Når fortelle lederen?

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Ja.....når fortelle? Sist graviditet slet jeg mye med kvalme, som kom rundt uke seks/syv. Jobber som pedagogisk leder i en barnehage i Oslo, og det er jo en fysisk krevende jobb, spesielt nå under korona. Mye flyging frem og tilbake, for foreldrene får jo ikke komme inn i barnehagen. Så det er mye annet som vi også må håndtere nå, pluss at vi sitter ikke akkurat i ro i barnehagen fra før av heller :laughing001Bekymret for korona som gravid er jeg også! Aah, lurer på hvordan jeg skal forholde meg til dette etterhvert :shifty::laughing021
 
Kjenner på akkurat de samme tingene, i forhold til det med mye stress og ekstra jobb! Jeg jobber også som pedagogisk leder i barnehage, heldigvis med store barn :wtf: Har allerede fortalt flere kollegaer og sjefen, så skulle jeg bli dårlig og kvalm så vet de hvorfor, men kjenner jeg er litt urolig mtp korona og de litt for hektiske hverdagene o_O Spent på om og isåfall når jeg kommer til å kjenne på kvalmen, og hvordan det blir å håndtere det i den travle hverdagen :wacky:
 
Kjenner på akkurat de samme tingene, i forhold til det med mye stress og ekstra jobb! Jeg jobber også som pedagogisk leder i barnehage, heldigvis med store barn :wtf: Har allerede fortalt flere kollegaer og sjefen, så skulle jeg bli dårlig og kvalm så vet de hvorfor, men kjenner jeg er litt urolig mtp korona og de litt for hektiske hverdagene o_O Spent på om og isåfall når jeg kommer til å kjenne på kvalmen, og hvordan det blir å håndtere det i den travle hverdagen :wacky:
Aaah, så fint med en med samme jobb! Jobber også med store barn, men kjenner likevel på veldig hektiske dager.. Hvis formen blir dårligere må jeg fortelle det til leder og de på avdelingen fortløpende. Begynte å jobbe der i april, så jeg kjenner jeg «gruer» meg litt :nailbiting: Vil liksom ikke bare «forsvinne»... :sorry::rolleyes:
 
Tenker at det kan være greit å fortelle det tidlig, med tanke på hvis man skulle bli dårlig.