Første svangerskapskontroll

Åja, har faktisk ikke tenkt på å ringe legen, før jeg så denne tråden her :laughing002

Jeg er 5 +4 idag, og har vist det siden 9 dager etter befruktning, utrolig hvor tålmodig jeg egentlig har vært da :laughing025

Har de på tråden her nå, eller venter på å komme igjennom... Tar jo evig tid!
Kjenner jeg er spent og utålmodig mtp ultralyden.. Bare under 2 uker igjen da, men livredd for og miste i mellomtiden :schoked025
Med mindre de finner grunn til det så er det ikke sikkert at de vil ha deg inn før nærmere uke 10-12 :p Så du har det nok ikke travelt! Men greit å bare få snakket med de/gitt beskjed. Vet at mange plasser tar gjerne jordmor inn på en tidlig samtale om enn ønsker det (og hvis det er kapasitet) :happy:
 
Med mindre de finner grunn til det så er det ikke sikkert at de vil ha deg inn før nærmere uke 10-12 :p Så du har det nok ikke travelt! Men greit å bare få snakket med de/gitt beskjed. Vet at mange plasser tar gjerne jordmor inn på en tidlig samtale om enn ønsker det (og hvis det er kapasitet) :happy:

Jeg fikk time når jeg er 8 uker på dagen! Faktisk, litt sjokka at det gikk men!

Sååå, nå er det bare å vente, først ultralyd, kjenner jeg er nervøs, og veldig spent, tenk om de ikke finner liv! :facepalm:
 
Selv har jeg hatt digital konsultasjon med fastlege allerede i uke 4. Jeg spurte egentlig egentlig bare legen når de ønsket at jeg skulle stikke innom, og da fikk jeg time allerede nå. Dersom det går galt så tenker jeg at det er greit at legen vet om det.
 
Back
Topp