens sunneste, men det frista så innmari og så slapp vi å lage middag idag :laughing021
 
Her ble det kyllingwok med ris
 
I dag ble det ostesmørbrød til middag :rolleyes: Alene hjemme, og fristet ikke å kokkelere :p
 
Back
Topp