Hva mangler du?

- Babycall
- Bæresele (har sjal)
- vippestol
- tripp trapp stol
- Babygym
- badebalje

Bortsett fra badebaljen så er det jo ingen av tingene som haster :) Regner med å få noe gaver:angelic: Og evt handle resten på Black Friday eller ønske oss til jul :) Spennende hvor mye det plutselig nærmer seg nå!
 
Har det meste fra storesøster men mangler:
-Ny madrass til bedside crib og vogn
-Bilbase
-En babycall unit til (men det haster ikke.. ønske oss til jul eller evt black friday som andre skriver)
:)
 
Det skjedde fort her i hus og... det er akkurat som at en ren og tom overflate bare skriker etter skitne arbeidsklær? :arghh::banghead::banghead:

Bukser som ikke strammer finner du på Cubus. Ser ut som haremsbukser nesten. Bred kant i livet og posete i beina. Tror de koster 199? :)


Skriver under på det med buksene! Lever i de Cubus-buksene for tiden! Strammer ingen steder! :smiley-bounce012
 
Mangler:
- Div kremer/salver/oljer o.l.
- Naturebond bryspumpe
- Litt tjukk ulldress til den første tiden (blir nok den fra Joha, hvis vi ikke får noe annet i gave)
- Tjukkere lue, votter og fotposer
- Angelpack bæresele/elastisk bæresjal
- bokser til å ha morsmelk i
- badehåndklær, vaskekluter o.l.
- ny badebalje til storesøster

Storesøster er bare 2 år så har det meste fra før av. Bilstolen trenger en liten vask og må kjøpe inn ekstra bilstol til lillesøster, men har noen biler å fikse først :nailbiting:
 
Det nærmer seg mer og mer - hva gjenstår på din handleliste til babyen kommer? :)

Lammeskinn til vogga (har til senga), søskenvogn, ekstra babyenhet til babycallen og bilsete. Mulig det er noe småtteri i tillegg.
 
Hvis mannen bare klarer å legge fra seg vanen han allerede har tilegnet seg med å legge klærne sine på stellebordet på badet nå så er vi spenna klar :joyful:
Haha, det samme skjer her i huset! Merkelig at man alltid må gå og plukke opp etter disse mannfolka! :joyful:
 
Haha, det samme skjer her i huset! Merkelig at man alltid må gå og plukke opp etter disse mannfolka! :joyful:
Det skal sies - jeg driver ikke med mye plukking av rot selv i disse dager, og jeg har en mann som til vanlig gjør sin del arbeid i huset. Jeg skal egentlig ikke klage i det hele tatt, men det er bare så typisk med de klærne på stellebordet, det MÅ skje på en måte :hilarious:
 
Dyne og pute, babycall, div salver, kluter osv som skal være i stellebordet. Lurer på om det kansje er lurt å kjøpe inn brystpumpe? Men kjenner nå at panikken begynner å nærme seg litt for ting jeg kansje glemmer av :hilarious: mamma og kjæresten min prøver å roe meg ne litt med at hvis det er noe vi mangler så har vi familie som kan dra på butikken å handle for meg. Men skal værtfall ha det viktigste til babyen kommer til verden vertfall :happy: begynner å nerme seg med stormskritt nå :dummy:
 
Dyne og pute, babycall, div salver, kluter osv som skal være i stellebordet. Lurer på om det kansje er lurt å kjøpe inn brystpumpe? Men kjenner nå at panikken begynner å nærme seg litt for ting jeg kansje glemmer av :hilarious: mamma og kjæresten min prøver å roe meg ne litt med at hvis det er noe vi mangler så har vi familie som kan dra på butikken å handle for meg. Men skal værtfall ha det viktigste til babyen kommer til verden vertfall :happy: begynner å nerme seg med stormskritt nå :dummy:
Jeg kjøpte brystpumpe slik at den lå klar til hvis jeg eventuelt trengte det med førstemann, og jeg fikk bruk for den på et senere tidspunkt. Men nå er jeg en sånn person som liker å ha alt klart, sånn i tilfelle, i steden for å stresse med det når jeg trenger det. Ikke så lett å få tak i babyutstyr her jeg bor. Jeg hadde ikke kjøpt til fullpris, men kjøpt hvis jeg kom over et godt tilbud. Fullpris kan du kjøpe det til hvis det haster å ha det i hus fordi du har behov for det asap! :)
 
Det skal sies - jeg driver ikke med mye plukking av rot selv i disse dager, og jeg har en mann som til vanlig gjør sin del arbeid i huset. Jeg skal egentlig ikke klage i det hele tatt, men det er bare så typisk med de klærne på stellebordet, det MÅ skje på en måte :hilarious:
Da er du heldig. Jeg er skikkelig spent på om han her hjemme kommer til å ta litt mer ansvar med husarbeidet fremover. Det hadde ikke gjort noe...:shy:
 
Jeg kjøpte brystpumpe slik at den lå klar til hvis jeg eventuelt trengte det med førstemann, og jeg fikk bruk for den på et senere tidspunkt. Men nå er jeg en sånn person som liker å ha alt klart, sånn i tilfelle, i steden for å stresse med det når jeg trenger det. Ikke så lett å få tak i babyutstyr her jeg bor. Jeg hadde ikke kjøpt til fullpris, men kjøpt hvis jeg kom over et godt tilbud. Fullpris kan du kjøpe det til hvis det haster å ha det i hus fordi du har behov for det asap! :)
Jeg er også slik at jeg liker å ha ting klart og på stell, men veldig godt poeng og vente til det er salg eller noe på brystpumpe. Tenker det samme med babycall, vente til Black friday eller noe :)
 
Jeg er også slik at jeg liker å ha ting klart og på stell, men veldig godt poeng og vente til det er salg eller noe på brystpumpe. Tenker det samme med babycall, vente til Black friday eller noe :)
Høres ut som en veldig god ide :)
 
Mangler noen laken til sprinkelsenga og trekk til stellematte. Tror ellers at alt er i hus nå. :)
 
Mangler ingenting til baby tror jeg, må bare få satt ting på plass og vaske over/se over. Mangler noen ting i fødebagen min som jeg nå skaffe nå kjenner jeg :p
 
Ingenting tror jeg.. kanskje fullt kjøleskap? Er så slitsomt å gå i butikken..
ja og så vognpose - men den kommer i dag! :D
Guuuul og fin :wav
 
Kolonial er veldig kjekt!
Hadde de enda levert her jeg bor... :bag::arghh:
Skal vel greie det. Har en pakke som må hentes også, i tillegg til at jeg så noen lekre lysestaker på interiørbutikken jeg har lyst på :bag::D:p
 
Back
Topp