Tippetråd - dato

Har termin 12.11 og har tidligere vært redd for å gå på overtid. Men har nettopp kommet hjem etter en innleggelse på sykehuset med sammentrekninger og forkortet livmorhals, nå tror jeg kanskje jeg får en oktoberbaby:eek::love017
 
Termin 7.11, jeg har selv bursdag 8.11:p første kom 39+1 så håper på det ikke blir noe senere denne gangen.....det ville blitt 29.10 om det skulle bli samme dag.
 
Hvis jeg ser en best før dato på f eks en melkekartong så tenker jeg "dette blir sikkert termin". Flere som har slike rare tanker?:p Så synes jeg har sett 19.11 flere ganger (det var ikke melk, men noe annet som jeg ikke husker) så da har jeg hengt meg opp i den datoen :D
 
Har termin 21.11, tipper hun kommer 27.11. Er førstegangsfødende så forventer å gå litt over termin.
 
Termin 29 nov. Men blir satt igang 2-3 uker før. I følge legen får jeg vite dato den 4. Jeg håper på 11.11 da :D men tipper han kommer 12 :hilarious:
 
Samme termin som deg og ca samme forhåpning angående dato. Blir igangsettelse her om jeg blir klarert for vaginal fødsel - men igangsettelsen må mest sannsynlig gå unna på 2 døgn, hvis ikke blir det ks :bag: Håper litt på 4. November, selv om det hadde vært veldig gøy med Halloween baby :angelic: vi er jo 37+0 30. Oktober, men tviler på at de setter igang fødsel da med mindre babyen er veldig stor :shy: (Han var estimert litt over snittet).

Håper dere blir hørt og får det som dere vil! :cat:

Skjønte ikke helt eget innlegg før jeg så dato på posten (10/9), for lillebror vokste dårligere og dårligere og var langt fra stor med sine 2,8kg. Jeg ble faktisk igangsatt 37+0 og fikk Halloweenbaby! Hadde jeg aldri trodd :woot: Gøy å treffe :angelic:
 
Back
Topp