Mathjelp

Fra2til3

Gift med forumet
JuniJubel2021
For det første er det veldig lite som frister om dagen! Hva er dine middagsfavoritter om dagen?

For det andre, jeg har bare lyst på en ting. Stekt ris i soyasaus med grønnsaker. Men så ble jeg brått usikker på om man faktisk kan spise soyasaus? Noen som vet? Det er jo bare snakk om lite mengde jeg tar på risen da jeg steker den.
 
Grønnsaksuppe! Jeg bruker masse korriander oppi, men det er visstnok for spesielt interesserte :laughing002
 
Jeg vil ha alt som er fritert, smeltet ost ooog sjokomelk.
Fritert mat er nytt dette svangerskapet, men smeltet ost og sjokomelk hadde jeg cravings på begge de to tidligere svangerskapene :hilarious:
 
Jeg vil ha alt som er fritert, smeltet ost ooog sjokomelk.
Fritert mat er nytt dette svangerskapet, men smeltet ost og sjokomelk hadde jeg cravings på begge de to tidligere svangerskapene :hilarious:
Jeg vil og ha alt som er fritert ❤️❤️ Skulle ønske vi hadde frityrkoker.. :hilarious:
 
Jeg vil ha alt som er fritert, smeltet ost ooog sjokomelk.
Fritert mat er nytt dette svangerskapet, men smeltet ost og sjokomelk hadde jeg cravings på begge de to tidligere svangerskapene :hilarious:
Jeg vil og ha alt som er fritert ❤️❤️ Skulle ønske vi hadde frityrkoker.. :hilarious:
Anbefaler airfryer om dere ikke har det! Helt fantastisk! Slipper det griset og ikke minst lukten og fritert olje. Også smaker det like godt:joyful:
 
Har ikke endret meg så mye i matveien enn så lenge! Men kunne sikkert spist sushi hver dag :rolleyes:
 
Indisk mat er digg her:woot: Synes det hjelper på kvalmen. Vil helst ha take-out hver dag, men det hadde blitt dyrt i lengden:dead:
 
Indisk mat er digg her:woot: Synes det hjelper på kvalmen. Vil helst ha take-out hver dag, men det hadde blitt dyrt i lengden:dead:
Kjenner meg igjen i den! Er så fristende å vare ta den ‘’enkle’’ veien å bestille takeaway. Men det blir dyrt i lengden :hilarious:
 
Liker brokkoligrateng, pølsegrateng, lasagne, pasta og kjøttsaus, pannekaker, kjøttkaker med potet og rødkål, hot kyllinggryte... Men er litt sliten og trøtt på ettermiddagene, så lysten på å lage er litt borte og det ender av og til opp med snare løsninger :dead:
 
Her går det i norske epler, potetstappe på boks fra Toro, is og Marie-kjeks :laughing021:laughing021
 
Her er det ingenting som frister. Er skikkelig sliten nå, vært konstant kvalm siden kl.04.00 i natt. Forrige uke hadde jeg perioder ila dagen hvor kvalmen forsvant litt, men idag nei.. uff...Forsøkt med skive, kjeks, havregrøt, kokte poteter, men blir kvalm av alt :grumpy:
 
Så digg med alt thaimat egentlig og biff med fløtegratinerte poteter :D
 
Back
Topp