IKM uke 43

M

Merri87

Guest
Ny uke, og forhåpentligvis mange nye positive graviditetstester :joyful:


Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
B står for hvilket barn dere prøver på.

Eksempel:
Merri87 - 33år - PP22 - B1 - EL 11.10. - IKM 23.10.

Lykke til alle sammen :)


♡ Mandag 19. oktober♡

♡ Tirsdag 20. oktober♡
Berlioz- 31- PP3 - B2- EL 4.10 - IKM ca 20.10
MillyLo - 32 - PP1 (etter MA) - B2 - EL 6/10 - IKM (?)

♡ Onsdag 21. oktober ♡

♡ Torsdag 22. oktober ♡
bygdemammaen - 30 - PP2 - EL 7.10 - IKM 22.10
Ønskergull2016 - 24 - PP1 - B2 - EL 8/10 - IKM 22/10

♡ Fredag 23. oktober ♡
Fru.Vestavind - 31år - PP3 - B6(første felles) - EL 9.okt - IKM 23.okt
Ms. Parker - 34 - PP ? (Vært uten prevensjon i 1,5 år) - B2 - EL 09.10 - IKM 23.10

♡ Lørdag 24. oktober ♡
Mangojenta - 21 - PP8 - B1 - EL 09.10 - IKM 24.10

♡ Søndag 25. oktober ♡
Thapira - 25 - PP5 - B2 - EL 12/10 - IKM 25/10
gundalillblåsokk- 32 - pp3 - b2 - el 11.10 ikm 25.10





Flyttet til en annen IKM gruppe
Ønskebaby2021. 34 år. Pp12. Barn nr 2. EL er litt uviss (første etter kjemisk.) IKM 25
Sommerbaby94 - 26 - pp1 - B2 - EL 10/10 - IKM 24/10



GRAVID :Heartred
Reana - 31 - PP3 (PP2 etter ma) - B2 - EL 7/10 - IKM 21/10
Ponyo - 27 - B4 - PP2 - EL 6.okt - IKM 21.okt
Mamma til 2, håper på fler. 34år - PP1 - B3 - EL: mellom 6/10-10/10‍♀️ - IKM: 23/10
Lykke_lille93 - 27 år - PP3 - B2 - EL 11.10 - IKM 24.10
Arkimedes - 27 år - PP7 - B1 (på en måte 2.) - EL 11.10. - IKM 24.10



TR :smiley-angry017
Zelda86 - 34 år - pp7(pp1 etter MA) - B1 - el 5/10 - IKM19/10
Pidapida- 35år- pp3(pp1 etter exu)- B2- el?-Ikm 19/20.10
Nr 2 : ) - 34 - pp18 - b2 - el 05/10 - ikm 19.10
MammaMø90 - 30år - PP1- B3 - EL usikker - IKM ca. 20.10.
Oregano - 29år - PP6 - B1 - EL 6.10. - IKM 20.10
Frukt88 - PP13(første med Letrozol) - B3 - EL 08.10 - IKM 22.10
Noraus - 30 - PP1 - B2 - El usikker - IKM ca 23.10
Limist- 34 - pp1 - B2 - EL 9.10 - IKM 23.10
Mams87 - 33 - PP1 - B3 - EL 6/10 - IKM 20.10
Lita-go - 33 - pp5 (sa pp4) - b2 - el 11/10 - ikm 23/10
Sol.i.hjertet - 27 - PP15 (første med Letrozol) - EL 6/10 - IKM 20/10
Nuuni - 35 - PP8 - B3 - EL 8/10 - IKM 22/10
Håpienspire - 22 år - PP 3 - B2 - EL 9/10 - IKM 21/10
Merri87- 33år - PP22 - B1 - EL 11.10. - IKM 23.10.
Mini_S - 31år - PP3 - B2 - EL 11.10. - IKM 24.10
Shentz - 29år - PP8 - B2 - EL 05.10 - IKM 19.10
Mamacitaa - 26 - pp10 - B1 - EL9.10 - IKM 23.10
Skogsfugl- 35 - PP3 - B3 - EL 9.10 - IKM 23.10
Tomatplante - 34 - PP 1 - B 2 - EL 6.10 - IKM 22.10
Eskimo28 - 31 - pp2 - b2 - el 09.09. - ikm 23.10.
RipsRød - 35 - PP7 - B2 - EL 10.10 IKM 24/10
Kakkelhøns - 31 - PP3 - B2 - EL 10/10. IKM 24/10
Pennylenny - 24 - PP2 - B1 - EL 9/10 - IKM 23/10
PM88 - 32 - PP5 (PP3 etter MA u9) - B1 - EL ca.10.10 - IKM ca. 24.10
 
