Dere som skal på UL rundt uke 12:

Nå har ikke jeg bestilt time til da enda, men tenker å bestille til 13+2 sånn ca, da ultralydjordmor vi var til sist anbefalte å gå i starten av 13+ noe fremfor 12+noe.
 
Ok :) Er det ift. nakkefolden?

Jeg spurte ikke så mye, sa bare at vi tenkte å ha en UL i uke 12 og da sa hun at hun heller anbefalte starten av 13. At man kanskje kunne se litt tydeligere og at man fremdeles kunne sjekke nakkefolden.
 
Uke 12, + 4 når vi har bestilt privat ultralyd :angelic:

Noen med erfaring om hva man kan se da?
Kan man se kjønn? :smiley-ashamed008:smiley-ashamed005
 
Blir nok mellom uke 12 og 13 :) rett før juleferien :)
 
Sendte en mail til klinikken jeg går til, og fikk til svar at det ikke spilte noen rolle hvilken dag det var, så lenge det var mellom 12-14 uker:happy:
 
Har ikke bestilt denne gangen, men har vært rundt uke 12 med de to første, og selv om jordmor presiserte at hun ikke kunne si sikkert sa hun faktisk riktig kjønn på begge to allerede så tidlig. Jeg vil gjerne på UL rundt uke 12 denne gangen også, hvis alt ser bra ut på TUL 7+6, men venter nok med å bestille til den er unnagjort for å slippe å ev avlyse timen. Syns UL i uke 12 er sååå gøy, man ser jo virkelig en liten baby❤️
 
Tenker jeg tar så nært uke 12 som mulig, men heller et par dager over enn et par dager før! Bryr meg ikke så mye om kjønn, men vil sjekke at alt ser bra ut :rolleyes:
 
Sikkert for å ha noe å sammenligne med til OUL.
Fikk også vekstkontroll med han på 5 år tidlig ... men det var uke 13 :) fikk ikke noen grunn på hvorfor de gjorde det så tidlig, men regner med det er en grunn siden det et flere så har det :p
 
Fikk også vekstkontroll med han på 5 år tidlig ... men det var uke 13 :) fikk ikke noen grunn på hvorfor de gjorde det så tidlig, men regner med det er en grunn siden det et flere så har det :p
Hadde det med andremann også, men det var i uke 12.
 
Blir ul på sykehuset rundt uke 12 - 13 mulig en tur før det og. Får se hva nervene takler!
 
Back
Topp