Testehjelp

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
God morgen :)

Jeg er 4+0 i dag. Har testet mye (unødvendig mye sikkert), men det nå sånn det er! Testene har økt gradvis i styrke hele veien :)

Men i dag virker det som at det er et litt «svakere» punkt i testen min enn fra gårsdagen. Har testet både med 10 ml/U og 25ml/U. På 25-testen ser jeg at den er litt sterkere enn i går ettermiddag, men ikke 10 ml-testen.
Det første bildet er 25-testene, det andre bildet er 10-testene. Vet dette ikke er fornuftig tanker, men nå ble jeg da litt opphengt av dette :bored: Og jeg vet også at det er best å teste annenhver dag pga økning, men hadde bare forventet samme styrke på testen som i går:wtf:

Edit: selvfølgelig veldig vanskelig å se det «svake» punktet fra 10-testen her inne:banghead:
 

Vedlegg

  • F37589B7-5D97-4EEC-B1F5-1529F5F1A7C5.jpeg
    F37589B7-5D97-4EEC-B1F5-1529F5F1A7C5.jpeg
    19,6 KB · Visninger: 62
  • C89C5C8C-7512-4C71-8925-FF21C42837D5.jpeg
    C89C5C8C-7512-4C71-8925-FF21C42837D5.jpeg
    30,8 KB · Visninger: 57
Last edited:
Husk at alle tester er forskjellige og kan ha feil i seg! Du bør ikkje bli bekymra for 1 dårlig test. og jo, eg ser det svake punktet, ser ut som testen har eit svakt punk:)
Eg hadde knapt så sterke strekar som du har 12dpo på dag 16dpo... så må du huske på at testane ikkje er designet for å måle ulik styrke av Hcg, sjøl om de ser fint ut som ein kan det, så kan ein iallefall ikkje stole skikkelig på det :happy:
Hadde heller brukt nokre kroner på å testa hcg i blodet hadde eg ønska noko konkret å forholde meg til (altså når ein positiv strek ikkje er godt nok) for då får ein tall. Tippe din økning basert på testane er massiv, så du hadde nok fått solide tall som varme hjerta :Heartpink
 
Syns disse ser kjempefine ut! tror ikke du har noen grunn til bekymring :happy:
 
Husk at alle tester er forskjellige og kan ha feil i seg! Du bør ikkje bli bekymra for 1 dårlig test. og jo, eg ser det svake punktet, ser ut som testen har eit svakt punk:)
Eg hadde knapt så sterke strekar som du har 12dpo på dag 16dpo... så må du huske på at testane ikkje er designet for å måle ulik styrke av Hcg, sjøl om de ser fint ut som ein kan det, så kan ein iallefall ikkje stole skikkelig på det :happy:
Hadde heller brukt nokre kroner på å testa hcg i blodet hadde eg ønska noko konkret å forholde meg til (altså når ein positiv strek ikkje er godt nok) for då får ein tall. Tippe din økning basert på testane er massiv, så du hadde nok fått solide tall som varme hjerta :Heartpink
Tusen takk <3 Det hjelper å lese! Ikke alltid lett å tenke rasjonelt i denne bobla her :/
 
Syns strekene ser kjempefine ut jeg også :dummy::dummy1: Mengden hcg kan jo variere ut fra hvor mye/lite væske som er drukket, hvor mange timer siden osv.
Skjønner tankene dine, jeg følte det samme her en dag når testen var «litt svakere» enn dagen før og ringte til legen, han sa at jeg snart måtte innfinne meg med at alle testene var positive og jeg faktisk var gravid :angelic::hilarious::Heartred
 
Disse var veldig like som mine, ja! :p Mine har blitt mye sterkere nå, så tenker at det kanskje er enten testene som har litt forskjellig farge eller at det er litt forskjell på utvanning av urin :p Tror ikke du trenger å bekymre deg :Heartred (selvom jeg gjorde akkurat det samme:laughing002)
 
Takk for alle oppmuntrende ord :) Jeg tok en ny da jeg kom hjem, pluss en digital! Woho, var jo (selvfølgelig) ikke noe å stresse med :D:D
 

Vedlegg

  • BADDC69A-2ACD-470B-B73E-7508B6A279D4.jpeg
    BADDC69A-2ACD-470B-B73E-7508B6A279D4.jpeg
    23,2 KB · Visninger: 20
Back
Topp