Last edited by a moderator:
Sol.i.hjertet - 27 - PP15 (første med Letrozol) - EL 5/10 - IKM 21/10

Litt usikker el-dato, skal på ul cd9 for å bestemme når el-sprøyta skal tas:happy: Dette blir en veldig spennende pp:Heartred
 
Sol.i.hjertet - 27 - PP15 (første med Letrozol) - EL 5/10 - IKM 21/10

Litt usikker el-dato, skal på ul cd9 for å bestemme når el-sprøyta skal tas:happy: Dette blir en veldig spennende pp:Heartred
Spennende:) Tar du eggløsningssprøyta for å booste eggløsning? Har bare brukt det under IVF selv.
 
Spennende:) Tar du eggløsningssprøyta for å booste eggløsning? Har bare brukt det under IVF selv.

Jepp! Nå prøves det som prøves kan før ivf:happy: Håper det kan hjelpe:Heartpink
 
Da flytter jeg inn til dere :) Håper på mange positive tester her inne om en tre ukers tid :D

Nuuni - 35 - PP8 - B3 - EL 8/10 - IKM 22/10
 
Sol.i.hjertet - 27 - PP15 (første med Letrozol) - EL 5/10 - IKM 21/10

Litt usikker el-dato, skal på ul cd9 for å bestemme når el-sprøyta skal tas:happy: Dette blir en veldig spennende pp:Heartred

Hvilken dose letrozol skal du ta?:)

Jeg hører også til i denne gruppa. Vet ikke nøyaktig EL dato enda. Skal bruke letrozol, ovitelle og ultralyd for å bruke donorsæd :)
 
Hvilken dose letrozol skal du ta?:)

Jeg hører også til i denne gruppa. Vet ikke nøyaktig EL dato enda. Skal bruke letrozol, ovitelle og ultralyd for å bruke donorsæd :)

To tabletter hver morgen - husker ikke mengden i farta, men det er kanskje bare én mengde man opererer med? Veldig spennende med nytt forsøk denne mnd! Håper det klaffer:love017
 
Frukt88 - PP13(første med Letrozol) - B3 - EL 08.10 - IKM 22.10

Skal til gyn for kontrastvæske. Har Kjøpt bidroningsgele og bestilte prefert denne runde.håper håper for at det klefes denne gangen
 
bygdemammaen - 30 - PP2 - EL 7.10 - IKM 22.10

denne perioden ser jeg egentlig veldig pessimistisk på, er bortreist fra 4.10-9.10 og det er MIDT i EL... men vi kjører på før og etter den uka og krysser fingrene for at det klaffer♥️
Mens denne gangen var uvanlig kort...bruker å vare 5-7 dager, denne gangen har jeg hatt én dag med kraftig blødning og resten er spotting...lurer litt på om jeg har hatt en veldig tidlig SA igjen..! ønsker dere i alle fall lykke til! Hyggelig å ha noen å «snakke» med her inne♥️ Håper på en drøss med positive tester i slutten av oktober♥️
 
Skulle ønske jeg ikke traff på deg i denne gruppa. Håper uke 43 blir full klaff for oss begge❤️
Tenkte det samme når jeg så deg her nå ❤️ Kroppen min var nok ikke klar så kjapt etter ma, fikk tr en uke for sent også. Håper dette blir uka det klaffer for oss begge ❤️

Mannen skal på jobbreise 6.-8. så vi får ikke lagt godt med aksjer denne pp, men håper det holder med det vi får til etter han kommer hjem!
 
Tenkte det samme når jeg så deg her nå ❤️ Kroppen min var nok ikke klar så kjapt etter ma, fikk tr en uke for sent også. Håper dette blir uka det klaffer for oss begge ❤️

Mannen skal på jobbreise 6.-8. så vi får ikke lagt godt med aksjer denne pp, men håper det holder med det vi får til etter han kommer hjem!

El kom fire dager senere hos meg, og mensen kom 14 dager etter det. En helt merkelig mensen, bare rød utflod så langt. Veldig mye mindre enn vanlig og ingen mensensmerter. Jeg fikk svake positive tester uken før blødning, så tar hcg hos lege for å finne ut hva som skjer (egentlig for å utelukke exu). Det gikk ikke denne gangen, så håper kroppen er klar for ny pp!

