Hvor langt på vei er du i dag?

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Vi får vel bare fyre løs en sånn tråd, først som sist :)
 
Jeg er 3+5 i dag, så pittelitt tidlig bare :hilarious:
 
3+2 ❤️
 
Vet ikke  i fllge digital test 1-2uker, men alle sån. Kalkulatorer skal ha første dg i siste mens og da får jeg opp 5 uker ish:arghh:
Hva skal man gå for?
Må gå til ultralyd å sjekke trur jego_O
 
Vet ikke  i fllge digital test 1-2uker, men alle sån. Kalkulatorer skal ha første dg i siste mens og da får jeg opp 5 uker ish:arghh:
Hva skal man gå for?
Må gå til ultralyd å sjekke trur jego_O
Resultatet på digitaltest sier sånn ca hvor lang tid det er fra befruktning, ikke hvor langt du er på vei. Man regner fra første dag i siste mens :)
 
3+3
 
Vet ikke  i fllge digital test 1-2uker, men alle sån. Kalkulatorer skal ha første dg i siste mens og da får jeg opp 5 uker ish:arghh:
Hva skal man gå for?
Må gå til ultralyd å sjekke trur jego_O
Kanskje du får eggløsning litt seint i syklusen? Jeg har ofte el rundt CD 30, (og ikke dag 14, som er snittet), så om jeg bruker menstermin, så blir det fort et par uker feil der :)
 
I følge de menstermin sier den jo at jeg ble gravid første dag i siste mens:p
Ja, men menstermin funker jo bare om man har sånn noenlunde "normal" syklus. Jeg kan ha sykluser opp i 50 dager, og da bommer menstermin ganske voldsomt. Jeg har kartlagt når jeg har eggløsning, og så sier jeg til lege/jordmor at jeg fikk mensen to uker før det, selv om det egentlig ikke er sant. Da har det blitt riktig termin med forrige i alle fall:) men det har jo ikke så mye å si, for det er jo uansett ultralyd som bestemmer endelig termin :)
 
3+6 i dag :)
 
Back
Topp