Felles Skravletråd høst 2020

Beklager om det blir litt forvirring. føler jeg har kanskje har formulert meg dårlig. Jeg laget utfordringen sent på kvelden etter senvakt, og derfor kanskje ble den ikke helt godt nok utformet.

Utfordringen denne er ikke helt lik vanlige kriger. Dere får poeng for skritt alle dager dere har 10000
endring av vaner, må dere ha gjort alle dager for at det teller..

Her får den personen med mest poeng 0,5 kg vektfordel, ikke avhengig av hvordan laget har prestert.

Fristene blir lik hver uke.
kl. 18. individuell
kl. 21 lagledere

Så man må ha utført vanen hver dag i hele utfordringen for å få 5 poeng for hver dag?
 
Det å lage utfordring trakk seg sånn ut, så jeg la ut en nå, hvis det blir feil er det bare å lage ny. Tenkte det var greit å komme igang?

Fint du la ut noe.

Du må endre antall dager for å få bonus. den står på 10 som ikke er mulig å få.
 
Jeg klarer meg ikke 4 dager uten kaffe :hilarious: Så vann utfordringen kan jeg se langt etter.

Men skal prøve skritt og bonus på skritt :) kan man få med skritt i dag også?
Er det laget som får 0,5 kg bonus denne uken?

Skriv feks. i reglene at laget med høyest snitt poeng per deltaker vinner 0,5 kg vektfordel :)
 
Tanken var at idag også skulle telle :)

Kan absolutt skrive om vektfordel i inlegget :) Trodde det var fast, men skal få det med ;)
 
Vann har jeg allerede røket på :p Må ha kaffe og ikveld skal jeg ha cola :angelic: Skal begrense meg da.
 
Skulle kanskje lagt det opp slik at det gikk an å få litt poeng selv om man drikker kaffe. Fort gjort at man fortsetter som før siden man likevel ikke kommer til å klare det. Menmen, kanskje noe å tenke på til en annen gang.
 
Skulle kanskje lagt det opp slik at det gikk an å få litt poeng selv om man drikker kaffe. Fort gjort at man fortsetter som før siden man likevel ikke kommer til å klare det. Menmen, kanskje noe å tenke på til en annen gang.
Her drikkes det te i tillegg til vann. Betyr det at jeg ikke får sjans på vannet? Teen er riktignok alltid uten sukker eller suketter, så er vann med smak :p Hva med farris? Regnes det som vann?
 
Her drikkes det te i tillegg til vann. Betyr det at jeg ikke får sjans på vannet? Teen er riktignok alltid uten sukker eller suketter, så er vann med smak :p Hva med farris? Regnes det som vann?
Jeg vil si at vann med frukt eller grønt er innafor, også da kanskje hjemmelaget te på urter eller div uten noe ekstra som honning eller sukker osv, men teposer, saft og lignende er ikke innafor. :)



Men jeg vet ikke jeg.. Er det for sent å legge inn en slags "trøstepremie-poeng" til dem som har klart seg på bare vann og kaffe/te hele uka? Kanskje 10 poeng eller noe?
 
Jeg vil si at vann med frukt eller grønt er innafor, også da kanskje hjemmelaget te på urter eller div uten noe ekstra som honning eller sukker osv, men teposer, saft og lignende er ikke innafor. :)



Men jeg vet ikke jeg.. Er det for sent å legge inn en slags "trøstepremie-poeng" til dem som har klart seg på bare vann og kaffe/te hele uka? Kanskje 10 poeng eller noe?
Da kan du bare presisere det i utfordringstråden.
at det gjelder vann med fersk frukt eller grønt, og hva som ikke er tillatt :)

Du kan ikke endre på reglene underveis. så ingen trøste premie poeng nå dessverre.
 
Nye lag

Lag grønn

Kitty2019
Kihera
Dipsy
Ceccii86

Lag Gul
Cosacita
Batuuli
Lovesome
 
Hvem er det som får med seg poengene fra ukesutfordringen som var denne uka når det er lagt nye lag?

Jeg vet jeg er ute altså, bare nysgjerrig.

Og hvordan fungerer Wildcard. Skal jeg fortsette å registrere vekt hver uke i en annen tråd?
 
Hvem er det som får med seg poengene fra ukesutfordringen som var denne uka når det er lagt nye lag?

Jeg vet jeg er ute altså, bare nysgjerrig.

Og hvordan fungerer Wildcard. Skal jeg fortsette å registrere vekt hver uke i en annen tråd?
Litt usikker på om jeg forstår hva du mener?
men ukesutfordringen som var, hadde rødt lag flest poeng. Dere fikk 0,5 kg vektfordel denne veiingen. Da er det ingen poeng med videre til neste uke.

Ja, registrer vekta di hver uke i wildcard, så får den som har gått ned mest fra start bli med i krigen på et senere tidspunkt :)
 
Litt usikker på om jeg forstår hva du mener?
men ukesutfordringen som var, hadde rødt lag flest poeng. Dere fikk 0,5 kg vektfordel denne veiingen. Da er det ingen poeng med videre til neste uke.

Ja, registrer vekta di hver uke i wildcard, så får den som har gått ned mest fra start bli med i krigen på et senere tidspunkt :)
Ja, jeg surra, beklager det :hilarious:
 
Back
Topp