Siden mensen er litt rar og jeg fikk svakt positiv test er jeg litt redd for å få anbefaling om å vente med prøving. Jeg kommer ikke til å følge en sånn anbefaling, så vil helst ikke få det heller;)
 
El kom fire dager senere hos meg, og mensen kom 14 dager etter det. En helt merkelig mensen, bare rød utflod så langt. Veldig mye mindre enn vanlig og ingen mensensmerter. Jeg fikk svake positive tester uken før blødning, så tar hcg hos lege for å finne ut hva som skjer (egentlig for å utelukke exu). Det gikk ikke denne gangen, så håper kroppen er klar for ny pp!

Siden mensen er litt rar og jeg fikk svakt positiv test er jeg litt redd for å få anbefaling om å vente med prøving. Jeg kommer ikke til å følge en sånn anbefaling, så vil helst ikke få det heller;)
Veldig rar syklus og mens her også, først tre dager spotting før tr kom i en voldsom fart og mengde. Nesten litt som rett etter fødsel her i går og tidligere i går :( Roet seg nå da, men heldigvis ikke noe vondt.

Kan det ha vært en kjemisk? Nei uff, exu skal holde seg langt unna, det har vært nok nå på kort tid! Men godt med sjekk sånn i tilfelle det skulle ha vært noe. Hadde ikke fulgt det jeg heller :p Peisa på rett etter ma vi, og tenker at en blir gravid når kroppen er klar. Ble ikke gravid nå så da var nok ikke kroppen det enda.
 
Veldig rar syklus og mens her også, først tre dager spotting før tr kom i en voldsom fart og mengde. Nesten litt som rett etter fødsel her i går og tidligere i går :( Roet seg nå da, men heldigvis ikke noe vondt.

Kan det ha vært en kjemisk? Nei uff, exu skal holde seg langt unna, det har vært nok nå på kort tid! Men godt med sjekk sånn i tilfelle det skulle ha vært noe. Hadde ikke fulgt det jeg heller :p Peisa på rett etter ma vi, og tenker at en blir gravid når kroppen er klar. Ble ikke gravid nå så da var nok ikke kroppen det enda.

Hmm! Jeg er på dag tre med lette blødninger, spørs om jeg får et fossefall i morgen om det er likt med din erfaring. Jeg tror ikke det er exu jeg, men glad for å ta prøver så det kan utelukkes. Det er nok heller en kjemisk ja! Vi får se! På en måte er det greit å få en mens etter MA så systemet får rensket seg skikkelig.
 
Hmm! Jeg er på dag tre med lette blødninger, spørs om jeg får et fossefall i morgen om det er likt med din erfaring. Jeg tror ikke det er exu jeg, men glad for å ta prøver så det kan utelukkes. Det er nok heller en kjemisk ja! Vi får se! På en måte er det greit å få en mens etter MA så systemet får rensket seg skikkelig.
Det kan jo hende? Jeg syns det var rart med spotting sånn først, har aldri det til vanlig. Fossefall er riktig term ja, sett bort fra aborten så har jeg ikke blødd sånn siden jeg lå på barsel og nettopp hadde født.

Tester du enda? Er de fortsatt positive?

Tenker også at kroppen har godt av en skikkelig opprensking, selv om jeg er i skikkelig beredskap og bare tenker på å kunne bli gravid så fort det er mulighet for det. Blir nesten besatt av det her, jeg er ikke skrudd sammen for å være prøver tror jeg :p
 
Det kan jo hende? Jeg syns det var rart med spotting sånn først, har aldri det til vanlig. Fossefall er riktig term ja, sett bort fra aborten så har jeg ikke blødd sånn siden jeg lå på barsel og nettopp hadde født.

Tester du enda? Er de fortsatt positive?

Tenker også at kroppen har godt av en skikkelig opprensking, selv om jeg er i skikkelig beredskap og bare tenker på å kunne bli gravid så fort det er mulighet for det. Blir nesten besatt av det her, jeg er ikke skrudd sammen for å være prøver tror jeg :p

Jeg testet i dag og fikk svakt positivt igjen. Det er ikke normal stigning og jeg har null forventninger til beskjed om at noe levedyktig har tilhold hos meg nå. Etter MA leste jeg at hcg kan gjøre kvinner ekstra fertil, så kanskje det lille jeg har nå hjelper meg i neste pp.

Jeg har aldri hatt spotting før mens jeg heller, så helt merkelig opplegg denne gangen.

Prøvetid er ikke min beste tid kjenner jeg. Tiden før el er spennende, men dpo har jeg det bare forferdelig. Håper spiren sitter i uke 43, eventuelt at jeg opplever sterk personlig vekst og ikke blir tussete i fremtidig dpo-land om prøvingen drøyer!
 
Back
Topp