IKM UKE 44 ♡

Da er endelig jeg også i DPO-land, 1 DPO :smiley-bounce012

første temp måling i dag var .16 høyere enn inngår (hadd en bitteliten stigning i går), men målte en gang til rett etterpå og den var .28 grad høyere.

hmm, er det juks å måle to ganger? Jeg følte ikke den første ble rett, vet ikke hvorfor, den pep så fort. Hvilken bør jeg bruke? Synes den første stigningen var litt lav (altså ikke helt .2)

hvordan går det med dere andre? Kjenner dere noen symptomer enda? Gleder meg til å begynne å se testene deres neste uke :smiley-bounce016
Hadde ekstreme humørsvingninger i går, men jeg anser det mest som et tegn som bekrefter at jeg er i dpo-land :) Tror det er for tidlig for gravidsymptomer ennå (dpo 3 i dag)
Hva med dere? :happy090
 
Hadde ekstreme humørsvingninger i går, men jeg anser det mest som et tegn som bekrefter at jeg er i dpo-land :) Tror det er for tidlig for gravidsymptomer ennå (dpo 3 i dag)
Hva med dere? :happy090
Jeg hadd et par tilfeller i går der jeg var lite sjarmerende i går, kanskje det var hormoner? :bookworm:
 
Tror jeg er innbilt gravid :hilarious: alt for tidlig til å kjenne noe som helst, og har null tro på at det klaffet denne pp. Allikevel føles magen sååå oppblåst, akkurat som i uke 7 med førstemann. Nesten så jeg venter på å kjenne spark, tror jeg har vært for mye med gravide venninner :hilarious:
 
Da er endelig jeg også i DPO-land, 1 DPO :smiley-bounce012

første temp måling i dag var .16 høyere enn inngår (hadd en bitteliten stigning i går), men målte en gang til rett etterpå og den var .28 grad høyere.

hmm, er det juks å måle to ganger? Jeg følte ikke den første ble rett, vet ikke hvorfor, den pep så fort. Hvilken bør jeg bruke? Synes den første stigningen var litt lav (altså ikke helt .2)

hvordan går det med dere andre? Kjenner dere noen symptomer enda? Gleder meg til å begynne å se testene deres neste uke :smiley-bounce016
1 dpo her også i dag. Blir spennede fremover. Jeg kan ikke noe om temping, men tenker så lenge du ikke har vært i aktivitet imellom de to målingene så kan du gå for nummer 2.
 
Hadde ekstreme humørsvingninger i går, men jeg anser det mest som et tegn som bekrefter at jeg er i dpo-land :) Tror det er for tidlig for gravidsymptomer ennå (dpo 3 i dag)
Hva med dere? :happy090
3 dpo i dag jeg også! Har ømme brystvorter og er litt trøttere enn vanlig. Men jeg har HCG i kroppen etter ovitrellen, så er sikkert derfor:)
 
Er 5 dpo idag, og tiden går sååå sakte frem til jeg kan begynne å teste :nailbiting: hvor tidlig begynner dere å teste eller venter dere til IKM?
 
Da er endelig jeg også i DPO-land, 1 DPO :smiley-bounce012

første temp måling i dag var .16 høyere enn inngår (hadd en bitteliten stigning i går), men målte en gang til rett etterpå og den var .28 grad høyere.

hmm, er det juks å måle to ganger? Jeg følte ikke den første ble rett, vet ikke hvorfor, den pep så fort. Hvilken bør jeg bruke? Synes den første stigningen var litt lav (altså ikke helt .2)

hvordan går det med dere andre? Kjenner dere noen symptomer enda? Gleder meg til å begynne å se testene deres neste uke :smiley-bounce016

jeg temper ikke, men 1DPO jeg også (troor jeg!) Positiv EL test på fredag, og negativ lørdag morgen ;)
 
Jeg røk på en test i dag. Helt totalt blåst av meg siden det er 9 dager siden jeg satt sprøyten og hcg fortsatt kan finnes i kroppen i enda 1-2 dager til. OG at jeg kun er 7dpo og ikke hadde fått strek om det ikke hadde vært for ovitrelle uansett :laughing002 meeen syns jo selvfølgelig at streken er litt sterk da, til å være 9 dager siden injeksjon og så på en 25mlu test? Tullete av meg å tenke sånn..

jaja, fint å se hvordan en positiv graviditetstest ser ut da i det minste :happy090. Problemet er jo nå som jeg har åpnet pakken med graviditetstestene og tatt den første testen, da er det jammen vanskelig å ikke skulle fortsette. Jeg skal prøve å ikke teste i morgen, men det er det bare å ta med en snøskuffe salt :laughing002

legger ved bilde jeg. Bare husk; dette er en ovitrelle strek! Ikke en babystrek! :happy119
 

