Blødning etter sex

keia

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
JuniJubel2021
Er det noen som har opplevd dette og ikke mistet. Er 5+2..
 
Har både lest og hørt på podcast ang dette. De sier at det skal være helt normalt og at det kan blø litt i noen dager. Er det mye blod så hadde jeg tatt en tur til legen.
 
Opplevd rosa blødning 2 ganger etter sex, er 8+2 uker på vei og har sett liv på ultralyd:)
 
Jeg opplevde blødninger etter sex flere ganger i første trimester med snuppa mi som nå er 11 mnd. Er gravid igjen nå, og fikk blødning igår 5+1 etter sex og dobesøk. Såklart blir man nervøs, men jeg har erfart at det kan gå kjempe fint. I forrige svangerskap hadde jeg også smerter. Gikk heldigvis bra det også. Så krysser fingrene for at vi bare er sensitive der nede :)
 
Har både lest og hørt på podcast ang dette. De sier at det skal være helt normalt og at det kan blø litt i noen dager. Er det mye blod så hadde jeg tatt en tur til legen.
Takk for svar :)
 
Jeg opplevde blødninger etter sex flere ganger i første trimester med snuppa mi som nå er 11 mnd. Er gravid igjen nå, og fikk blødning igår 5+1 etter sex og dobesøk. Såklart blir man nervøs, men jeg har erfart at det kan gå kjempe fint. I forrige svangerskap hadde jeg også smerter. Gikk heldigvis bra det også. Så krysser fingrene for at vi bare er sensitive der nede :)
Ja, krysser for oss begge <3 takk for svar
 
Skjøre slimhinner er helt vanlig i graviditeten, så en blødning der disse eksisterer er ikke uvanlig :hilarious: Derfor mange blør når de pusser tenner når er gravide også :hilarious:
 
Nå kom det brunt grums og mørkebrunt blod(sorry ekle detaljer) så optimismen min forsvant helt.. mistet i mai også! Æsj så nedtur når man først får positiv test:(
 
Trodde jeg skulle blø i hjel i uke 16. Hele xen, senga og jeg var et eneste stort blodbad. Dette kom pga foranliggende morkake.
 
Nå kom det brunt grums og mørkebrunt blod(sorry ekle detaljer) så optimismen min forsvant helt.. mistet i mai også! Æsj så nedtur når man først får positiv test:(
Fikk brunt i 3 dager jeg også etter rosa blødning. Dette var slimhinnene som fikk en rift, og brunt betyr gammelt blod:) prøv å ta hcg blodprøve?
 
Nå kom det brunt grums og mørkebrunt blod(sorry ekle detaljer) så optimismen min forsvant helt.. mistet i mai også! Æsj så nedtur når man først får positiv test:(
Ikke mist håpet, brunt blod er gammelt blod. Jeg har blødd og hatt brunt utflod med første barnet, helt til i slutten av 2 trimester... :Heartpink det er skummelt men også vanlig å blø litt i første trimester har jeg fått hørt...
 
Fikk brunt i 3 dager jeg også etter rosa blødning. Dette var slimhinnene som fikk en rift, og brunt betyr gammelt blod:) prøv å ta hcg blodprøve?
Takk for tips. Har time for ul og blodprøve imorgen :)
 
Nå kom det brunt grums og mørkebrunt blod(sorry ekle detaljer) så optimismen min forsvant helt.. mistet i mai også! Æsj så nedtur når man først får positiv test:(

Hei!
Jeg har hatt det slik siden begynnelsen på uke 10, nå er jeg 12+5. Jeg har vært på TUL to ganger de siste ukene, og alt er i skjønneste orden. Jeg blør litt brunt hver dag, med grums noen ganger. Jeg kan ikke gjøre harde fysiske aktiviteter, eller gå mye. Da skjer dette. Jeg har foranliggende morkake. Men, jeg er helt rolig, for den lille har det helt perfekt. ☺️ Så, jeg tror og håper dette går bra for deg, og. ☺️
 
Hei!
Jeg har hatt det slik siden begynnelsen på uke 10, nå er jeg 12+5. Jeg har vært på TUL to ganger de siste ukene, og alt er i skjønneste orden. Jeg blør litt brunt hver dag, med grums noen ganger. Jeg kan ikke gjøre harde fysiske aktiviteter, eller gå mye. Da skjer dette. Jeg har foranliggende morkake. Men, jeg er helt rolig, for den lille har det helt perfekt. ☺️ Så, jeg tror og håper dette går bra for deg, og. ☺️
Så godt å høre at at det går bra med babyn din <3 bare ta det med ro og ruge du da ☺️ Takk for svar!
 
Kom litt friskt blod hos meg i førstesvangerskap omtrent hvergang vi hadde samleie, frisk å fin frøken
 
Måtte utsette blodprøve og ul til mandag. Men like så greit å være 6 uker så sjansen for å se noe som helst er større :) vil bare takk for alle gode meldinger og delte erfaringer! Dere er så fine <3 gleder meg til veien videre med denne gjengen!
 
Back
Topp