Vektoppgang i svangerskapet

31+4 og står på stedet hvil, 10 kg. Ikke gått opp på 2 uker. Det er litt godt :hilarious:
 
33+0 og fortsatt +20kg
 
32+2 og gått opp 17 kilo. Lurer på hvordan det et mulig o_O virker som folk nesten ikke legger på seg, men så er det meg som går opp så mye:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:..
 
30+5, gått opp 7 kg. Sitter stort sett stille og spiser hva enn som måtte falle meg inn, så at jeg ikke har gått opp mer er et stort mysterium siden jeg til vanlig må være veldig streng med meg selv for å ikke gå opp drastisk. For en gangs skyld virker jeg å ha litt «flaks» på dette området, men blir utrolig hardt å gå tilbake til normalen! :nailbiting:
 
32+2 og gått opp 17 kilo. Lurer på hvordan det et mulig o_O virker som folk nesten ikke legger på seg, men så er det meg som går opp så mye:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:..

Det er ingen krise ;) jeg har gått opp mer, selv om jeg jobber for å holde igjen! Det samme skjedde forrige graviditet, da var jeg på rundt +35kg nå! ;)
 
31+2 har gått opp 15 kg. Siden jeg hadde lav bmi før jeg ble gravid så mener jordmor at jeg har bare godt av å legge på meg litt ekstra :)
 
35+2 og 15 kg opp. Gikk opp litt over 30 kg sist:banghead:
 
Back
Topp