Vedlegg

  • 9CCC5E96-0211-4E55-921D-FEFDB80B3280.jpeg
    9CCC5E96-0211-4E55-921D-FEFDB80B3280.jpeg
    25,4 KB · Visninger: 59
Jeg røk på en test i dag. Helt totalt blåst av meg siden det er 9 dager siden jeg satt sprøyten og hcg fortsatt kan finnes i kroppen i enda 1-2 dager til. OG at jeg kun er 7dpo og ikke hadde fått strek om det ikke hadde vært for ovitrelle uansett :laughing002 meeen syns jo selvfølgelig at streken er litt sterk da, til å være 9 dager siden injeksjon og så på en 25mlu test? Tullete av meg å tenke sånn..

jaja, fint å se hvordan en positiv graviditetstest ser ut da i det minste :happy090. Problemet er jo nå som jeg har åpnet pakken med graviditetstestene og tatt den første testen, da er det jammen vanskelig å ikke skulle fortsette. Jeg skal prøve å ikke teste i morgen, men det er det bare å ta med en snøskuffe salt :laughing002

legger ved bilde jeg. Bare husk; dette er en ovitrelle strek! Ikke en babystrek! :happy119
Blir spennede å se videre :happy:
 
Blir spennede å se videre :happy:

det blir det, nå er det ikke lenge igjen til ovitrelle skal være ute av kroppen, og det er jo da det er virkelig spennende å teste. Ikke like spennende nå. Vet jo at streken kommer, men det er jo noe med det å se om den stiger eller synker :laughing002
 
Jeg røk på en test i dag. Helt totalt blåst av meg siden det er 9 dager siden jeg satt sprøyten og hcg fortsatt kan finnes i kroppen i enda 1-2 dager til. OG at jeg kun er 7dpo og ikke hadde fått strek om det ikke hadde vært for ovitrelle uansett :laughing002 meeen syns jo selvfølgelig at streken er litt sterk da, til å være 9 dager siden injeksjon og så på en 25mlu test? Tullete av meg å tenke sånn..

jaja, fint å se hvordan en positiv graviditetstest ser ut da i det minste :happy090. Problemet er jo nå som jeg har åpnet pakken med graviditetstestene og tatt den første testen, da er det jammen vanskelig å ikke skulle fortsette. Jeg skal prøve å ikke teste i morgen, men det er det bare å ta med en snøskuffe salt :laughing002

legger ved bilde jeg. Bare husk; dette er en ovitrelle strek! Ikke en babystrek! :happy119
Når jeg ble gravid med mini hadde jeg også hcg i kroppen etter Ovitrelle. Her ble testene sterkere igjen på kvelden 8dpo. Så tenker uansett greit å ha noe å sammenligne med :D krysser fingrene!
 
9. dag etter Ovitrelle her også og veldig svak strek. Nesten usynlig. Bilde av dag 7, dag 8 og dag 9.
 

Vedlegg

  • 002.jpg
    002.jpg
    35,2 KB · Visninger: 42
Så spennende at det er noen som har bynt å teste! Håper det blir mange positive tester fremover. Jeg prøvde en tidlig test i dag men det var det ikke noen antydning til strek. Tipper at jeg prøver igjen i morgen.
 
1 dpo her også i dag. Blir spennede fremover. Jeg kan ikke noe om temping, men tenker så lenge du ikke har vært i aktivitet imellom de to målingene så kan du gå for nummer 2.
Jeg tror jeg gjør det, spent på tempen i morgen :happy:
 
hvilken dpo er du nå? ❤️
Litt usikker på om det er 6 eller 7 dpo
Jeg hadde positiv eggløsningstest forrige søndag, og testa ikke før det, så vet ikke om den ville vært positiv på lørdag. Vet bare at den var negativ på mandag. Så vi omtrent like langt. Blir veldig spennende å se om dine tester blir mer positive!
 
Litt usikker på om det er 6 eller 7 dpo
Jeg hadde positiv eggløsningstest forrige søndag, og testa ikke før det, så vet ikke om den ville vært positiv på lørdag. Vet bare at den var negativ på mandag. Så vi omtrent like langt. Blir veldig spennende å se om dine tester blir mer positive!

det er jo veldig tidlig enda! Jeg har aldri testet positivt før 10-11dpo, så for min del er det egentlig helt unødvendig å teste så tidlig som jeg gjør nå :laughing002 men dette er andre runde med ovitrelle og ble ikke gravid forrige forsøk, så jeg har aldri vært helt sikker på når jeg faktisk har hatt eggløsning, sånn som jeg er nå.

spennende dager!! :happy093.
 
Når jeg ble gravid med mini hadde jeg også hcg i kroppen etter Ovitrelle. Her ble testene sterkere igjen på kvelden 8dpo. Så tenker uansett greit å ha noe å sammenligne med :D krysser fingrene!

så spennende! Har du brukt ovitrelle denne runden også? ❤️
 
9. dag etter Ovitrelle her også og veldig svak strek. Nesten usynlig. Bilde av dag 7, dag 8 og dag 9.

Så gøy at vi ligger helt likt! Blir lett for å sammenligne, men da må vi huske på at dette er individuelt og helt forskjellig fra person til person og fra gang til gang ❤️❤️ Sånn at vi ikke henger oss så veldig opp i forskjell på testene våre i dagene som kommer ❤️ Krysser fingrene for oss begge to!
 
Back
Topp