Vite kjønnet

Fra2til3

Gift med forumet
JuniJubel2021
Dere som har barn fra før, når så dere kjønnet på UL? :)
Og vil dere vite kjønnet nå? Jeg tror ikke jeg klarer å ikke vite det:hilarious:
 
Så det på en UL i uke 15:) Var også på en i uke 13, men da klarte ikke jordmor si hva det var. Skal absolutt vite det denne gangen også:happy::happy:
 
Så det på en UL i uke 15:) Var også på en i uke 13, men da klarte ikke jordmor si hva det var. Skal absolutt vite det denne gangen også:happy::happy:
Hvis alt går bra denne gangen hadde det vært så koselig å få vite kjønnet før julaften, men da er jeg eventuelt bare rundt uke 13, så har ingen forhåpninger egentlig. Men har ei venninne som de kunne se det på sent i uke 12:)
 
Jeg skal på ul 12+6 å håper på å få vite kjønn da :) . Med lillesøster fikk vi vite det 13+2 :)
 
Last edited:
Har gutt og jente fra før,så denne gangen tror jeg at jeg ikke vil vite på forhånd. Spørs om jeg klarer det da, hadde vært moro å bevare spenningen helt til fødsel.
 
Jeg greier ikke og ikke vite :p Fikk vite det på OUL med storebrødrene. Har et bittelite håpe om å få vite det på TUL denne gangen rundt uke 12. Men de har ikke greid å se det de to andre gangene jeg har vært i uke 12, så har ingen forhåpninger
 
Fikk vite jente i uke 18 på OUL. Denne gangen vil jeg ikke vite.
 
Vi skal ikke vite kjønnet, tar det som en liten overraskelse. :happy:
 
Så på termin kalkulator at ca 22 desember begynner kjønnet å bli synlig , så jeg tror jeg ska prøve å få til den time da , haha! :joyful:
 
Så på termin kalkulator at ca 22 desember begynner kjønnet å bli synlig , så jeg tror jeg ska prøve å få til den time da , haha! :joyful:
For meg så står det at kjønn begynner å bli tydelig 28.november :oops: Spent på om jeg klarer/vil vente til da eller prøver å finne ut av det tidligere! Veldig nyskjerrig :smiley-angelic001 (28.november er jeg 14+0)
 
Så på termin kalkulator at ca 22 desember begynner kjønnet å bli synlig , så jeg tror jeg ska prøve å få til den time da , haha! :joyful:
Kordsn terminkalkulator e d du bruke?
 
Rundt uke 12/13 vett jeg de så det på første.

men jeg har altså to barn og klart å ikke vite kjønnet før fødsel så vil klare det på siste skatten også:)
 
Imponerende av dere som klarer å vente! Kan se for meg at det er kjempe koselig, men det vet jeg at jeg ikke klarer:hilarious:
 
Fikk vite det på oul med kommende storebror. Denne gangen skal jeg ha tul rundt uke 13-14 og håper å få vite det da:happy:
 
Imponerende av dere som klarer å vente! Kan se for meg at det er kjempe koselig, men det vet jeg at jeg ikke klarer:hilarious:

For oss har det gått overraskende bra begge gangene :happy: Det som har vært ekstra fint, er øyeblikket hvor barnet har blitt født og far har vært den som har fortalt meg "vi har fått en gutt" ❤
 
Back
Topp