Første legetime på onsdag

Nybegynner90

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Fikk første legetime nå på onsdag. Sliter mye med vonde tanker om at det ikke er liv, eller at noe er gale..
Har Adenomyose, en diagnose som går på livmor. Har derfor alltid smerte i korsryggen, men nå er det også i livmor, sikkert fordi den strekkes. I tillegg er alt forsterket allerede.
I de to tidligere svangerskapene har smertene kommet sterkere rundt måned 5 og 4, ikke så tidlig som uke 5 :arghh:
Gruer meg veldig til resten av svangerskapet, da det har vært invalidiserende begge gangene..
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men det er godt å få luftet seg litt hos noen som også kjenner forandring i egen kropp. Tror de rundt meg har veldig vanskelig for å forstå.
 
Jeg har også fått bestilt time til legen på fredag, mest i håp om at hun vil roe ned de bekymra tankene mine.. mye vondt i magen og bekkenet og kikker konstant etter blod på dopapiret.
Håper hun går med på å gi meg henvisning til tul så jeg finner litt ro ..
 
Fikk første legetime nå på onsdag. Sliter mye med vonde tanker om at det ikke er liv, eller at noe er gale..
Har Adenomyose, en diagnose som går på livmor. Har derfor alltid smerte i korsryggen, men nå er det også i livmor, sikkert fordi den strekkes. I tillegg er alt forsterket allerede.
I de to tidligere svangerskapene har smertene kommet sterkere rundt måned 5 og 4, ikke så tidlig som uke 5 :arghh:
Gruer meg veldig til resten av svangerskapet, da det har vært invalidiserende begge gangene..
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men det er godt å få luftet seg litt hos noen som også kjenner forandring i egen kropp. Tror de rundt meg har veldig vanskelig for å forstå.
Det er ikkje enkelt med desse tankane altså, dei kan kjapt dominere dagene.. husk at hormonene dine løpet løpsk nå, sjølv om du får ekstra vondt nå så kan de roa seg igjen iløpet av nokre veker, så ikkje møst motet enda :happy: eg har også hatt mykje vondt i korsryggen, nesten konstant dei siste dagane, og blir veldig fort sliten i ryggen. Trur alt me går gjennom er vanskelig for dei rundt å forstå nå, for me ser jo heilt normale ut:confused013 men når magen komme komme veldig ofte forståelsen også, men de tar jo tid:happy090

Håpe du får dempa bekymringene litt hos legen på Onsdag:Heartpink
 
Back
Topp