Symptomer

Srh

Gift med forumet
Sommerfuglene
JuniJubel2021
Noen som merker noe til graviditeten enda? Her kom kvalmen allerede 3+2 :meh: Er 3+5 i dag. Kvalm hele dagen lang. Og klarer ikke lukten av smeltet smør og honning. Forrige graviditet kom den ikke før 5+4. Redd jeg skal få ekstrem svangerskapskvalme :(
 
Noen som merker noe til graviditeten enda? Her kom kvalmen allerede 3+2 :meh: Er 3+5 i dag. Kvalm hele dagen lang. Og klarer ikke lukten av smeltet smør og honning. Forrige graviditet kom den ikke før 5+4. Redd jeg skal få ekstrem svangerskapskvalme :(
Uggen selv jeg Husker ikke jeg var det med førstemann så tidlig Og jeg kjenner jeg er så trøtt
 
Noen som merker noe til graviditeten enda? Her kom kvalmen allerede 3+2 :meh: Er 3+5 i dag. Kvalm hele dagen lang. Og klarer ikke lukten av smeltet smør og honning. Forrige graviditet kom den ikke før 5+4. Redd jeg skal få ekstrem svangerskapskvalme :(
Har aldri vært gravid før, ikke hatt positiv test engang, så har ingenting å sammenligne med :wacky: Er 4+1 idag. Men er ekstremt trøtt, har gjerne en eller to powernaps i løpet av dagen samt at jeg sovner mellom 20.00 og 22.00 hver kveld på sofaen :p Og de siste to dagene har jeg hatt en ekstrem luktesans :wideyed: Måtte blant annet reise hjem fra svigermor sitt hus for duftpinnene luktet for sterkt, det har jeg aldri opplevd før! Samt mannen hadde kjøpt brød som lå i bilen i en halvtimes tid, nå stinker bilen brød :hilarious:
 
Last edited:
jeg har hatt veldig mye stikking i nedre del av magen helt siden 3+0, er 4+0 i dag. Har også mye vondt i korsryggen og har veeeldig mye vann i kroppen. Får ikke igjen knappen på en bukse som passet for 3 uker siden:shifty::wacky:
 
jeg har hatt veldig mye stikking i nedre del av magen helt siden 3+0, er 4+0 i dag. Har også mye vondt i korsryggen og har veeeldig mye vann i kroppen. Får ikke igjen knappen på en bukse som passet for 3 uker siden:shifty::wacky:
Kjenner meg igjen i det med buksa! :hilarious: Pga IVF forsøk har jeg vært ekstremt oppblåst i flere uker, så har basicly levd i stretchy yogabukser :p
 
Er 3+6 men veeldig trøtt og svimmel allerede. Denne svimmelheten hadde jeg sist jeg var hravid også:Heartred
 
Har tidligere vært veldig oppblåst. Klærna som passet tidligere er blitt veldig trange nå. Har ekstremt ømme bryster. Er 3+6. Er første gang dette, så ekstremt spennende. Ønsker ikke å håpe for mye, men samtidig sitter jeg å leser nettet opp og ned ifb graviditet.
 
Er også 4+0 idag, merker egentlig ingenting bortsett fra oppblåst mage:rolleyes:
Er ein trøtt og sliten kan det være tegn på mangler! Ta kostillskudd tilpassa gravide, hjelper veldig mykje på :)
 
Ømme bryst, metallsmak i munn, Trøtt og murring i korsryggen.
Men kanskje det mest tydlige, klarer ikke lukta av stekt laks :yuck: i begge de tidligere svangerskapene sleit jeg med den lukta..
 
Er 3+6 men veeldig trøtt og svimmel allerede. Denne svimmelheten hadde jeg sist jeg var hravid også:Heartred
Jeg er også svimmel :wacky: det var jeg første graviditet (endte i uke 6) også. Verker i rygg og symfysen. Går på lutinus så jeg kjenner vel den også. :p
 
Ømme bryst, metallsmak i munn, Trøtt og murring i korsryggen.
Men kanskje det mest tydlige, klarer ikke lukta av stekt laks :yuck: i begge de tidligere svangerskapene sleit jeg med den lukta..
Rart det der med lukt altså :wtf: nå mistenkte jeg graviditet fordi jeg nesten kastet opp forrige uke da jeg tok smør i panna for å steke. Måtte bare gi deng i hele middagen. Haha. Også klarer jeg ikke lukten av honning :hungover:
 
Har tidligere vært veldig oppblåst. Klærna som passet tidligere er blitt veldig trange nå. Har ekstremt ømme bryster. Er 3+6. Er første gang dette, så ekstremt spennende. Ønsker ikke å håpe for mye, men samtidig sitter jeg å leser nettet opp og ned ifb graviditet.
Gratulerer :happy: samme her, tør ikke håpe, men leser like mye jeg også, selv om jeg venter nr 2. ser vi er like langt på vei også :happy:
 
Rart det der med lukt altså :wtf: nå mistenkte jeg graviditet fordi jeg nesten kastet opp forrige uke da jeg tok smør i panna for å steke. Måtte bare gi deng i hele middagen. Haha. Også klarer jeg ikke lukten av honning :hungover:
Er i utgangspunktet sensitiv til lukter, og alt blir bare så sinnsykt forsterka når jeg er gravid :hungover: Og dette er bare starten, blir jo bare verre :hilarious:
 
Jeg er også svimmel :wacky: det var jeg første graviditet (endte i uke 6) også. Verker i rygg og symfysen. Går på lutinus så jeg kjenner vel den også. :p

kjenner det i ryggen jeg også. Bruker cyclogest og kjenner hormonene ja:hilarious:
 
Jeg er også svimmel :wacky: det var jeg første graviditet (endte i uke 6) også. Verker i rygg og symfysen. Går på lutinus så jeg kjenner vel den også. :p
Går også på lutinus, skal gjøre det til uke 9 i første omgang sa sykehuset, vanskelig å vite hva som skyldes lutinus og hva som skyldes graviditet :p
 
Gratulerer :happy: samme her, tør ikke håpe, men leser like mye jeg også, selv om jeg venter nr 2. ser vi er like langt på vei også :happy:

Gratulerer så gøy! Hvordan får man tiden til å gå i denne perioden her frem mot 12 uker? Du som har vært gravid før
 
Gratulerer så gøy! Hvordan får man tiden til å gå i denne perioden her frem mot 12 uker? Du som har vært gravid før
Helt ærlig, det er vanskelig :p Jeg prøvde å leve som vanlig og fokusere på jobb, venner og familie. Men tiden går sakte. Spesielt mot 12 uker og de siste ukene av svangerskapet.
 
Back
Topp