Når er det tidligste du har testet positiv?

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Alt fra 8-10 dager til jeg skal få mens, jeg tester allerede:yuck: testene er jo negative.. er jo fortidlig, det vet jeg men er så utålmodig:p har mensmurringer som kommer og går, og noenganger litt ømme pupper. Håper på positiv test ettervært:happy:
 
6 dpo med vanlig test:)
 
9 DPO forrige gang. Denne gangen testet jeg første gang 11 DPO (se profilbildet mitt). Ut ifra styrken her hadde jeg sikkert sett noe 8-9 DPO om jeg hadde testa.
 
Første gang testet jeg ikke tidlig, så vet ikke. Andre gang, testet jeg svaaaaakt positivt 11 dpo.
 
Negativ idag også her:sad010 8 dpo ca idag, ser mange har fått pisitiv så tidlig. Håper det er fortidlig hos meg
 
9 DPO fikk jeg svak strek. 10 DPO ga den utslag på digital.

8 DPO er altfor tidlig til å forvente strek. Om en dag eller to er det vel sannsynlig at du kan begynne å få svake streker, men mange tester positivt enda senere enn det. Lykke til ❤️
 
9 DPO fikk jeg svak strek. 10 DPO ga den utslag på digital.

8 DPO er altfor tidlig til å forvente strek. Om en dag eller to er det vel sannsynlig at du kan begynne å få svake streker, men mange tester positivt enda senere enn det. Lykke til ❤️
Ja får satse på at det dukker opp en strek til om noen dager:D har ikke testet tidlig de andre gangene jeg har vært gravid, bare fryktelig utålmodig denne gangen gitt:p
 
Back
Topp