Klagetråd

Klager over at jeg drømte at jeg begynte å blø og brukte så lang tid på å sovne igjen at jeg er kjempetrøtt nå :meh:
 
Ja, enig! Klager over at jeg drømte jeg var 7+1 (er 6+1) :laughing025
Og at jeg våkner kvalm :sick006
 
Klager over at jeg drømte at jeg begynte å blø og brukte så lang tid på å sovne igjen at jeg er kjempetrøtt nå :meh:
Det har jeg også drømt flere ganger. En lettelse å våkne, bortsett fra at jeg også sliter med å sovne igjen hvis jeg våkner på natta! Kan ligge opptil 1,5 time uten å få sove:eek:
 
Hadde en helt forferdelig drøm om at vår sønn på snart 2 år ble kvelt. Var, mildt sagt, sinnsykt godt å våkne fra den drømmen!
 
Klager litt på hormoner.. Blir litt fort sinna på barna mine :s Største gutten forstår, han har vært igjennom det før.. Men tutta på 3 derimot :arghh:
 
Klager over xen. Som nå skal si fra seg alt ansvar. Eller, de fire nettene han har i mnd. Skal flytte. Orker ikke tanken på å se meg gravid, så da reiser han like gjerne fra barnet sitt :dead: Idiot. Også må jeg klage litt over hvordan jeg skal løse dette med jobb. Jobber en del kveld og helg, men barnevakt er ikke enkelt da datteren min har diabetes. Og cøliaki. Bah. Nok klaging for i dag!
 
Klager over xen. Som nå skal si fra seg alt ansvar. Eller, de fire nettene han har i mnd. Skal flytte. Orker ikke tanken på å se meg gravid, så da reiser han like gjerne fra barnet sitt :dead: Idiot. Også må jeg klage litt over hvordan jeg skal løse dette med jobb. Jobber en del kveld og helg, men barnevakt er ikke enkelt da datteren min har diabetes. Og cøliaki. Bah. Nok klaging for i dag!

Lov å klage for det, høres ut som en idiot :knob
 
Har egentlig flere ting å klage på men en ting er at jeg har Hatt EKSTREMT med magesmerter grunnet treg mage og luft!!:smiley-angry019
 
Klager over xen. Som nå skal si fra seg alt ansvar. Eller, de fire nettene han har i mnd. Skal flytte. Orker ikke tanken på å se meg gravid, så da reiser han like gjerne fra barnet sitt :dead: Idiot. Også må jeg klage litt over hvordan jeg skal løse dette med jobb. Jobber en del kveld og helg, men barnevakt er ikke enkelt da datteren min har diabetes. Og cøliaki. Bah. Nok klaging for i dag!

Skulle nesten tro vi delte x:blackalien::hungover: :laughing002 håpløst når de er sånn, håper han tar til fornuft:oops:
 
Uff så jævlig! Har du sjekket mulighet for hjelpestønad?
 
Klager over at jeg er så intenst kvalm. På 3.dagen og innser at dette kan være i minst 6 uker til:depressed: er 6+1 I dag. Men er glad for å ha kommet én dag lenger enn SAen i august :)
 
Er så lei av folk som røyker på offentlig sted!! :cussing

I likhet med mange andre hadde jeg lyst til å nyte denne fine soldagen, og fant meg en uteservering i sola. Fatter ikke at noen helt skamløst velger å forpeste luften vi alle skal puste inn. Det er så ufattelig egoistisk å tvinge alle andre til å puste inn giftige kjemikalier, som attpåtil lukter helt grusomt og setter seg i hår og klær.

Nå går jeg rundt med dårlig samvittighet for at jeg har utsatt spiren for passiv røyking, men det er røykerne som burde skamme seg! :grumpy: Æsj
 
Klager på at jeg holder på å sovne flere ganger om dagen på jobb.... zzzzzz.....
 
Back
Topp