Det ble en kort visitt

-TP-

Elsker forumet
Assistert-jentene
Juliknøttene 2022
Jeg hadde gledet meg så sykt til å runde 5+0, for da skulle jeg for alvor bli med i Juni2021-gruppa! :Heartred

Men testene ble svakere på fredag, så tok en HCG-blodprøve som viste kun 60. Dagens blodprøve viste 39, så da er det dessverre over og ut før det nesten fikk begynt. :(

Er 5+0 i dag, men har enda ikke fått en blødning. Noen andre som har vært i sammen båt tidligere? Altså synkende HCG men ingen blødning? Når kom den hos deg isåfall? Håper kroppen klarer å ordne opp av seg selv.. :oops:

Ønsker dere masse lykke til i svangerskapene deres!:Heartred Akkurat nå føler jeg livet er urettferdig, men jeg er oppriktig glad på deres vegne som kan fortsette denne reisen! Håper jeg kommer etter veldig snart!
 
Så leit å høre. Dette skjedde med meg også nylig, begynte å blø i uke 5+1. Målte HCG dagen etter, som da allerede hadde falt til 5. Så HCG må jo ha falt gradvis i flere dager før blødningen kom. Men ble gravid i 1. pp etterpå! Leste om flere som ble fort gravide etter kjemisk/tidlig SA, håper det gjelder deg også☺️♥️
 
Så leit å høre. Dette skjedde med meg også nylig, begynte å blø i uke 5+1. Målte HCG dagen etter, som da allerede hadde falt til 5. Så HCG må jo ha falt gradvis i flere dager før blødningen kom. Men ble gravid i 1. pp etterpå! Leste om flere som ble fort gravide etter kjemisk/tidlig SA, håper det gjelder deg også☺️♥️

Så fint å høre din erfaring! :Heartred Selv om det er leit at du mistet såklart. Da håper jeg at blødningen er like rundt hjørnet så jeg kan nullstille meg og tenke fremover. Vi har hatt IVF nå, og har 2 på frys, så håper at vi får satt inn et av dem neste syklus! Har hørt om flere som har sagt det samme, så hååååper håper håper!!:smiley-angelic001
 
Så trist! ❤️ Jeg hadde kjemisk forrige mnd, og ble gravid rett etter. Så jeg håper du får bli en del av juli-2021 i stede ❤️
 
Ja, er god sjanse for at det går bra i neste runde. Masse lykke til♥️
 
Så leit å lese :Heartred Håper det går fort på neste forsøk, og at spiren sitter løpet ut. Stor klem!
 
Kjenner til følelsen, hadde en MA i juli (uke 9), måtte få hjelp til å få igang prosessen. Kjempetrist å gå igjennom noe slikt, føler så med deg. Heldigvis er man veldig fertil etter SA/MA osv, så når du er klar for det, så er det bare å prøve igjen..fattig trøst når man står i det, men det blir bedre :Heartred
 
Kjenner til følelsen, hadde en MA i juli (uke 9), måtte få hjelp til å få igang prosessen. Kjempetrist å gå igjennom noe slikt, føler så med deg. Heldigvis er man veldig fertil etter SA/MA osv, så når du er klar for det, så er det bare å prøve igjen..fattig trøst når man står i det, men det blir bedre :Heartred

Jo, men det hjelper faktisk veldig å høre folk si det!:Heartred Det gjør meg optimistisk for fremtiden! Så det er bare å spenne sikkerhetsbeltet og kjøre på når vi er klare igjen! :smiley-angelic001
 
Veldig leit å høre:Heartred Jeg begynte å blø natt til søndag, da var jeg 5+3. Blødde mer og mer utover dagen. Skjønte vel at håpet var ute, men dro likevel til gynekolog på mandag for å få det bekreftet og for å sjekke ståa. Heldigvis var det meste kommet ut, blør bare litt fremdeles. Jeg målte aldri hcg, så vet ikke hvor lenge før blødningen den begynte å synke <3 det er utrolig hvor mye man kan begynne å glede seg på så kort tid. Men vi får prøve å se fremover og håpe at det sitter på neste forsøk
 
Veldig leit å høre:Heartred Jeg begynte å blø natt til søndag, da var jeg 5+3. Blødde mer og mer utover dagen. Skjønte vel at håpet var ute, men dro likevel til gynekolog på mandag for å få det bekreftet og for å sjekke ståa. Heldigvis var det meste kommet ut, blør bare litt fremdeles. Jeg målte aldri hcg, så vet ikke hvor lenge før blødningen den begynte å synke <3 det er utrolig hvor mye man kan begynne å glede seg på så kort tid. Men vi får prøve å se fremover og håpe at det sitter på neste forsøk

Ååå, så leit å høre :Heartred Jeg har ikke begynt å blø noe enda, og nå vil jeg bare bli ferdig og komme igang på nytt, så håper det er rett rundt hjørnet!:wacky: For en berg og dalbane!!

Masse masse lykke til så håper jeg vi flytter inn i terminforum om ikke lenge!:love017
 
:love017
Ååå, så leit å høre :Heartred Jeg har ikke begynt å blø noe enda, og nå vil jeg bare bli ferdig og komme igang på nytt, så håper det er rett rundt hjørnet!:wacky: For en berg og dalbane!!

Masse masse lykke til så håper jeg vi flytter inn i terminforum om ikke lenge!:love017

Ja, det skjønner jeg veldig godt! Det er noe med det å bare bli ferdig, se fremover og komme i gang igjen:love017 virkelig en berg og dalbane. lykke til!:Heartred
 
Back
Topp