Flere junidamer?

Gratulerer til alle dere!:Heartred
Forhåpentligvis blir vi en del av gruppen etterhvert:love7
 
Gratulerer til dere andre som også har testet positivt:Heartred

Har nettopp for to dager siden testet positivt selv (på ikke mindre enn 7 tester, klarer ikke helt å tro på at det er sant:angelic:), etter 5 hele år som prøvere. Til slutt måtte vi gå veien gjennom assistert befruktning. Det ser ut som at dette 3. fulle forsøket vil realisere babydrømmen :dummy: Foreløpig termin 1. juni :shy: Måtte bli medlem her i forumet for å ha noen å kunne dele denne fantastiske gleden med!

Gratulerer så mye med positiv test! Det er så fantastisk når det endelig går etter en lang og kronglete vei. Men når enden er god er allting godt! Nå håper jeg spiren din sitter hele veien! ❤️
 
Jeg er helt i himmelen etter å ha testa positivt :D
Er ikke IKM før på søndag, men har bestemt meg for å nyte svangerskapet så langt det er mulig uansett hbor lenge det varer. Dette er fjerde gangen vi er gravide, men har mistet de tre andre. Senest medisinsk hjemmeabort 1 august, så håper håper det er min tur nå.

Foreløpig termin 02 juni.

Er vi flere?

Sniker også fra mars og ville bare si at jeg er veldig glad for å se at du har blitt gravid igjen! ❤️Får du ekstra oppfølging/støttemedisin under svangerskapet?
 
Takk :hello2 skulle aller helst fortsatt vært en del av marsgruppa, men dette er et fint plaster på såret :Heartred
(Sniker fra mai gruppa) Juni er en fin tid å ha bursdag på :) Har selv en datter med bursdag i juni. Hagebursdagsfest er helt topp + at en får fordelt jule- og bursdagsgavene :D
 
Gratulerer til alle som har testet positivt!♥️
Jeg testet positivt for 3 dager siden, og testene har blitt gradvis sterkere frem til i dag. Er fortsatt bare 12 DPO, men klarer ikke å la være å kjenne på gleden allerede! Termin 3.juni om alt går bra. Hadde tidlig SA forrige måned, så håper inderlig det går bra denne gangen. Lykke til til dere alle!☺️
 
Last edited:
Gratulerer til alle som har testet positivt!♥️
Jeg testet positivt for 3 dager siden, og testene har blitt gradvis sterkere frem til i dag. Er fortsatt bare 12 DPO, men klarer ikke å la være å kjenne på gleden allerede! Termin 3.juni om alt går bra. Hadde tidlig SA forrige måned, så håper inderlig det går bra denne gangen. Lykke til til dere alle!☺️

gratulerer så mye med positiv test!! Krysser fingrene for at dette går veien for oss alle:):Heartred
 
Gratulerer til alle med positiv test Testet selv positivt i går, og positiv digital test i dag. Noen apper sier termin 31.05, og noen 01.06 Håper alle spirene sitter ut løpet ☺️
 
Gratulerer alle med positiv test! Håper på å komme inn her snart, har fått svak strek idag 12 dpo :Heartred melder meg ordentlig inn når/hvis digital slår ut om et par dager :Heartred
 
Foreløpig termin 4 juni om det holder hele veien :) barn nr 2, men første barn som selvvalgt enslig med donor. Kjemisk i august så jeg tør ikke glede meg enda.
 
Trådstarter her. Det var dessverre en kjemisk for min del, fikk mensen i dag to dager for sent :cussing
Lykke til alle sammen.
 
Foreløpig termin 4 juni om det holder hele veien :) barn nr 2, men første barn som selvvalgt enslig med donor. Kjemisk i august så jeg tør ikke glede meg enda.

Spennende at du gjør det alene. Krysser fingrene for at dette er en terminspire for deg :happy093
 
Jeg kan fort være en junidame, for fikk nemlig denne idag og jeg skal visstnok være 22 dpo..:wacky: Eggløsning må jo ha blitt utsatt så jeg vipper mellom mai og juni.
24CD1442-1C14-4F0E-AC60-DD1940957E58.jpeg
 
Back
Topp