IKM uke 39

Hørtes ut som en god avgjørelse, det blir kanskje testing litt lengre ut i uka?
Ha en fin dag du og!:)
Ja det blir nok en test eller to rundt IKM om ikke TR dukker opp, og om ikke trangen kommer før da:) Men idag har jeg bestemt meg for en bra dag:) Tusen takk:joyful:

Negative tester idag også, 11 dpo :(

11 dpo... syns den ser rosa ut... eller?? Wææ.

Vedlegg

• 20200922_115957.jpg
    20200922_115957.jpg
    11,4 KB · Visninger: 146
  • 20200922_120014.jpg
    20200922_120014.jpg
    12,2 KB · Visninger: 148
Forskjellig man finner på.. Ble bare tull med fertilitetsmonitoren denne syklusen, så den piper hver dag. Tok en EL test for morro skyld nå, å fikk «høy» på monitoren. Økning av østrogen oppdaget. Begynner selvfølgelig å google, å ser at østrogen nivået stuper noen dager før menstruasjon - eller holder seg oppe ved graviditet. Så blir det store spørsmålet, skal jeg fortsette å teste for «morro» skyld :rolleyes:

Ja ser av bildene at det ikke var så synlig. Mer synlig i virkeligheten såklart.. :psyns det var en sterk strek for å være skygge.. merket er Lloyds Pharmacy. Er disse kjent for skygger mon tro?

Er ei jeg har delt IKM gruppe med flere ganger som har fått sterke skyggestreker av Lloyds tester - men virker som om noen får det av enkelte merker.. Har du mulighet å prøve med annet merke? ❤️

Er ei jeg har delt IKM gruppe med flere ganger som har fått sterke skyggestreker av Lloyds tester - men virker som om noen får det av enkelte merker.. Har du mulighet å prøve med annet merke? ❤️

Ååå. Æsj. Har ingen andre tester nå men venter tester i posten.. men det tar nok noen dager.
Kan sies at jeg er ganske så kvalm på 4.dagen så skal ikke stå på symtomer. Det er såpass at jeg vurderer å dra hjem fra jobb. Så jeg vet ikke altså :p

Arh vil bare teste og teste og teste, vil se streker for å få bekreftelse på graviditet.. Og føler ikke jeg kan ta stilling til NOE annet før det er bekreftet:meh: Klarer verken jobbe eller finne ut hva det blir til middag :shifty: Så skal bort på apoteket og handle et par tidlig tester. Allerede tatt to vanlige tester i dag, den i formiddag ble litt sterkere enn den i dag tidlig men fortsatt så svak at det trengs lommelykt for å se:wacky: Glemmer at jeg bare er 9dpo og ert fortsatt er uhyre tidlig:banghead::bag::shifty::shy:

Denne dpo-tiden altså..
Hvilke tidligtester fra apotek anbefaler dere? Har fått strek (skygge?) på Llyoids..men har også googla at denne kan gi en del skyggestreker.. så spørs om jeg ikke må kjøpe et annet merke! :anyone

Arh vil bare teste og teste og teste, vil se streker for å få bekreftelse på graviditet.. Og føler ikke jeg kan ta stilling til NOE annet før det er bekreftet:meh: Klarer verken jobbe eller finne ut hva det blir til middag :shifty: Så skal bort på apoteket og handle et par tidlig tester. Allerede tatt to vanlige tester i dag, den i formiddag ble litt sterkere enn den i dag tidlig men fortsatt så svak at det trengs lommelykt for å se:wacky: Glemmer at jeg bare er 9dpo og ert fortsatt er uhyre tidlig:banghead::bag::shifty::shy:
Enig! Lurer på om EL var 3 dager senere enn jeg først trodde, og i så fall er jeg 11dpo i dag.. Høy temp, ingen TR og negativ vanligstrimmel.. :wacky:

Denne dpo-tiden altså..
Hvilke tidligtester fra apotek anbefaler dere? Har fått strek (skygge?) på Llyoids..men har også googla at denne kan gi en del skyggestreker.. så spørs om jeg ikke må kjøpe et annet merke! :anyone
Makesure tidligstrimmel kanskje? Selges på noen apotek og Meny tror jeg?

Forskjellig man finner på.. Ble bare tull med fertilitetsmonitoren denne syklusen, så den piper hver dag. Tok en EL test for morro skyld nå, å fikk «høy» på monitoren. Økning av østrogen oppdaget. Begynner selvfølgelig å google, å ser at østrogen nivået stuper noen dager før menstruasjon - eller holder seg oppe ved graviditet. Så blir det store spørsmålet, skal jeg fortsette å teste for «morro» skyld :rolleyes:
Spennende, jeg har egentlig byttet gruppe men følger med her fordi! hvor mange dpo er du nå? :)

Back
Topp