Skjult gruppe?

Men kan vi ikke lage en egen tråd hvor vi kan komme med navneforslag? Og så samler vi de sammen og lager en avstemning når vi er litt nærmere 5000? :D Så ser alle her inne at vi samler inn forslag :happy:
 
Jeg mangler et par (dusin) poster for å være med på hemmelig gruppe også ser jeg :sorry: :p
 
Jeg har ikke vært medlem i en hel måned ennå jeg, så vett ikke hva vi tenker om «regler for å bli medlem». :eek: Vet at de tingene vi kan bestemme selv er hvor lenge enn skal ha vært medlem og hvor mange innlegg enn har skrevet i gruppa :) Hva tenker dere?
 
Jeg har ikke vært medlem i en hel måned ennå jeg, så vett ikke hva vi tenker om «regler for å bli medlem». :eek: Vet at de tingene vi kan bestemme selv er hvor lenge enn skal ha vært medlem og hvor mange innlegg enn har skrevet i gruppa :) Hva tenker dere?

Skal vi gå ned på medlemstid må vi vel opp med hvor mange innlegg en har? Tenker at flertallet får bestemme. Ser at du har jo uansett ikke så lenge igjen før du har vært medlem i en mnd da, om vi bestemmer oss for å beholde de vanlige reglene :happy:
 
Hvor ser man hvor mange innlegg man har postet i et bestemt forum? :pompus:
 
Back
Topp